J.Örn

oisko kellään ......

Oisko kellään tietoja Juha Örn nimisestä taitelijasta. löysin netistä vain tämän
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=134998http://www.aijaa.com/viewer.php?id=135001
Oisko jollain tietoa hänestä ja hänen teoksistaan...

30

9576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisko kellään ......
      • eka

        Juha Örn oli veljeni ja siirtyi ajasta ikuisuuteen vuoden 2006 viimeisenä päivänä.


      • oisko kellään....
        eka kirjoitti:

        Juha Örn oli veljeni ja siirtyi ajasta ikuisuuteen vuoden 2006 viimeisenä päivänä.

        Otan osaa veljesi poismenon johdosta.
        Jaksaisitko kertoa hänestä ?


      • eka
        oisko kellään.... kirjoitti:

        Otan osaa veljesi poismenon johdosta.
        Jaksaisitko kertoa hänestä ?

        En tiedä saitko vastaukseni, jonka viime yönä kirjoitin. Voin kyllä kertoa, jos tietäisin millaiselle ihmiselle ja minkä takia.Enkä haluaisi vastaustani kaiken kansan nähtäville.


      • oisko kellään
        eka kirjoitti:

        En tiedä saitko vastaukseni, jonka viime yönä kirjoitin. Voin kyllä kertoa, jos tietäisin millaiselle ihmiselle ja minkä takia.Enkä haluaisi vastaustani kaiken kansan nähtäville.

        Olen joskus nähnyt muutamia hänen maalauksiaan ja pidin niistä. Ja kun netistä en löytänyt kuin tuon yhden. Jutellaanko sähköpostissa lisää ?
        [email protected]


      • kolme..................

      • Eka

      • kolme.......
        Eka kirjoitti:

        Kiitos paljon linkeistä, joiden takaa löytyi Juhan tauluja.Sisaruksetkin saivat ne tallennettua itselleen.
        Terveisin Juhan sisko

        Oleppa hyvä. Mukava jos niistä oli jotain hyötyä, iloa, teille sisaruksille. Pelkäsin, että joku sukulainen loukkaantuu. mutta turhaan pelkäsin.


      • Eka
        kolme....... kirjoitti:

        Oleppa hyvä. Mukava jos niistä oli jotain hyötyä, iloa, teille sisaruksille. Pelkäsin, että joku sukulainen loukkaantuu. mutta turhaan pelkäsin.

        Löytyisiköhän muiltakin, jotka osaavat kuvat nettiin laittaa, lisää kuvia Juhan tauluista? Niin paljon niitä on Suomen maassa ja niin monenlaisia, joita me sisarukset emme ole nähneet.
        Olis kiva saada tallennettua niitä suvun arkistoihin.
        Juhan isosisko


      • kihlajaislahja
        Eka kirjoitti:

        Löytyisiköhän muiltakin, jotka osaavat kuvat nettiin laittaa, lisää kuvia Juhan tauluista? Niin paljon niitä on Suomen maassa ja niin monenlaisia, joita me sisarukset emme ole nähneet.
        Olis kiva saada tallennettua niitä suvun arkistoihin.
        Juhan isosisko

        Hei!

        Olemme saaneet kihlajaislahjana Juhan taulun vuonna 1990. Voin laittaa kuva, jos vain neuvot mihin lähettää..


      • heidix74
        Eka kirjoitti:

        Löytyisiköhän muiltakin, jotka osaavat kuvat nettiin laittaa, lisää kuvia Juhan tauluista? Niin paljon niitä on Suomen maassa ja niin monenlaisia, joita me sisarukset emme ole nähneet.
        Olis kiva saada tallennettua niitä suvun arkistoihin.
        Juhan isosisko

        Etsin Juha Örnistä tietoja täältä netistä ja törmäsin tähän viestiketjuun. Etsin tietoja, koska
        minäkin omistan Juha Örnin taulun. Tästä taulusta on minulla myös painettu postikortti. Taitaa olla kaksikin postikorttia. Kerään postikortteja ja törmäsin tähän postikorttiin ja katsoin, että ompas tutun näköinen kuva. Minulta kyllä saa kuvat ja varmaan toisen postikortinkin tuosta öljyvärimaalauksesta.

        ystävällisin terveisin

        Heidi Toivonen
        [email protected]


      • Eka
        kihlajaislahja kirjoitti:

        Hei!

        Olemme saaneet kihlajaislahjana Juhan taulun vuonna 1990. Voin laittaa kuva, jos vain neuvot mihin lähettää..

