rex marsusta

hihiuyut

kuinka paljon maksaa poikanen esim yksityisellä tai eläinkaupoissa?? pian vastauksia, kiitos etu käteen

6

779

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiramullaon

Eläinkaupoissa nyt kaikki marsut pyörii 30-70 välillä. Kasvattajalta ehkäpä joku 30e uskoisin..

• hihiuyut

kiitos kovasti, mulla on rex marsu naaraita 2 ja uros, että joku kuukaus tulee poikasia, ei kyllä ole suostuvaisia nuo vielä.

• marsut2

Täällä pk-seudulla ainakin on hinnakaita marsut eläinkaupoissa. Hintaa yhdellä 63 eurosta ylös päin. Ja monet kasvattajatkin pyytävät hintaa. Itse maksoin kahdesta puhdasrotuisesta 75e, kun eläinkaupassa olis kaksi ollut 90e. Vaihtelee nuo hinnat.

• 10marsun omistaja

rex-marsun hinnat ovat miltei samoja kuin muillakin marsuilla.marsun hinta määräytyy monestakin asiasta esim:suku,sukupuoli,onko marsu näyttely vai pet tasoinen ja onko rekistetöity.eläin kaupoissa marsu kuin marsu maksaa paljon enemmän kuin yksityisillä ja kasvattajilla mutta kasvattajien hinnat ovat enimmäkseen: naaraat 40-50e ja urokset 30-40e.

• hihiuyut

nyt ymmärrän kun toinen taitaa olla raskaana jo vaik 2 päivää sit ostin ne, ja ovat erillään uroksesta

• Anonyymi

Marsut on söpöjä ja mä haluan rexin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      96
      1654
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      758
    3. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    4. 43
      694
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      649
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      531
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      31
      473
    8. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      459
    9. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      58
      436
    10. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      432
    Aihe