rex marsusta

hihiuyut

kuinka paljon maksaa poikanen esim yksityisellä tai eläinkaupoissa?? pian vastauksia, kiitos etu käteen

6

779

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiramullaon

Eläinkaupoissa nyt kaikki marsut pyörii 30-70 välillä. Kasvattajalta ehkäpä joku 30e uskoisin..

• hihiuyut

kiitos kovasti, mulla on rex marsu naaraita 2 ja uros, että joku kuukaus tulee poikasia, ei kyllä ole suostuvaisia nuo vielä.

• marsut2

Täällä pk-seudulla ainakin on hinnakaita marsut eläinkaupoissa. Hintaa yhdellä 63 eurosta ylös päin. Ja monet kasvattajatkin pyytävät hintaa. Itse maksoin kahdesta puhdasrotuisesta 75e, kun eläinkaupassa olis kaksi ollut 90e. Vaihtelee nuo hinnat.

• 10marsun omistaja

rex-marsun hinnat ovat miltei samoja kuin muillakin marsuilla.marsun hinta määräytyy monestakin asiasta esim:suku,sukupuoli,onko marsu näyttely vai pet tasoinen ja onko rekistetöity.eläin kaupoissa marsu kuin marsu maksaa paljon enemmän kuin yksityisillä ja kasvattajilla mutta kasvattajien hinnat ovat enimmäkseen: naaraat 40-50e ja urokset 30-40e.

• hihiuyut

nyt ymmärrän kun toinen taitaa olla raskaana jo vaik 2 päivää sit ostin ne, ja ovat erillään uroksesta

• Anonyymi

Marsut on söpöjä ja mä haluan rexin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      124
      1502
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      106
      897
    3. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      69
      871
    4. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      92
      774
    5. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      123
      766
    6. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      116
      759
    7. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      40
      725
    8. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      77
      600
    9. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      50
      594
    10. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      550
    Aihe