doggini on nyt pari päivää yskinyt, ei kuitenkaan jatkuvasti. kurkkuun oon yrittänyt kattoa, mutta ei mitään näy, eikä tunnu mitään ylimääräistä olevan missään. onko syytä huoleen? :/
yskä
6
711
Vastaukset
- sillä on
vaikka matoja.
- chiuw
matokuurin n. kk sitten... viikko kuurin jälkeen oli kahden viikon valeraskaus ja nyt yskä.. ei tietääkseni ole syönyt mitään "epämääräistä"
- Tanskis löytyy sohvalta
chiuw kirjoitti:
matokuurin n. kk sitten... viikko kuurin jälkeen oli kahden viikon valeraskaus ja nyt yskä.. ei tietääkseni ole syönyt mitään "epämääräistä"
Olin eräällä koirien ensiapuluennolla, jossa luennoi erään eläinklinikan hoitaja. Siis tiesi mistä puhui. Se sanoi että ottavansa aina tanskandogin joka yskii niin heti lääkärille, sillä yskiminen voi olla merkki keuhkokuumeesta, ja ilmeisesti sellainen on sitten koiran menoa ellei saa heti kunnon lääkitystä ja hoitoa. Mutta älä nyt panikoi,suosittelen kuitenkin että käytät lemmikkiäsi pika puoliin lääkärissä. Ainahan se on parempi olla varma asiasta.
- jos
Tanskis löytyy sohvalta kirjoitti:
Olin eräällä koirien ensiapuluennolla, jossa luennoi erään eläinklinikan hoitaja. Siis tiesi mistä puhui. Se sanoi että ottavansa aina tanskandogin joka yskii niin heti lääkärille, sillä yskiminen voi olla merkki keuhkokuumeesta, ja ilmeisesti sellainen on sitten koiran menoa ellei saa heti kunnon lääkitystä ja hoitoa. Mutta älä nyt panikoi,suosittelen kuitenkin että käytät lemmikkiäsi pika puoliin lääkärissä. Ainahan se on parempi olla varma asiasta.
koira ytskii kunnolla. Koirallasi voi olla kennelyskä, joka hoitamattomana voi viedä hengen koiraltasi. Tai sillä voi olla nielurisojen tulehdus, joka on kivulias "kurkkukipu".
Eihän yski sisäänpäin... Jos näin tekee voi nenäontelossa olla ylimäistä tai jopa nenäpunkkeja - chiuw
Tanskis löytyy sohvalta kirjoitti:
kiitoksia neuvoista :)
- Maya81
oletkin jo saanut vastauksia mutta yskiminen voi johtua myös sydän ongelmista, kannattaa tarkistuttaa sekin puoli. Mun doggi sai juuri sydänlääkkeet ja sekin yskii välillä ja kakoo. Hän kyllä onkin jo 10 ja puoli vuotias,muuten täysin kunnossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839