Horsez-kysymyksiä

Horsez

Kestääkö Horsez peli vuoden (siis 52 viikkoa)?
Kuinka monessa maassa siinä käydään?
Voiko hevosta vaihtaa jossain vaiheessa?
Kasvaako varsa isoksi vai onko sitä aina opetettava ja ruokittava (Foal's needs)?

Kiitos teille jotka jatksoitte vastata!!!

15

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu..

      En itse omista kyseistä peliä, mutta olen pelannut sitä kaverillani.

      Kyllä, peli kestää vuoden, itse en ole sitä vielä loppuun asti pelannut.

      Siinä ollaan aluksi Italiassa, seuraavaksi mennään Ranskaan, jossa on lunta ja viimeinen maa taitaa olla Kiina. Luulen että jokaisessa maassa käydään kaksi kertaa..en ole aivan varma mutta niin on ainakin playstationilla.

      Hevosta ei voi luullakseni vaihtaa, vaan sillä pitää pelata kokko vuosi.

      En ole aivan varma kasvaako varsa isoksi, koska en oo vielä niin pitkällä. Varsaahan voi opettaa (Learning) ja sitten täytyy opetella tuntemaan varsaa paremmin (Foal's needs)

      Toivottavasti vastaukset kelpas..=)

      • Horsez

        että vastasit viestiini.

        Kysyisin vielä, että täytyykö jossain vaiheessa saada este-, maasto- tai kouluratsastus 10/10?
        Se on nimittäin vaikeaa.
        Ekasta viikosta kolmanteen este- ja maasto on kasvanut jo kolme numeroa (5-6) ja koulu. kaksi numeroa (5-6)...


      • Haiseva Kenkä
        Horsez kirjoitti:

        että vastasit viestiini.

        Kysyisin vielä, että täytyykö jossain vaiheessa saada este-, maasto- tai kouluratsastus 10/10?
        Se on nimittäin vaikeaa.
        Ekasta viikosta kolmanteen este- ja maasto on kasvanut jo kolme numeroa (5-6) ja koulu. kaksi numeroa (5-6)...

        Hevosta ei pysty vaihtaa, mut mun mielestä peli ei kestä 52 viikkoo.. ?

        Ja sit mun kysymys:

        Eli kun on kiinassa se eka tehtävä (Miquelin) ni en löydä sitä lapiota enkä sen kaivon kahvaa mistään. >_< Tiedän et mistä pitäis niiku kaivaa sitä maata ja oon löytäny sen kaivon. 8s

        Siis kiitokset sille ihanalle ihmiselle joka vastaa. 8>

        Peli on sit Pc:llä..


    • `grauhh

      EN TIIÄ KU KONE EI EES ASENNA KOKO PELII!! SE VAAN ALKAA JUNNAAMAAN KU YRITTÄÄ ASENTAA.. :(

    • Horsez-pelaaja

      Miten ihmeessä pääsee eteenpäin siitä kohdasta kun on etsinyt sen ruusun kapelista, ja on hakenu sen postikortin, niin missä se kolmas viesti on?!

      • Horsez

        Jos kysymys on siitä tehtävästä missä pitää seurata jossain vaiheessa niitä valkoisia kukkia niin sitten tiedän..


      • Horsez

        Se postikorttihan löytyy sellaisen kaarihommelin (tiedät varmaan mitä tarkoitan) alta, niin sun pitää mennä siitä hevosella ja sitten se tie päättyy semmoiseen aitaan...toisella puolella on kallio, josta seuraava vihje löytyy..se on kirjoitettu sinisellä ja voit vaikka sillä kameran zoomilla katsoa mitä siinä lukee.. sen jälkeen pitää ottaa hevosella 16 askelta päin sitä oikealla olevaa tiiliseinää ja sitten sen jutun pitäisi löytyä siitä maasta, ei tarvitse nousta hevosen selästä..mä en ainakaan löydä ihan heti sitä juttua joten harhailen siin nurmikolla aina jonkun aikaa niin kyl se siel aina löytyy..toivottavasti tämä oli oikea tehtävä..


