Hei!
Meillä on Santtu niminen poika, jolle syntyi veli. Vaimo kyselee nimiehdotuksia, mielellään S:ällä alkavia...Tytölle kyllä keksisin, mutta pojalle...Kiitos jo etukäteen avusta! Olisi mukava yllättää vaimo vielä muutamalla ehdotuksella :-) Varmasti löytyy nimi molempien mieleen.
Santun veli :-)
15
2206
Vastaukset
- Täti
Sakke,
Simppa,
Simo,
Sepe,
Sampo,
Sampsa,
Severi,
Sippo...
ja muilla kirjaimilla alkavia
Perttu,
Vertti,
Vilppu,
Erkko,
Iikka,
Miikka,
Kerkko,
Jonttu,
Henkka,
Aappo,
Altti... - maitta
Sipri
Sisu
Sasu
Seemi
Sulo
Siivert - äitsykkä78
Samu sopis mun mielestä. Santtu ja Samu.
- Helmituuli
Santun veljelle sopisi hienosti Samppa :)
- sinihelmikki
Seppo, Simo, Severi tulee mieleen
- sisiliskosisko
Niin Nuutti olisi kiva. Santtu ja Nuutti :)
- kivoja
olisivat Sampsa ja Sasu.
Rasmus, mutta jos S-kirjaimella haluatte niin esim. Sisu, Sampo, Severi, Samuel ja Samuli sopisivat Santun veljen nimeksi.
- minä täällä
Samu :) Onnea perheen lisäyksen johdosta.
- tarja 2
alkuisia kuin S.
Taneli,Tuukka,Matti,Matias,Antton - piari
santtu on kiva nimi, ja liitän sen jotenkin santeriin(lempinimi)
Ehdotan siis SAKKE, niinkuin sakaria voisi hellitellä
severi-> sepe
simeon-> simppa - tässähän näitä
Samuel, Santeri, Simeon, Sebastian, Sakari, Sakke, Sakkeus....onhan näitä, mutta Perttiä ei voita mikään
- Harri--
Tuhannet kiitokset hyvistä nimiehdotuksista, muutama on otettu listalle ja harkintaan! Ihan kivoja nuo ei S-alkuisetkin. Vielä ei ole täysin kolahtanut, eli yhä ehdotuksia otan vastaan, jos mieleen tulee.
Samppa ja Nuutti on mun mieleen... - henhi
Erään vanhan sukulaisen nimi oli Setti. Minusta kuulostaisi ihan kivalta; Santtu ja Setti.
- Anonyymi
Niko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500