Itsetehty sängynpääty

Vinkkejä?

Miten saisin tehtyä edullisesti sängynpäädyn 160 cm leveään jenkkisänkyyn? Mietin tässä erilaisia vaihtoehtoja ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia ja ideoita.

9

5627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuttu

Niin, jos ny jollain tuttavalla ois antaa ilmatteeks heinäseipäitä, niin siit sit kyhäilemään.

• sängynpääty

Itse tein niin, että hankin sopivan kokoisen vanerilevyn. Sen päälle laitoin ensin vanua ja sitten kankaan, jotka kiinnitin nitojalla. Kangas on sitten helppo vaihtaa mieltymysten mukaan. Ongelmana oli lähinnä päädyn kiinnittäminen sänkyyn...

• sänkyyn sitä
        sängynpääty kirjoitti:

Itse tein niin, että hankin sopivan kokoisen vanerilevyn. Sen päälle laitoin ensin vanua ja sitten kankaan, jotka kiinnitin nitojalla. Kangas on sitten helppo vaihtaa mieltymysten mukaan. Ongelmana oli lähinnä päädyn kiinnittäminen sänkyyn...

päätyä kiinni vaan seinään muutamalla koukulla,
        pääty ei ihan ulotu lattiaan (jalkalistan päällä) ja helpottaa siivousta kummasti. On vaneria jossa vanua ja kangasta päällä.

• Ap.

Saako jostai niin suuria stryrox-levyjä? Eli noin 160x150cm.

• suurta, mutta

pistä pari kolme vierekkäin ja styroxia voi muotoilla.

• sängynpääty

maalaamala,vaikka kahdella sisustukseen sopivalla värillä.Tai ympäröit tapettiboordilla.
      Vastaavan voi laittaa myös kokonaan tapetilla.
      Bambuverhosta vois laittaa.
      Vanha peiliovi olis kiva,jos sopii tyyliin.
      Maalataan sopivalle korkeudelle suorakaiteen muotoinen alue 60-70 kertaa sängyn leveys.Sitten sisustushylly,tai kevyempi hylly tauluille ja valokuville.

• rar

Itse tein styroksista.Kaksi 80 cm palaa liimasin yhteen ja tumma pellavakangas päälle.Kyllä on halpa ja mukavan lämmin nojailla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Styroxista ne halvimmat on muutenki tehty, sama tehdä itse. Liimailet yhteen. Liimaat vanua tms. Liimaat jotain puuta reunoihin. Kiinnität kankaan nitojall noihin puuosiin. Puu voi olla levyä tai ohutta lautaa/listaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      380
      2490
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      73
      1925
    3. 154
      1479
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1316
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1221
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      985
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      904
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      872
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      870
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      843
    Aihe