Joko olet heittänyt joulukuusen ulos? Minä en. Pidän sitä yli loppiaisen ja sitten. Sama haikeus joka kerta, kun purkaa joulun pois. Joulukoristeita pakatessa ei voi välttyä ajatukselta; "Mitähän tiedämme sitten, kun nämä kaivetaan taas esille?"...
Sillä kaikkeahan tosiaankin saattaa tapahtua ja jopa vuodessa. Jopa vähemmässäkin ajassa. Minuutissa, tunnissa, sekunnissakin. Isojakin asioita, hmmm... tai sitten käy niinkuin minulle; Luulen, että kaikki on "haudattu", tunteet yms. Mitään ei tapahdu ja...ja... sitten ;D
Voih, kyllä minä olen tällä hetkellä aika onnellinen. Ja kaiken takana on mies ;) Hän on ollut "olemassa" jo pitkään, mutta... tiedättehän elämän mutkat. Nyt minä sitten olen jo antanut hänelle vasemman käden nimettömäni ;)
Tervehdys ;D
16
824
Vastaukset
- Mysteriet
Vasemman käden nimettömän - sydämesi, Niisku-Myy, SYDÄMESI ;D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥- niisku-myy46
Kiitos ;D
Menin lankaan - vanha kettu... nyt on minut...
- DoeJohn
.. jos tuon vasemman käden ymmärsin oikein .. ;D
Lämmin virtuaalihalaus .. pieni ja ystävällinen! ;D- niisku-myy46
:D
Että silleen .... :D - Kilroy4
niisku-myy46 kirjoitti:
:D
Että silleen .... :DPALJON ONNEA SULLE!
Nämä ovat niitä elämän hienoja asioita, joista
voi näin tuntemattomanakin olla iloinen :)
- blackwomans
Rakkaus on ihaninta mitä maa päällänsä kantaa.
Käytä sitä oikein,älä lannistu huonoista päivistä,ne antavat potkua parempiin päiviin.
Hyväksy toisen virheet,eihän täydellistä ihmistä edes ole.
Rakasta häntä aidosti,omana itsenäsi.
Kaikkea hyvää teille sekä erittäin paljon onnea elämänne taipaleelle.
Lämmin halaus:blackwomans Rakkaus on ainoa rikkaus, joka karttuu jakamalla.
Se on ainoa lahja, joka kasvaa sitä suuremmaksi
mitä enemmän siitä otetaan.
Lämpimästi onnittelen :)
Se joulukuusi on näyttänyt erityisen
kauniilta nyt.. olen ollu aika vähän kotona,
sääli riisua se koristeista, ja viedä pois, mutta
loppiaisen jälkeen myös :)- Tok-Fia
"Rakastakaa toinen toistanne, mutta älkää tehkö rakkautta kahleeksi. Antakaa sen mieluummin olla liikkuvana merenä sielujenne rantojen välillä. Täyttäkää toistenne pikarit, mutta älkää juoko samasta pikarista. Antakaa toisillenne omasta leivästänne, mutta älkää syökö samasta leivästä. Laulakaa ja tanssikaa ja olkaa iloisia yhdessä, mutta antaa toinen toisenne olla yksinään. Samoin kuin luutun kielet ovat erillisiä vaikkakin sama sävel saa ne värisemään."
-Kahlil Gibranin- - kultakuu
Eikö olekin ihanaa huomata olevansa onnellinen ja rakastunut/rakastettu? Se on suuri lahja, josta kaikki eivät saa osaansa. Kätke onni sydämeesi ja vaali sitä. Paljon onnea tälle jo alkaneelle vuodelle ja pidemmällekin.
Joulukuusi meillä on perattu, mutta nököttää vielä sisällä uloskantoa odotellen. Joka vuosi sama juttu - vähän säälittää heittää hieno kuusi pois. - IhmeSopa
Toivon sinulle pajon onnellisia vuosia eteenpäin.
Kuusen heitin ulos jo heti joulun jälkeen. :D - kikakakkonen
...että nyt sitä sitten viedään niin kuusta kuin naistakin :D uutta joulua onkin sitten kiva odotella yhdessä!
- katjaliini
ONNITTELEN nyt aivan satavarmasti ja kaikesta isosta sydämestäni.
****Sydämen kuvia***** ainaskii sata.... - niisku-myy46
jokaiselle teistä :D
Nyt varmaan jo arvaattekin, miksi olen ollut aikas lailla "hiljaa" viime aikoina... - niisku-myy46
hääkutsuja saatte vielä odotella...
;) - buteo
sinäkin oot löytänyt sen oman "jutskan"...
Oikein lämpöset onnittelut! Sorgen niisku, kun meni aloituksesi ohi silmien :/
Oikein paljon onnea ja lämmin halaus...=))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940