Olen lähdössä ystäväni kanssa joulukuussa 2007 kahdeksi viikoksi reissuun. Nyt pohdimmekin kovasti, että minne meidän kannattaa mennä? Itse olen käynyt Dominikaanisessa tasavallassa ja hän Braziliassa ja Thaimaassa. Haluaisimme siis kokea jotain uutta ja kohtuu hinnalla tietenkin! Onko fiksumpaa ottaa pelkät lennot ja sitten ottaa hotelli paikan päältä, vaiko valmismatka? Haluaisimme kohteeseen, josta löytyy aktiviteetteja, mutta myös kaunista nähtävää. Ja palvomme molemmat aurinkoa! Mitä siis suosittelette? Intia? Vietnam?
Minne talvella 2007?
3
686
Vastaukset
- ses
Ehdottomasti Vietnam, sitä jaksan ihmisille jankuttaa. Se on vallan UPEA paikka ja mielenkiintoinen,siellä on nähtävää vaikka kuinka,ei tule aika pitkäksi,eikä mikään maksa mitään.Noissa kaikissa mainitsemissasi maissa olen käynyt, mutta ei ole Vietnamin voittanutta. Tervemenoa !!
- Matkaan taas
Mikä paikka Vietnamissa sopisi auringonpalvojalle? Saigon ei oikein jaksa innostaa, kun en viihdy isoissa kaupungeissa.
- ilman muuta
Matkaan taas kirjoitti:
Mikä paikka Vietnamissa sopisi auringonpalvojalle? Saigon ei oikein jaksa innostaa, kun en viihdy isoissa kaupungeissa.
Siellä on ihanat hiekkarannat ja lämmintä. Olimme siellä viime tammi-helmikuun vaihteessa ja ihanaa oli, päästiin myös snorklaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596319
- 1165816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323415- 572985
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252320
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151911