Hei!
Meillä on Santtu niminen poika, jolle syntyi veli. Vaimo kyselee nimiehdotuksia, mielellään S:ällä alkavia...Tytölle kyllä keksisin, mutta pojalle...Kiitos jo etukäteen avusta! Olisi mukava yllättää vaimo vielä muutamalla ehdotuksella :-) Varmasti löytyy nimi molempien mieleen.
Santun veli :-)
15
2107
Vastaukset
- Täti
Sakke,
Simppa,
Simo,
Sepe,
Sampo,
Sampsa,
Severi,
Sippo...
ja muilla kirjaimilla alkavia
Perttu,
Vertti,
Vilppu,
Erkko,
Iikka,
Miikka,
Kerkko,
Jonttu,
Henkka,
Aappo,
Altti... - maitta
Sipri
Sisu
Sasu
Seemi
Sulo
Siivert - äitsykkä78
Samu sopis mun mielestä. Santtu ja Samu.
- Helmituuli
Santun veljelle sopisi hienosti Samppa :)
- sinihelmikki
Seppo, Simo, Severi tulee mieleen
- sisiliskosisko
Niin Nuutti olisi kiva. Santtu ja Nuutti :)
- kivoja
olisivat Sampsa ja Sasu.
Rasmus, mutta jos S-kirjaimella haluatte niin esim. Sisu, Sampo, Severi, Samuel ja Samuli sopisivat Santun veljen nimeksi.
- minä täällä
Samu :) Onnea perheen lisäyksen johdosta.
- tarja 2
alkuisia kuin S.
Taneli,Tuukka,Matti,Matias,Antton - piari
santtu on kiva nimi, ja liitän sen jotenkin santeriin(lempinimi)
Ehdotan siis SAKKE, niinkuin sakaria voisi hellitellä
severi-> sepe
simeon-> simppa - tässähän näitä
Samuel, Santeri, Simeon, Sebastian, Sakari, Sakke, Sakkeus....onhan näitä, mutta Perttiä ei voita mikään
- Harri--
Tuhannet kiitokset hyvistä nimiehdotuksista, muutama on otettu listalle ja harkintaan! Ihan kivoja nuo ei S-alkuisetkin. Vielä ei ole täysin kolahtanut, eli yhä ehdotuksia otan vastaan, jos mieleen tulee.
Samppa ja Nuutti on mun mieleen... - henhi
Erään vanhan sukulaisen nimi oli Setti. Minusta kuulostaisi ihan kivalta; Santtu ja Setti.
- Anonyymi
Niko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374