        Hei!
        Olisin kiitollinen, jos saisin kuvia Juhan tauluista. Olisiko teidän mahdollista lähettää sähköpostiosoitettanne, jotta voisin ottaa teihin yhteyttä. t. Juhan sisko


      • Jussi vaan
        Eka kirjoitti:

        Hei!
        Olisin kiitollinen, jos saisin kuvia Juhan tauluista. Olisiko teidän mahdollista lähettää sähköpostiosoitettanne, jotta voisin ottaa teihin yhteyttä. t. Juhan sisko

        Hei
        Minulla on Oulusta ostettu J.Örnin taulu vuodelta -97. Siinä on 3 poikaa ongella mukavissa maisemissa. Jos teillä ei ole siitä vielä kuvaa jahaluatte siitä kuvan sukunne kokoelmiin niin lähetän sen teille mielelläni. Yhteystiedot voi lähettää [email protected]


      • taulut
        heidix74 kirjoitti:

        Etsin Juha Örnistä tietoja täältä netistä ja törmäsin tähän viestiketjuun. Etsin tietoja, koska
        minäkin omistan Juha Örnin taulun. Tästä taulusta on minulla myös painettu postikortti. Taitaa olla kaksikin postikorttia. Kerään postikortteja ja törmäsin tähän postikorttiin ja katsoin, että ompas tutun näköinen kuva. Minulta kyllä saa kuvat ja varmaan toisen postikortinkin tuosta öljyvärimaalauksesta.

        ystävällisin terveisin

        Heidi Toivonen
        [email protected]

        Kokeilin linkittää parista taulusta kuvia. http://i109.photobucket.com/albums/n67/kaulakoru/rni-95.jpg http://i109.photobucket.com/albums/n67/kaulakoru/rni-95.jpg


      • taulun korjaus

      • 2 taulun omistaja
        taulun korjaus kirjoitti:

        Moka tuli edelliseen vain yksikuva kaksi kertaa. http://i109.photobucket.com/albums/n67/kaulakoru/rni-96.jpg Tässä toisesta kuva.(Toisto lisää tehokkuutta)

        hei, laitoin juuri 2 kpl (1.8.)hänen maalaamia tauluja huutonettiin myyntiin, jos haluatte katsoa taulut


      • 1eka
        2 taulun omistaja kirjoitti:

        hei, laitoin juuri 2 kpl (1.8.)hänen maalaamia tauluja huutonettiin myyntiin, jos haluatte katsoa taulut

        Kiitos vinkistä. Olin jo käynyt ihailemassa niitä ja mielelläni ostaisin, mutta ovat aika hintavai. Olisiko lapsista marjametsässä saatavana parempaa kuvaa. Kuva on hieman epätarkka ja siinä on heijastus.


      • Serkku
        Eka kirjoitti:

        Hei!
        Olisin kiitollinen, jos saisin kuvia Juhan tauluista. Olisiko teidän mahdollista lähettää sähköpostiosoitettanne, jotta voisin ottaa teihin yhteyttä. t. Juhan sisko

        Heips. Täällä olis serkkutytöllä 3 Juhan taulua, olen niistä luopumassa tilanpuutteen vuoksi. Kiinnostaisko?


      • tyttö rannalla
        Eka kirjoitti:

        Hei!
        Olisin kiitollinen, jos saisin kuvia Juhan tauluista. Olisiko teidän mahdollista lähettää sähköpostiosoitettanne, jotta voisin ottaa teihin yhteyttä. t. Juhan sisko

        Kaksi Örnin taulua

        Etsin tietoja taidemaalari Örnistä ja törmäsin tähän viestiketjuun. Olen yrittänyt löytää tietoja jo aiemminkin, mutta en ole onnistunut..

        Kesällä 2005 ostin eräältä taulukauppiaalta Lieksasta kaksi Örnin 2004 maalaamaa taulua. Kuitissa lukee kyllä R Örn ja muistelen hänen myös puhuneen Reijosta tai Reinosta, mutta olisivatko sittenkin Juhan maalaamia. Toisessa taulussa kaksi poikaa on ongella ja toisessa lettipäinen tyttö istuu (eväs)korin kanssa rannassa.

        Kuulisin mielelläni, ovatko taulut Juhan maalaamat jne.


      • albine
        tyttö rannalla kirjoitti:

        Kaksi Örnin taulua

        Etsin tietoja taidemaalari Örnistä ja törmäsin tähän viestiketjuun. Olen yrittänyt löytää tietoja jo aiemminkin, mutta en ole onnistunut..

        Kesällä 2005 ostin eräältä taulukauppiaalta Lieksasta kaksi Örnin 2004 maalaamaa taulua. Kuitissa lukee kyllä R Örn ja muistelen hänen myös puhuneen Reijosta tai Reinosta, mutta olisivatko sittenkin Juhan maalaamia. Toisessa taulussa kaksi poikaa on ongella ja toisessa lettipäinen tyttö istuu (eväs)korin kanssa rannassa.

        Kuulisin mielelläni, ovatko taulut Juhan maalaamat jne.

        Kuulostaa Juhan maalaamilta, ainakin kyseisiä aiheita Juha on paljon maalannut. Kannattaa googlettaa, Juhan tyylin kyllä tunnistaa.


