L-talomalleja

Ippu

ollaan saatu kaupungilta 1 kerriksinen omakotitalotontti ja nyt ajatuksena rakentaa L mallinen talo että saadaan kiva suojaisa pieni takapiha. Kastellilla oli jokumalli ja omataloilta löytyi kanssa muutama. Tuleeko kenelläkään mieleen toimivaa 130-150 m2 pohjaratkaisua.

11

2179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos...?

... piirrättäisit itsellesi sopivan mallin arkkitehdillä tai vastaavalla? Saat ainakin tontille suunnitellun ja sopivan.

Toinen vaihtoehto on, että hahmottelet itse vaikka ruutupaperille pohjakuvaa ja hipsit talopakettikauppiaan luo. He kyllä suunnittelevat kanssasi lisää ja lähettävät jopa luonnoksenne talotehtaan arkkitehdeille jatkokäsittelyyn.

• Ippu

Luulen että talomallien tarjonta on niin runsasta että niistä pitäisi jotain löytyö pienillä muutoksilla

• Vehje

...on Jetta-talojen Hilla ja ollaan tykätty.

• Ippu

mutta siinä on mielestäni jotenkin liian rikkonainen keittiö... kun olisi aikaa kahlata kaikki l mallit läpi niin varmasti löytyisi monenmonta ratkaisua keittiöongelmaan..

• ihmetta*
        Ippu kirjoitti:

mutta siinä on mielestäni jotenkin liian rikkonainen keittiö... kun olisi aikaa kahlata kaikki l mallit läpi niin varmasti löytyisi monenmonta ratkaisua keittiöongelmaan..

Ippu hei. Ota brosyyritä lähin mahdollinen / sopiva malli ja vie johonkin insinööritstoon. Saat just semmosen kun haluat kunhan vähän speksaat ite ohjetta. Maksaa muutaman tonnin (meillä 2500) 280 kerrosneliötä. ja saat ja mekin saamme juuir sellaisen kuin haluamme ilman kompromisseja. Tietenkin neliöt huomioiden...muista että lopuksi pitää tehdä muutama kompromissi että asia voi mennöä eteenpäin...

Aika monet talotehtaat suunnittelee tai ainakin tekee jos itse suunnittelet, siis juuri sun kuvien mukaisen talon...

• tekevät sittenkään
        ihmetta* kirjoitti:

Ippu hei. Ota brosyyritä lähin mahdollinen / sopiva malli ja vie johonkin insinööritstoon. Saat just semmosen kun haluat kunhan vähän speksaat ite ohjetta. Maksaa muutaman tonnin (meillä 2500) 280 kerrosneliötä. ja saat ja mekin saamme juuir sellaisen kuin haluamme ilman kompromisseja. Tietenkin neliöt huomioiden...muista että lopuksi pitää tehdä muutama kompromissi että asia voi mennöä eteenpäin...

Aika monet talotehtaat suunnittelee tai ainakin tekee jos itse suunnittelet, siis juuri sun kuvien mukaisen talon...

niitä "omien kuvien" mukaisia taloja, lähinnä muokkaavat omia mallejaan "lähelle" omia kuvia, ja antavat yleensä tarjouksensakin siitä "talotehtaan" mallista, joka yllättää monet omilla kuvilla liikenteessä olevat.

• meillä

Käyppä Mittavan sivuilla katsomassa. Löytyy kivoja L-malleja. Meillä Tuomas 145 ja on tykätty asua tässä.

• Jasoniitti

Omatalolta löytyy n. 150m2 Janita tai Janina, en muista nimeä tarkaan. L-mallinen ja hyvä pohjaratkaisu. Et löydä nettisivuilta vaan pitää hakea K-Raudasta taloesite.

• haitarirock

Meille tulossa Puutalon Anitra 156-6.
        Pienin muutoksin.

• m@nn@

Meillä on Lapplin Arokiuru 150 pienin muutoksin (khh:n kalusteet vastakkaisilla seinillä, jolloin saatiin ulko-ovi, kuisti ja 9 neliön varasto samaan päätyyn kuivausterassin paikalle) Talo sopii hyvin 2-3 lapsen perheelle.

http://www.lappli.fi/talomallit/arokiuru-150.html

• 123

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe