Olen lähdössä ystäväni kanssa joulukuussa 2007 kahdeksi viikoksi reissuun. Nyt pohdimmekin kovasti, että minne meidän kannattaa mennä? Itse olen käynyt Dominikaanisessa tasavallassa ja hän Braziliassa ja Thaimaassa. Haluaisimme siis kokea jotain uutta ja kohtuu hinnalla tietenkin! Onko fiksumpaa ottaa pelkät lennot ja sitten ottaa hotelli paikan päältä, vaiko valmismatka? Haluaisimme kohteeseen, josta löytyy aktiviteetteja, mutta myös kaunista nähtävää. Ja palvomme molemmat aurinkoa! Mitä siis suosittelette? Intia? Vietnam?
Minne talvella 2007?
3
657
Vastaukset
- ses
Ehdottomasti Vietnam, sitä jaksan ihmisille jankuttaa. Se on vallan UPEA paikka ja mielenkiintoinen,siellä on nähtävää vaikka kuinka,ei tule aika pitkäksi,eikä mikään maksa mitään.Noissa kaikissa mainitsemissasi maissa olen käynyt, mutta ei ole Vietnamin voittanutta. Tervemenoa !!
- Matkaan taas
Mikä paikka Vietnamissa sopisi auringonpalvojalle? Saigon ei oikein jaksa innostaa, kun en viihdy isoissa kaupungeissa.
- ilman muuta
Matkaan taas kirjoitti:
Mikä paikka Vietnamissa sopisi auringonpalvojalle? Saigon ei oikein jaksa innostaa, kun en viihdy isoissa kaupungeissa.
Siellä on ihanat hiekkarannat ja lämmintä. Olimme siellä viime tammi-helmikuun vaihteessa ja ihanaa oli, päästiin myös snorklaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812