Olen hyvin lähellä hankkia itelleni ja perheelleni autoksi uuden Jetta 1.6 FSI:n.. Toivoisin nyt rehellisiä kommentteja tuosta autosta, ja niistä varusteista, joita siihen kannattaa hankkia oston yhteydessä. Myös viat kiinnostavat (esim. luistonesto jne...)
Todettakoon, että rengasmelu ei ole ongelma, vaan tenavat takapenkillä, jotka varmaan peittävät tuon rengasmelun.... Kaikki muut kommentit ja asialliset sellaiset ovat tervetulleita..
Kannattaako luottaa Mehicanoon?
-Kale-
Uusi Jetta-kokemuksia kiitos
9
6116
Vastaukset
- 1.6FSI?
Onhan olemassa parempikin vaihtoehto eli TSI.
Comfortlinenssa hintaeroa kokonaista 1500e.- jarza
olen ajanut jetalla 9kk noin 17500 km ilman mitään vikoja rengas melu ei häirinny yhtään, kannattaa ottaa comfort paketti heti ettei harmita jälkeen päin,kaikin puolin erittäin tyytyväinen olen ollut.
- uus jettalia
jarza kirjoitti:
olen ajanut jetalla 9kk noin 17500 km ilman mitään vikoja rengas melu ei häirinny yhtään, kannattaa ottaa comfort paketti heti ettei harmita jälkeen päin,kaikin puolin erittäin tyytyväinen olen ollut.
Omalla uudella Jetallani on ikää nyt n. 4 kk, ja 10 Tkm rajapyykki saavutettiin juuri.
Allani on 1.6 FSI ja tuo Comf. paketti, ja voin suositella... Kulutus matka-ajossa on ollu 5.9 ltr ja yhdistetty, missä kaupunkiaja 60%, niin on ollu n. 6.6 ltr...
On muuten puol litraa vähempi ku Meganella, joka mulla ennen oli Ja moottori on samankokonen.
Ja ne, jotka moittivat rengasmelua, joko olen kuuro tai sit muilla on liian herkkä korva... Ei tunnu missään, verratkaa vaikka halpa japseihin.
Liikkeelle ja myyjälle annoin hyvät palautteet, kun soittivat jostain kyselyfirmasta, ja en pystyny autoakaan moittiin...
- kyllä
hyvä ostos. Mulla 16 tkm mittarissa, 2.0tdi Kuluttaa vähän, moottori ei melua sisälle. Tien äänet ihan normaalit, renkaita vaihtamalla nekin pienenee. Ainoa huono asia on, että lasinpyyhkijöitä ei saa nostettua pystöön, hankalat puhdistaa etenkin talvikelillä.
- Jetta
Ne lasinpyyhkijät saa kyllä pystyyn seuraavalla "konstilla". Kun sammutat auton, käytät kerran kertapyyhkäisyä. Tällöin pyyhkijät jäävät pystyasentoon, josta saat edelleen nostettua ne pystyyn irti lasinpinnasta.
- risto reipas ranniko
Mun autosta lähti veto ja mittariin syttyi valo ,keltainenmuistuttaisi jotain möykkya ojekirjasta sain selville pakokaasusta jotain en tiedä.Missä vila Asu Fuengirolassa Espanjan Kuningaskunnassa Andaluusiassa
- Jettamiäs
Hienoa vastata johonkin 5 vuotta vanhaan kyselyyn.
- c cc
jollain jo 17500 km, ilman vikoja, jo on aikoihin eletty!
- mää ja tapparan mies
Jetta oli ihan hirveä kolukärry. Ei voi suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882