Montako kummia teillä on lapsille nimettynä? ristiäiset ovat tulossa ja nyt mietitään, että on kummeja 4 vai 6? Erityisesti mietityttää se, että onko 6 kummia liikaa? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Kummien lukumäärä
Asiaa pohtiva
3
1331
Vastaukset
- Täti
Meillä on kaikilla lapsilla kolme kummia.
Olen ollut sellaisissakin ristiäisissä,
jossa lapsella oli seitsemän (7!) kummia.
Eikä kummien määrässä ole kai mitään rajaa,
pappi ainakin sanoi, että ellei yhdelle paperille
mahdu, nin laitetaan toiselle.
Kannattaa kuitenkin jättää osa hyvistä ystävistä
ja läheisistä kummiehdokkaiksi
seuraavalle lapselle, eikä "tuhlata" kaikkia
ensimmäiselle ;) - katjuska31
Laissa ei ole määrätty montako kummia saa lapsella olla.Kohtuus kuitenkin kaikessa.Nämä tiedot löytyi oulun ev.lut.seurakunnan sivuilta.
- on 7
meidän pojalla on 7 kummia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398