unelmia...

poju-90...

mun suuri unelma on jo pitkään ollu se että must tulis laulaja.Tänään katoin leffan nimeltä high school musical ja sen jälkee mulle tuli outo olo et mun pitäs tehä mun unelman eteen jotain... mut pelkään esiintymistä suurelle joukolle... no kyll se pienellekki joukolle esiintyminen on vaikeeta. Ja sit mun mielest ainakaa en osaa laulaa ja koska en oo uskaltanu laulaa kenellekkään nii en tiiä osaanko vai enkö. oon miettiny jos ottaisin jotain laulutunteja tai jotain vastaavaa mut en oikeen sit tiiä mitä oikeesti voisin tehä tän eteen... jos joku olis nii viisas ja kertois mitä mun kannattais tehä...tai kannattaako mun ylipäätään tehdä mitää...

2

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastaja.

Haluat siis laulajaksi, vaikka et edes omasta mielestäsi osaa laulaa?
      Ihmettelin suuresti Idolsia katsoessa, miten ihmiset eivät tiedä, osaavatko laulaa...

Kannattaa varmaan käydä vaikkapa laulutunnilla, jossa ammattitaitoinen ihminen kertoo mielipiteensä. Laulutekniikkaa toki voi opetella ja harjoittelu parantaa taitojasi. Mutta (mielestäni) ihminen joko osaa laulaa tai sitten ei. Täysin laulutaidottomasta ihmisestä ei koskaan tule hyvää laulajaa. Vaikka teknisesti osaisi laulaa oikein. Ja toisaalta lauluääni on aika makuasia, ihmiset pitävät erilaisista.

Esiintymään opit parhaiten vain esiintymällä, joten älä sitä turhaan murehdi.
      ELi, jos tosiaan haluat laulajaksi, tee ihmeessä asialle jotain.

• karaoke?

antaisi jonkinlaista palautetta osaamisestasi ja esiintymiskokemusta. On jopa kilpailuja ja kuka tietää vaikka sinut bongattaisiin sellaisesta levy-yhtiön koelauluun...

Tai voisit laulaa nauhalle parit biisit ja lähetellä kasettia tai cd:tä levy-yhtiöihin. Niissä on kai henkilöitä, jotka kuuntelevat demoja.

On erilaista musiikkia ja erilaisia tulkitsijoita, joten johonkin tyyliin saatat sopiakin.

Sinnikkästä yritystä varmaan vaaditaan, kilpailu on aika hurjaa ja menestymisen eteen vaaditaan vuosien työ ja onneakin matkan varrella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      31
      5222
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      141
      2444
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      139
      2118
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1947
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1800
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      171
      1121
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      971
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      313
      889
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      172
      810
    Aihe