Miten saisin tehtyä edullisesti sängynpäädyn 160 cm leveään jenkkisänkyyn? Mietin tässä erilaisia vaihtoehtoja ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia ja ideoita.
Itsetehty sängynpääty
9
5463
Vastaukset
- tuuttu
Niin, jos ny jollain tuttavalla ois antaa ilmatteeks heinäseipäitä, niin siit sit kyhäilemään.
- sängynpääty
Itse tein niin, että hankin sopivan kokoisen vanerilevyn. Sen päälle laitoin ensin vanua ja sitten kankaan, jotka kiinnitin nitojalla. Kangas on sitten helppo vaihtaa mieltymysten mukaan. Ongelmana oli lähinnä päädyn kiinnittäminen sänkyyn...
- sänkyyn sitä
sängynpääty kirjoitti:
Itse tein niin, että hankin sopivan kokoisen vanerilevyn. Sen päälle laitoin ensin vanua ja sitten kankaan, jotka kiinnitin nitojalla. Kangas on sitten helppo vaihtaa mieltymysten mukaan. Ongelmana oli lähinnä päädyn kiinnittäminen sänkyyn...
päätyä kiinni vaan seinään muutamalla koukulla,
pääty ei ihan ulotu lattiaan (jalkalistan päällä) ja helpottaa siivousta kummasti. On vaneria jossa vanua ja kangasta päällä.
- Ap.
Saako jostai niin suuria stryrox-levyjä? Eli noin 160x150cm.
- suurta, mutta
pistä pari kolme vierekkäin ja styroxia voi muotoilla.
- sängynpääty
maalaamala,vaikka kahdella sisustukseen sopivalla värillä.Tai ympäröit tapettiboordilla.
Vastaavan voi laittaa myös kokonaan tapetilla.
Bambuverhosta vois laittaa.
Vanha peiliovi olis kiva,jos sopii tyyliin.
Maalataan sopivalle korkeudelle suorakaiteen muotoinen alue 60-70 kertaa sängyn leveys.Sitten sisustushylly,tai kevyempi hylly tauluille ja valokuville. - rar
Itse tein styroksista.Kaksi 80 cm palaa liimasin yhteen ja tumma pellavakangas päälle.Kyllä on halpa ja mukavan lämmin nojailla.
- Anonyymi
Täällä on hyvät ohjeet! :) https://www.suomela.fi/asuminen/Makuuhuone/tee-itse-sangynpaaty-parivuoteeseen-67856
- Anonyymi
Styroxista ne halvimmat on muutenki tehty, sama tehdä itse. Liimailet yhteen. Liimaat vanua tms. Liimaat jotain puuta reunoihin. Kiinnität kankaan nitojall noihin puuosiin. Puu voi olla levyä tai ohutta lautaa/listaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882