      • Horsez-pelaaja
        Horsez kirjoitti:

        Se postikorttihan löytyy sellaisen kaarihommelin (tiedät varmaan mitä tarkoitan) alta, niin sun pitää mennä siitä hevosella ja sitten se tie päättyy semmoiseen aitaan...toisella puolella on kallio, josta seuraava vihje löytyy..se on kirjoitettu sinisellä ja voit vaikka sillä kameran zoomilla katsoa mitä siinä lukee.. sen jälkeen pitää ottaa hevosella 16 askelta päin sitä oikealla olevaa tiiliseinää ja sitten sen jutun pitäisi löytyä siitä maasta, ei tarvitse nousta hevosen selästä..mä en ainakaan löydä ihan heti sitä juttua joten harhailen siin nurmikolla aina jonkun aikaa niin kyl se siel aina löytyy..toivottavasti tämä oli oikea tehtävä..

        Löysin viestin mut en sitä lahjaa. Osaaakko auttaa vielä tarkemmin millanen se lahja on? :D
        -kiitos jo etukäteen- xD


      • -KIRaHvI-
        Horsez-pelaaja kirjoitti:

        Löysin viestin mut en sitä lahjaa. Osaaakko auttaa vielä tarkemmin millanen se lahja on? :D
        -kiitos jo etukäteen- xD

        mä en tarkalleen muista mikä se lahja oli mut kun aikas siinä nurmikolla kiertelet ni sä löydät sen...se ilmestyy vaan siihen..yrität mennä se 16 askeletta sitä seinää päin...


      • Horsez-94
        Horsez kirjoitti:

        Se postikorttihan löytyy sellaisen kaarihommelin (tiedät varmaan mitä tarkoitan) alta, niin sun pitää mennä siitä hevosella ja sitten se tie päättyy semmoiseen aitaan...toisella puolella on kallio, josta seuraava vihje löytyy..se on kirjoitettu sinisellä ja voit vaikka sillä kameran zoomilla katsoa mitä siinä lukee.. sen jälkeen pitää ottaa hevosella 16 askelta päin sitä oikealla olevaa tiiliseinää ja sitten sen jutun pitäisi löytyä siitä maasta, ei tarvitse nousta hevosen selästä..mä en ainakaan löydä ihan heti sitä juttua joten harhailen siin nurmikolla aina jonkun aikaa niin kyl se siel aina löytyy..toivottavasti tämä oli oikea tehtävä..

        Tein kuten neuvoit,mutta en löytänyt sitä lahjaa.Sitä ei ollut siellä,eikä se ilmestynyt sinne.Tiiätkö mikä siinä on?


      • Akire^^
        Horsez-94 kirjoitti:

        Tein kuten neuvoit,mutta en löytänyt sitä lahjaa.Sitä ei ollut siellä,eikä se ilmestynyt sinne.Tiiätkö mikä siinä on?

        Kun ottaa siitä kivestä kuvan.(otetaan siitä portilta)Niin siin lukee jotain ja pitää mennä siihe valkosen kukan luo ja siitä 16 askelta eteenpäin ja sit 8 itään ja sit se on siin jossain.>Tulee siihe sellane käden kuva ja sit vaa painetaa spacee.Jos ei sitä heti löydy niin pitää häärii siinä puulla.Sitä lahjaa eli timanttia ei näy kunnoll.


      • Entiiä2005
        Horsez-pelaaja kirjoitti:

        Löysin viestin mut en sitä lahjaa. Osaaakko auttaa vielä tarkemmin millanen se lahja on? :D
        -kiitos jo etukäteen- xD

        sori jos kysyn tällästä mut mitä pitää sitte tehä jos koko aja tulee melkeimpä yhen viikon loppu pv siin vikas tehtäväs game over? Taino en tiiä saitteko ees selvää mitä selitän XD


    • Alinda-94

      Miten olet päässyt siihen varsa-juttuun asti? Miten sen ukon antama tehtävä tehdään? Miten ne kolme pikku figuuria liittyvät peliin? En tiedä kestääkö peli vuoden, mutta luulen, ettei hevosta voi vaihtaa välillä.

      • Suppu11

        Hei! Mitä pitää tehdä kiinassa viikolla 5 kun se Kiew antaa sen kartan ja pitäisi löytää se vipu ja lapio mutta mistä minä ne löydän?


      • SiyahZ
        Suppu11 kirjoitti:

        Hei! Mitä pitää tehdä kiinassa viikolla 5 kun se Kiew antaa sen kartan ja pitäisi löytää se vipu ja lapio mutta mistä minä ne löydän?

        Oon siellä kiinassa. Sain sen kartan jonka luona on se ihme tunneli mut ilmeisesti mun pitää ettii joku taskulamppu tai sellane ni voisko joku helppii ku en tiiä mitä tehä tai mistä ettii?!

        kiitti etukätee. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe