Hei!
Meillä on Santtu niminen poika, jolle syntyi veli. Vaimo kyselee nimiehdotuksia, mielellään S:ällä alkavia...Tytölle kyllä keksisin, mutta pojalle...Kiitos jo etukäteen avusta! Olisi mukava yllättää vaimo vielä muutamalla ehdotuksella :-) Varmasti löytyy nimi molempien mieleen.
Santun veli :-)
15
2219
Vastaukset
- Täti
Sakke,
Simppa,
Simo,
Sepe,
Sampo,
Sampsa,
Severi,
Sippo...
ja muilla kirjaimilla alkavia
Perttu,
Vertti,
Vilppu,
Erkko,
Iikka,
Miikka,
Kerkko,
Jonttu,
Henkka,
Aappo,
Altti... - maitta
Sipri
Sisu
Sasu
Seemi
Sulo
Siivert - äitsykkä78
Samu sopis mun mielestä. Santtu ja Samu.
- Helmituuli
Santun veljelle sopisi hienosti Samppa :)
- sinihelmikki
Seppo, Simo, Severi tulee mieleen
- sisiliskosisko
Niin Nuutti olisi kiva. Santtu ja Nuutti :)
- kivoja
olisivat Sampsa ja Sasu.
Rasmus, mutta jos S-kirjaimella haluatte niin esim. Sisu, Sampo, Severi, Samuel ja Samuli sopisivat Santun veljen nimeksi.
- minä täällä
Samu :) Onnea perheen lisäyksen johdosta.
- tarja 2
alkuisia kuin S.
Taneli,Tuukka,Matti,Matias,Antton - piari
santtu on kiva nimi, ja liitän sen jotenkin santeriin(lempinimi)
Ehdotan siis SAKKE, niinkuin sakaria voisi hellitellä
severi-> sepe
simeon-> simppa - tässähän näitä
Samuel, Santeri, Simeon, Sebastian, Sakari, Sakke, Sakkeus....onhan näitä, mutta Perttiä ei voita mikään
- Harri--
Tuhannet kiitokset hyvistä nimiehdotuksista, muutama on otettu listalle ja harkintaan! Ihan kivoja nuo ei S-alkuisetkin. Vielä ei ole täysin kolahtanut, eli yhä ehdotuksia otan vastaan, jos mieleen tulee.
Samppa ja Nuutti on mun mieleen... - henhi
Erään vanhan sukulaisen nimi oli Setti. Minusta kuulostaisi ihan kivalta; Santtu ja Setti.
- Anonyymi
Niko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262534
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772326Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662313Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m202002- 841759
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71519Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä151251- 41093
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32937