rex marsusta

hihiuyut

kuinka paljon maksaa poikanen esim yksityisellä tai eläinkaupoissa?? pian vastauksia, kiitos etu käteen

6

779

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiramullaon

Eläinkaupoissa nyt kaikki marsut pyörii 30-70 välillä. Kasvattajalta ehkäpä joku 30e uskoisin..

• hihiuyut

kiitos kovasti, mulla on rex marsu naaraita 2 ja uros, että joku kuukaus tulee poikasia, ei kyllä ole suostuvaisia nuo vielä.

• marsut2

Täällä pk-seudulla ainakin on hinnakaita marsut eläinkaupoissa. Hintaa yhdellä 63 eurosta ylös päin. Ja monet kasvattajatkin pyytävät hintaa. Itse maksoin kahdesta puhdasrotuisesta 75e, kun eläinkaupassa olis kaksi ollut 90e. Vaihtelee nuo hinnat.

• 10marsun omistaja

rex-marsun hinnat ovat miltei samoja kuin muillakin marsuilla.marsun hinta määräytyy monestakin asiasta esim:suku,sukupuoli,onko marsu näyttely vai pet tasoinen ja onko rekistetöity.eläin kaupoissa marsu kuin marsu maksaa paljon enemmän kuin yksityisillä ja kasvattajilla mutta kasvattajien hinnat ovat enimmäkseen: naaraat 40-50e ja urokset 30-40e.

• hihiuyut

nyt ymmärrän kun toinen taitaa olla raskaana jo vaik 2 päivää sit ostin ne, ja ovat erillään uroksesta

• Anonyymi

Marsut on söpöjä ja mä haluan rexin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe