tänne kiitos! Näyttäisi, että veisi Seireeniltä asiakkaat..
Amarillosta
38
5790
Vastaukset
- EiMitäänNimimerkkiä
Uudet tasokkaat raflat vievät aina muilta asiakkaita, ihan sen takia että monet menevät tsekkaamaan uuden paikan. Todellinen asiakasmäärä taitaa selvitä kun uutuudenviehätys katoaa.
- mielestä
porvoo on juuri tälläista kaivannut!
kaupungin paras baari. - tiedän.
Ei porvoossa ole tasokkaita rafloja, anna mun nauraa jos väität että on.
- customer
tiedän. kirjoitti:
Ei porvoossa ole tasokkaita rafloja, anna mun nauraa jos väität että on.
Matklubben.
- bilehilla
on hienoa että Amarillo ja Bepop avattiin, toivottavasti pitävät ikärajat, ettei varsinkaan vkloppuisin pennut pääse valtaamaan paikkaa.Plussaa saa erityisesti savuttomuus ja hyvät tyypit tiskin takana.
- niin kuule
Just tulin sieltä. Olimme likkaporukalla syömässä, ruoka oli ihanaa ja tarjoilija todella lutunen. Kesken kaiken tuli poke ja kysyi tylysti papereita. Eräs seurueeseemme kuuluva ei ole vielä 20, joten poke äsähti: "kun ruoka on syöty, voitte poistua!" Ymmärrän kyllä ikärajat, mutta itsekin samalla alalla olleena en ymmärrä, miten töykeää käytöstä asiakkaiden täytyy sietää. Mietin kyllä tarkkaan menenkö uudelleen.
- sellanen meininki
niin kuule kirjoitti:
Just tulin sieltä. Olimme likkaporukalla syömässä, ruoka oli ihanaa ja tarjoilija todella lutunen. Kesken kaiken tuli poke ja kysyi tylysti papereita. Eräs seurueeseemme kuuluva ei ole vielä 20, joten poke äsähti: "kun ruoka on syöty, voitte poistua!" Ymmärrän kyllä ikärajat, mutta itsekin samalla alalla olleena en ymmärrä, miten töykeää käytöstä asiakkaiden täytyy sietää. Mietin kyllä tarkkaan menenkö uudelleen.
Turhaan sä syytät pokea, kun kerran tiesit että alle 20v ei saa mennä sinne niin oma on vikas jos saatte kuulla kovaa palautetta. Mun mielestä poke oli ihan oikeessa. Luulis että jokainen ymmärtää kun kerran ikäraja on pistetty, niin kyllä voi poke suutttua kun ei kunnioiteta sitä sääntöä.
- Sinäkin
sellanen meininki kirjoitti:
Turhaan sä syytät pokea, kun kerran tiesit että alle 20v ei saa mennä sinne niin oma on vikas jos saatte kuulla kovaa palautetta. Mun mielestä poke oli ihan oikeessa. Luulis että jokainen ymmärtää kun kerran ikäraja on pistetty, niin kyllä voi poke suutttua kun ei kunnioiteta sitä sääntöä.
Menimme sisään SYÖMÄÄN ennen yhdeksää. Ateriamme oli pahasti kesken, kun poke tuli rähisemään. Asian voi esittää kuule huomattavasti mukavamminkin. Pokella ei ole asiaa tulla kiukuttelemaan ihmisille jotka ovat asiallisesti syömässä. Emme olleet ryyppäämässä. Olet oikeassa, oma oli vikani kun erehdyimme sinne menemään. Tuskin menen toiste.
- amarillossa
Sinäkin kirjoitti:
Menimme sisään SYÖMÄÄN ennen yhdeksää. Ateriamme oli pahasti kesken, kun poke tuli rähisemään. Asian voi esittää kuule huomattavasti mukavamminkin. Pokella ei ole asiaa tulla kiukuttelemaan ihmisille jotka ovat asiallisesti syömässä. Emme olleet ryyppäämässä. Olet oikeassa, oma oli vikani kun erehdyimme sinne menemään. Tuskin menen toiste.
tule ikärajat voimaan klo 20? saako "alaikäiset" olla siellä "muka syömässä" vaikkapa klo 24 asti?
- sun?
niin kuule kirjoitti:
mielestä järjestyksenvalvoja saa tulla kysymään henkkareita ruokailun lomassa? Eilen poke tuli kysymään meiltä ainakin hyvin kohteliaasti henkkareita kun olimme syömässä...
- koittakaa nyt tajuta
sun? kirjoitti:
mielestä järjestyksenvalvoja saa tulla kysymään henkkareita ruokailun lomassa? Eilen poke tuli kysymään meiltä ainakin hyvin kohteliaasti henkkareita kun olimme syömässä...
Yritän vääntää tämän nyt rautalangasta; Poke ei ollut kohtelias. Emme pidä siitä että joku tulee rähisemään kesken aterian. Tajuamme kyllä että ko. paikassa on ikärajat.
Olisi ollut kohteliaampiakin tapoja ilmoittaa asiansa.
Menikö perille? - teveb
koittakaa nyt tajuta kirjoitti:
Yritän vääntää tämän nyt rautalangasta; Poke ei ollut kohtelias. Emme pidä siitä että joku tulee rähisemään kesken aterian. Tajuamme kyllä että ko. paikassa on ikärajat.
Menikö perille?Eli menitte sinne joukolla syömään mukana alle kaksikymppinen, vaikka tiesitte että ikäraja on kaksikymmentä.Sillä ei ole väliä juodaanko vai syödäänkö siellä. Järkkä siis teki vain työnsä ja sinä vedit herneet. Katso peiliin.
- joku kirjoittaja
teveb kirjoitti:
Eli menitte sinne joukolla syömään mukana alle kaksikymppinen, vaikka tiesitte että ikäraja on kaksikymmentä.Sillä ei ole väliä juodaanko vai syödäänkö siellä. Järkkä siis teki vain työnsä ja sinä vedit herneet. Katso peiliin.
Näinhän se on.
- sen
Menikö perille?poken olla kattomatta teidän papereita? Varmaan olisitte ollu tyytyväisiä ainoastaan silloin jos poke ei olisi ilmoittanut ikärajasta? teinit hushus
teveb kirjoitti:
Eli menitte sinne joukolla syömään mukana alle kaksikymppinen, vaikka tiesitte että ikäraja on kaksikymmentä.Sillä ei ole väliä juodaanko vai syödäänkö siellä. Järkkä siis teki vain työnsä ja sinä vedit herneet. Katso peiliin.
pitäs kysellä niitä henkkareita sisään mennessä eikä kesken syönnin...?
- steveve
sen kirjoitti:
poken olla kattomatta teidän papereita? Varmaan olisitte ollu tyytyväisiä ainoastaan silloin jos poke ei olisi ilmoittanut ikärajasta? teinit hushus
Pitäiskin kysyä ovella jo niitä papruja, mutta nyt haisee siltä että Porvoossa eka poke tulee töihin yhdeksältä ja tekee sitten salissa kierroksen.
- kaikesta voi neuvotella?
Sinäkin kirjoitti:
Mielestäni on hiukan outoa, että papereita tullaan noin kysymään. Itse elin ainakin siinä käsityksessä, että amarillo olisi ruokapaikkana ns ikärajaton, eli siis koko perhe voi rauhassa syödä vaikka puoleen yöhön vaikka mukana olisi muutama alle 20-vuotias. Tuskin oltaisiin tuolla tavalla tultu keskeyttämään jos mukana olisi ollut ns. aikuisia. Yökerhon ikärajat ovatkin sitten asia erikseen. Ilmeisesti kukaan ei teistä halua mennä lapsiensa kanssa amarilloon syömään iltaisin? Itse ainakin toivon, että jos ikärajoista pidetään noin tarkasti kiinni, ei ko paikassa olis myöskään lapsia iltaisin.
Tämä ei nyt siis moitteena henkilökunnalle tai pokeille, vaan lähinnä turhautumisen purkaminen teille jotka vannotte ikärajojen joustamattomuuden puolesta. Tuskin ketään häiritsee joukko jossa yksi on vain muutaman kuukauden vajaa 20-vuotias. Ei se käytös niin paljon parissa kuukaudessa muutu. - samaa mieltä
Menikö perille?Mutta ilmaiseppa mielipiteesi näille porvoolaisille!!!!! Asiakaspalvelussa olevan täytyy kohdella asiakkaitaan kunnitoittavasti ja asiallisesti!
- aikuisia mukana?
kaikesta voi neuvotella? kirjoitti:
Mielestäni on hiukan outoa, että papereita tullaan noin kysymään. Itse elin ainakin siinä käsityksessä, että amarillo olisi ruokapaikkana ns ikärajaton, eli siis koko perhe voi rauhassa syödä vaikka puoleen yöhön vaikka mukana olisi muutama alle 20-vuotias. Tuskin oltaisiin tuolla tavalla tultu keskeyttämään jos mukana olisi ollut ns. aikuisia. Yökerhon ikärajat ovatkin sitten asia erikseen. Ilmeisesti kukaan ei teistä halua mennä lapsiensa kanssa amarilloon syömään iltaisin? Itse ainakin toivon, että jos ikärajoista pidetään noin tarkasti kiinni, ei ko paikassa olis myöskään lapsia iltaisin.
Tämä ei nyt siis moitteena henkilökunnalle tai pokeille, vaan lähinnä turhautumisen purkaminen teille jotka vannotte ikärajojen joustamattomuuden puolesta. Tuskin ketään häiritsee joukko jossa yksi on vain muutaman kuukauden vajaa 20-vuotias. Ei se käytös niin paljon parissa kuukaudessa muutu.Mitä tarkoitit sillä että ei olisi tullut keskeyttämään jos olisi ollut aikuisia mukana, itse olen 34 ja ystäväni 36.
Ja koko meuhkeen pointti on siis siinä, että vaikka mukanani olisi ollut sylilapsi (ketä en todellakaan vie ravintolaan illalla, heh), aion antaa paikan portsarille nootin, että kivemminkin asian voi esittää.
Ikärajat on hyvä asia, mutta asiakaspalvelu on se, joka tuo porukkaa paikalle. - pokemon...
enoc kirjoitti:
pitäs kysellä niitä henkkareita sisään mennessä eikä kesken syönnin...?
meni oven suuhun päivystämään klo 21.30. eli tuskin ne kovin paljon aikasempaa tulee töihin...
tommosessa paikassahan poke vois jo aloittaa klo 20,eikös sillo tule ne ikärajat voimaan? - kaikille teille!
samaa mieltä kirjoitti:
Mutta ilmaiseppa mielipiteesi näille porvoolaisille!!!!! Asiakaspalvelussa olevan täytyy kohdella asiakkaitaan kunnitoittavasti ja asiallisesti!
Kesken aterian ei tosiaankaan tulla kysymään mitään, ainoa sallittu kysymys on "maistuuko ruoka?" ja tämänkin kysymyksen esittäminen on yleensä kokin itsensä tehtävä mikäli katsoo sen aiheelliseksi, muille asia ei varsinaisesti kuulu.
Muita sallittuja poikkeuksia on sallittu myös tarjoilijoille silloin kun esimerkiksi kattauksesta puuttuu jotain tai siihen on ruokalajista johtuen tehtävä muutoksia joita ei syystä tai toisesta ole tehty jo ennen ruokailua. Tällöin voi tarjoilijakin esittää tuon kysymyksen samalla kun pahoittelee kattauksen vajavaisuutta.
Toinen sallittu poikkeus on se, jos tarjoilija huomaa ateriassa puutteita, esimerkiksi katsoo, että pihvin syönti ei näytä luonnistuvan, koska pihvi on liian sitkeä. Tällöin hän voi käydä kohteliaasti kysymässä että haluaako asiakas kenties pihvinsä kypsempänä ja pahoitella sitkeää pihviä vaikka asiakas itse sen olisi sellaisena tilannut.
Kolmas poikkeus on juomapuoli. Mikäli tarjoilija huomaa, että seurueelta alkaa olemaan juotavat lopussa ennen aterioinnin päättymistä, voi hän käydä kysymässä että haluaako seurue mahdollisesti tilata lisää juotavaa.
Itse vahtimestarilla ei ole mitään asiaa pöytään. Silloin kun vahtimestari ei ole paikalla kuuluu ikärajojen tarkastaminen tilausta vastaanottavalle tarjoilijalle ENNEN tilauksen vastaanottamista. Mikäli vahtimestari epäilee jonkun seurueesta olevan alaikäinen on hänen pistettävä kasvot muistiin ja kohteliaasti ilmoitettava seurueelle asiasta heidän poistuessaan ravintolasta. Tässä vaiheessa itse papereiden kysyminen on yleensä täysin turhaa, mutta voidaan kuitenkin suorittaa.
Mikäli seurue ei kuitenkaan näytä ravintolasta poistuvan ja pyrkivät yökerhon puolelle niin silloin on vahtimestarilla jo oikeus kohteliaasti pyytää niitä papereita nähtäväkseen ja tarvittaessa kohteliaasti pyytää seuruetta poistumaan paikasta. Seurue itse ratkaisee sen että poistuuko koko seurue vaiko pelkästään asianomainen.
Mikä näissä etikettisäännöissä voi olla niin vaikeaa nykyihmisille? - pokena
kaikille teille! kirjoitti:
Kesken aterian ei tosiaankaan tulla kysymään mitään, ainoa sallittu kysymys on "maistuuko ruoka?" ja tämänkin kysymyksen esittäminen on yleensä kokin itsensä tehtävä mikäli katsoo sen aiheelliseksi, muille asia ei varsinaisesti kuulu.
Muita sallittuja poikkeuksia on sallittu myös tarjoilijoille silloin kun esimerkiksi kattauksesta puuttuu jotain tai siihen on ruokalajista johtuen tehtävä muutoksia joita ei syystä tai toisesta ole tehty jo ennen ruokailua. Tällöin voi tarjoilijakin esittää tuon kysymyksen samalla kun pahoittelee kattauksen vajavaisuutta.
Toinen sallittu poikkeus on se, jos tarjoilija huomaa ateriassa puutteita, esimerkiksi katsoo, että pihvin syönti ei näytä luonnistuvan, koska pihvi on liian sitkeä. Tällöin hän voi käydä kohteliaasti kysymässä että haluaako asiakas kenties pihvinsä kypsempänä ja pahoitella sitkeää pihviä vaikka asiakas itse sen olisi sellaisena tilannut.
Kolmas poikkeus on juomapuoli. Mikäli tarjoilija huomaa, että seurueelta alkaa olemaan juotavat lopussa ennen aterioinnin päättymistä, voi hän käydä kysymässä että haluaako seurue mahdollisesti tilata lisää juotavaa.
Itse vahtimestarilla ei ole mitään asiaa pöytään. Silloin kun vahtimestari ei ole paikalla kuuluu ikärajojen tarkastaminen tilausta vastaanottavalle tarjoilijalle ENNEN tilauksen vastaanottamista. Mikäli vahtimestari epäilee jonkun seurueesta olevan alaikäinen on hänen pistettävä kasvot muistiin ja kohteliaasti ilmoitettava seurueelle asiasta heidän poistuessaan ravintolasta. Tässä vaiheessa itse papereiden kysyminen on yleensä täysin turhaa, mutta voidaan kuitenkin suorittaa.
Mikäli seurue ei kuitenkaan näytä ravintolasta poistuvan ja pyrkivät yökerhon puolelle niin silloin on vahtimestarilla jo oikeus kohteliaasti pyytää niitä papereita nähtäväkseen ja tarvittaessa kohteliaasti pyytää seuruetta poistumaan paikasta. Seurue itse ratkaisee sen että poistuuko koko seurue vaiko pelkästään asianomainen.
Mikä näissä etikettisäännöissä voi olla niin vaikeaa nykyihmisille?työskentelen stadissa ja nuo käytöstapaopit ei mielestäni todellakaan mene noin. ei sillä portsarilla ole aikaa jäädä kyttäämään yhtä pöytää koko ruokailun ajaksi tai jättää kysymättä henkkareita ja toivoa että löytää jossain vaiheessa iltaa seurueen. On sillä portsarilla muutakin tekemistä...usko pois!
nimimerkillä: kokemusta löytyy 10vuotta. - Aika ei vaan riitä...
pokena kirjoitti:
työskentelen stadissa ja nuo käytöstapaopit ei mielestäni todellakaan mene noin. ei sillä portsarilla ole aikaa jäädä kyttäämään yhtä pöytää koko ruokailun ajaksi tai jättää kysymättä henkkareita ja toivoa että löytää jossain vaiheessa iltaa seurueen. On sillä portsarilla muutakin tekemistä...usko pois!
nimimerkillä: kokemusta löytyy 10vuotta.Eihän teillä ole nykyään aikaa edes auttaa takkia päälle...
- tässä...
pokena kirjoitti:
työskentelen stadissa ja nuo käytöstapaopit ei mielestäni todellakaan mene noin. ei sillä portsarilla ole aikaa jäädä kyttäämään yhtä pöytää koko ruokailun ajaksi tai jättää kysymättä henkkareita ja toivoa että löytää jossain vaiheessa iltaa seurueen. On sillä portsarilla muutakin tekemistä...usko pois!
nimimerkillä: kokemusta löytyy 10vuotta.pikkukylässä luulisi olevan toisin!!! Ja kyse oli TÖYKEÄSTÄ tavasta!!!!!!!!!!!
- Huomasi.
tässä... kirjoitti:
pikkukylässä luulisi olevan toisin!!! Ja kyse oli TÖYKEÄSTÄ tavasta!!!!!!!!!!!
Kun analysoi sun viestejä niin huomaa että sä itse vastaa myös sun viestiin ihan kuin yrität huijaa lukijoita.
- porvoolainen
tässä... kirjoitti:
pikkukylässä luulisi olevan toisin!!! Ja kyse oli TÖYKEÄSTÄ tavasta!!!!!!!!!!!
Itse olen myös huomannut Amarillon pokejen tylyyden. Ensin seisotetaan ovella jonossa vaikka kuinka kauan. Sisälle kun tulee niin ensimmäisenä huomaa useassa pöydässä sammuneita asiakkaita. Sitten kun pokelle ystävällisesti huomauttaa että ravintolassa on monta sammunutta, niin poke vetää herneen nenään. Samaa ei tapahtuisi esim. Seireenissä, jossa parhaat poket.
- Matkailu avartaa...
porvoolainen kirjoitti:
Itse olen myös huomannut Amarillon pokejen tylyyden. Ensin seisotetaan ovella jonossa vaikka kuinka kauan. Sisälle kun tulee niin ensimmäisenä huomaa useassa pöydässä sammuneita asiakkaita. Sitten kun pokelle ystävällisesti huomauttaa että ravintolassa on monta sammunutta, niin poke vetää herneen nenään. Samaa ei tapahtuisi esim. Seireenissä, jossa parhaat poket.
Käykääs joskus Waldorf Astoriassa syömässä niin teille valkenee miten henkilökunnan tulee käyttäytyä. Suosittelen lämpimästi, todella hyvät sapuskat ja henkilökunta täyden kympin luokkaa!
- ässä hihassa
porvoolainen kirjoitti:
Jospa niiltä sammuneilta löytyy kaikilta "eskortit".
- nyt kaikille
Matkailu avartaa... kirjoitti:
Käykääs joskus Waldorf Astoriassa syömässä niin teille valkenee miten henkilökunnan tulee käyttäytyä. Suosittelen lämpimästi, todella hyvät sapuskat ja henkilökunta täyden kympin luokkaa!
mikä on Astorian narikan erityispiirre, ainutlaatuinen maailmassa.
- kerron
nyt kaikille kirjoitti:
mikä on Astorian narikan erityispiirre, ainutlaatuinen maailmassa.
Ne osaa puhua 50:tä eri kieltä! Sen lisäksi järjestävät taksit sun muut ja lastenhoidon.
- you've
kerron kirjoitti:
Ne osaa puhua 50:tä eri kieltä! Sen lisäksi järjestävät taksit sun muut ja lastenhoidon.
never been there. Only in your dreams. Every customer knows their speciality, the one and only in the whole world.
- törkyturpa
ässä hihassa kirjoitti:
Jospa niiltä sammuneilta löytyy kaikilta "eskortit".
lauantaina menin syömään illalla, oli täyttä ja pöytää sai odottaa kauan ei siinä mitään, odotellessa juotiin muutamat drinkit:tom collins ja auringonnousu, kysyttyään muutamalta muulta miten se valmistetaan saimmekin eteemme auringonlaskun ja pahimman tom collinssin mitä olen koskaan juanut. Miten voi olla että henkilökunta ei osaa yksinkertasimpia juomia, olis vissii pitäny juoda kaljaa pullosta ni olis tullu oikein. Noh sitte päästiin pöytään, kesti helvetin kauan että tarjoilija suvaitsi tulla kysymään mitä saisi olla, noh eikai siinä ku 45min kestäny ku sai ne ruuat siihen pöydälle ja ruoka oli herkullista. Ja taas laskua sai odottaa ihan liian kauan mä olisin lähtenyt maksamatta mutku oli tyttöystävä mukana joka pisti vähän hanttiin. Kiukkuseksi siellä vaan tuli, en mene enää toiste.
- Vai näin, vai näin...
törkyturpa kirjoitti:
lauantaina menin syömään illalla, oli täyttä ja pöytää sai odottaa kauan ei siinä mitään, odotellessa juotiin muutamat drinkit:tom collins ja auringonnousu, kysyttyään muutamalta muulta miten se valmistetaan saimmekin eteemme auringonlaskun ja pahimman tom collinssin mitä olen koskaan juanut. Miten voi olla että henkilökunta ei osaa yksinkertasimpia juomia, olis vissii pitäny juoda kaljaa pullosta ni olis tullu oikein. Noh sitte päästiin pöytään, kesti helvetin kauan että tarjoilija suvaitsi tulla kysymään mitä saisi olla, noh eikai siinä ku 45min kestäny ku sai ne ruuat siihen pöydälle ja ruoka oli herkullista. Ja taas laskua sai odottaa ihan liian kauan mä olisin lähtenyt maksamatta mutku oli tyttöystävä mukana joka pisti vähän hanttiin. Kiukkuseksi siellä vaan tuli, en mene enää toiste.
Sääliksi käy tyttöystävääsi, joka on vienyt sinut ulos nauttimaan romanttisesta illasta ja sinä olet ollut sillä tuulella että mikään ei ole hyvin. Ei ole välttämättä ollut kovin romanttista...
- törkyturpa
Vai näin, vai näin... kirjoitti:
Sääliksi käy tyttöystävääsi, joka on vienyt sinut ulos nauttimaan romanttisesta illasta ja sinä olet ollut sillä tuulella että mikään ei ole hyvin. Ei ole välttämättä ollut kovin romanttista...
hän ei vienyt minua syömään vaan minä vei hänet ja minä en ollut se suurin valittaja vaan tyttöystävääni vitutti asia huomattavasti enemmän, sen verran että lähetti asiasta palautetta jonnekki minnelie...paskapaikka jokatapauksessa
- huah
pokemon... kirjoitti:
meni oven suuhun päivystämään klo 21.30. eli tuskin ne kovin paljon aikasempaa tulee töihin...
tommosessa paikassahan poke vois jo aloittaa klo 20,eikös sillo tule ne ikärajat voimaan?EI IKINÄ mennä kysymään kesken ruokailun papereita. Vaan odotetaan että seurue on syönyt ja sitten mennään kysymään papereita.
Niin tyylitöntä mennä kesken ruokailun ketään häiritsemään, rajansa kaikilla.
- Yeah shore
Siis palvelu on ihan p.....stä, jos juomia joutuu jonottaa 15-20 min. baaritískillä niin on aikoihin eletty. Aina tulee joku "hombre" väliin, hei "Kimmen" laita mulle pari paukkua.
Vittu! eikö aikuiset ihmiset osaa varttua vuoroaan, ja tarjoiliatkin helvetin ylimielisiä.
Tuskin olen ainoa joka on tätä mieltä!- Ei naurattas olla piikana r...
Kyllä täytyy sanoo ettei kateeks käy kun noita juttui lukee. Jos palvelu on tota luokkaa niin ei se eines herkku paljoo pelasta.Mä luulin että ruokailijat tulee palvelun perässä koska kaikki osaa sulatella kotona niit juustotikkui ja jalopenoja. Mutta nähtävästi niin ei ole. Mikä se juttu sit on haluisin tietää???
- nähty
olen nähnyt miten poket käyttäytyvät asiakkaita kohtaan, ilman ammattitaitoa, heti käydään kiinni, aivottomia?? !! pätemisen tarve???provosoidaan asiakasta, eimiestä,tässä tapauksessa naishenkilöä. säälittävää käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103