      • mirjami
        Eka kirjoitti:

        Hei!
        Olisin kiitollinen, jos saisin kuvia Juhan tauluista. Olisiko teidän mahdollista lähettää sähköpostiosoitettanne, jotta voisin ottaa teihin yhteyttä. t. Juhan sisko

        Hei
        Viestiketju on vanha, mutta vastaan kuitenkin, minulla on kaksi Juha Örnin taulua, naisia pykillä ja tyttö keinumassa, hankittu kauan sitten , 80-luvulla. Nyt olen muuttanut pienempään kotiin ja ne tarvitsisivat uuden kodin, kun eivät mahdu seinälle


      • 1eka
        tyttö rannalla kirjoitti:

        Kaksi Örnin taulua

        Etsin tietoja taidemaalari Örnistä ja törmäsin tähän viestiketjuun. Olen yrittänyt löytää tietoja jo aiemminkin, mutta en ole onnistunut..

        Kesällä 2005 ostin eräältä taulukauppiaalta Lieksasta kaksi Örnin 2004 maalaamaa taulua. Kuitissa lukee kyllä R Örn ja muistelen hänen myös puhuneen Reijosta tai Reinosta, mutta olisivatko sittenkin Juhan maalaamia. Toisessa taulussa kaksi poikaa on ongella ja toisessa lettipäinen tyttö istuu (eväs)korin kanssa rannassa.

        Kuulisin mielelläni, ovatko taulut Juhan maalaamat jne.

        Hei

        Voisitko lähettää kuvat tauluista sähköpostiin [email protected]? Olen yrittänyt koota "maailmalta" kuvia Juha tauluista mahd. myöhemmin tehtäviä Juhan kotisivuja varten.
        Vastaus on vähän myöhässä, mutta ei ole tullut käytyä katsomassa tätä viestiketjua aikoihin.
        Kuulostavat todella Juhan maalaamilta aiheidensa perusteella.


      • 1eka
        mirjami kirjoitti:

        Hei
        Viestiketju on vanha, mutta vastaan kuitenkin, minulla on kaksi Juha Örnin taulua, naisia pykillä ja tyttö keinumassa, hankittu kauan sitten , 80-luvulla. Nyt olen muuttanut pienempään kotiin ja ne tarvitsisivat uuden kodin, kun eivät mahdu seinälle

        Hei

        Vastaus on vähän myöhässä, mutta voistko lähettää niistä kuvat ja hintatiedot s-postiin [email protected].
        Kiitos jo etukäteen


      • Anonyymi
        tyttö rannalla kirjoitti:

        Kaksi Örnin taulua

        Etsin tietoja taidemaalari Örnistä ja törmäsin tähän viestiketjuun. Olen yrittänyt löytää tietoja jo aiemminkin, mutta en ole onnistunut..

        Kesällä 2005 ostin eräältä taulukauppiaalta Lieksasta kaksi Örnin 2004 maalaamaa taulua. Kuitissa lukee kyllä R Örn ja muistelen hänen myös puhuneen Reijosta tai Reinosta, mutta olisivatko sittenkin Juhan maalaamia. Toisessa taulussa kaksi poikaa on ongella ja toisessa lettipäinen tyttö istuu (eväs)korin kanssa rannassa.

        Kuulisin mielelläni, ovatko taulut Juhan maalaamat jne.

        Hei minulla on tyttö rannalla -aiheinen Örnin maalaus, onkohan hän tehnyt niitä useamman.


    • VM PenttiItkonen

      Minä olin Juhan kanssa samassa tuvassa ollessamme armeijassa Oulun 1. Erillisessä viestikomppaniassa.

      Tuolloin Juhalla oli musta akustinen, teräskielinen kitara jonka sitten Juhalta ostin, kun siiviili koitti. Maksaessani kitaraa, Juha näytti minulle maalaamiaan tauluja. Tuon jälkeen en tiedä Juhasta muuta, kuin että hän oli taideliikkeessä lähellä Raahea työssä ja sitten tämän sivuston perusteella, että hän on kuollut.

      Juha oli mukava kaveri ja tehtiin armeijassa muutama jekku, kun puettiin siviilit päälle tuvassa ja otettiin armeijan polkupyörät komppanian alakerrasta, ja mentiin Oulun keskustaan muutamalla oluelle.

    • tepi72

      sedälläni on Örnin maalaama taulu jossa muistaakseni tyttö katselee aidan yli metsään. Tais olla vuodelta 93 tai 94.
      Joskus 80-luvun lopulla Juha vieraili kotonani useasti. Oli mukavan oloinen heppu, soiteltiin kitaraa.

    • rampe1

      Minulle "kulkeutui" 2 kpl Örnin tauluja.

      • 1eka

        Hei te 2013 tähän viestiketjuun kirjoittaneet.
        En ole käynyt aikoihin tätä ketjua katsomassa. Sain postiini nyt yhteydenoton tämän palstan tiimoilta ja tulin kurkistamaan keskusteluja.
        Jos te joskus vielä käytte näillä sivuilla, olisin hyvin kiinnostunut näkemään ja lisäämään kokoelmiini kuvat omistamistanne Juhan tauluista. Sähköpostiosoitteeni näette jostain aiempana olevasta kommentistani.
        Hyvää kesää 2014 teille molemmille!
        terveisin Juhan isosisko


    • Anonyymi

      Hei, vieläkö Örnin sukulaiset seuraavat keskustelua, minullakin on yksi hänen teos.

    • Anonyymi

      Myös täällä Vantaalla on yksi Juhan maalaama taulu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe