mielipidettä

kaivataan

kumpaseen maahan matkustaa thaimaaseen vai sir lankaan,thaimaaseen maine on mikä on mutta mimmoinen on sir lanka siitä on vähempi tietoa tarjolla

4

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hece

      Ensiksikin, ei viitsitä matkustaa lainkaan "Thaimaaseen", vaan oikein mielellään Thaimaahan.

      Ei myöskään "sir lankaan", vaan Sri Lankaan.

      Mitä tulee maiden maineeseen, niin sitä sinun pitäisi ensin hieman yksilöidä. Mitä mainetta tarkoitat? Parhaiten mm. "maineasiat" selviää menemällä itse paikanpäälle katsomaan, tutkimaan ja toteamaan.

      Mitä tulee yleisesti esittämääsi kysymykseen, pyydän pistäytymään mm. seuraavissa osoitteissa. Siellä samansuuntaista ahdistusta kysyjällä. Maat Thaimaa ja Sri Lanka tosin ovat hyvin, hyvin erilaisia, mutta po. kyselijöiden ahdistus ja hyveellisyys aina samaa luokkaa.

      Kirjoittaja "oikeassa"
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000862&posting=22000000022474104
      Kirjoittaja "maaca"
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000862&posting=22000000022477936

      Toivon tämän auttavan hieman "ahdistustasi" asiassa - mutta, mutta - ikäväähän se on, minkäs teet?

    • Lue hyvä ystävä siellä jo pitkään käyneiden kommentteja esim. tällä foorumilla.Itsellä yli 20 vuoden kokemus Lankasta ja thaimaasta silloin,kun olin vielä POIKAMIES.Yleensä molemmista löytää,mitä etsii.Ja usein,vaikkei etsisikään.Rahasi kelpaavat molemmissa maissa,mitä sitten vastineeksi etsitkin.Ns.maalaisjärki käteen ja menoksi.Käyhän kertomassa,kun palailet????

      • Jussi -

        Sri Lankassa poseeraa omalla terassillaan. Hyviä säitä ja mukavaa elämää sinne. yaaluwa Thailand


    • ka-sa

      riitti toistaiseksi minulle, vaikka se sinällään olikin hyvin onnistunut matka.
      Ensimmäinen matka Sri Lankaan oli jo vuonna -84 ja aina sinne vain mieli tekee palata uudelleen. Se on niin paljon kiinni siitä, mitä kukakin lomakohteeltaan haluaa. En uskaltaisi kenellekään suositella kummankaan maan paremmuutta. Se pitää vaan itse kokea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe