Tytöt kysyy pojilta, pojat kysyy tytöiltä!

Zettel

Eli ideana on se että jos jokin painaa mieltä niin tulee tänne ihan yleisesti kysymään että esim:
Hei jätkät minkälaisista tytöistä yleensä tykkäätte?
-tyylillä. En nyt kysynyt tuota, vaan joku toinen saa kysyä. Olkaa hyvät :D

29

2941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zettel

Eli minulla olikin kysyttävää.
      Tykkäävätkö useimmat pojat rajuista.. No goottitytöistä vai kilteistä naapurintytöistä??

• JJK90

Tuota kyllä tuollainen kiva ja kiltti naapurintyttö on aina parempi kuin tuollainen mainitsemasi angstaava gootti :D

• vanhapoika85

Kilteistä naapurintytöistä tietenkin.

• Zettel
        vanhapoika85 kirjoitti:

Okei. Huono homma minulle.. :D

• .........!
        vanhapoika85 kirjoitti:

nyt meillä gooteilla ei ole mitään toivoa! :D

• Zettel
        .........! kirjoitti:

nyt meillä gooteilla ei ole mitään toivoa! :D

Niinpä ;(
        No ei. Kyllä ne meistäkin kiinnostuu kun menee tiukoissa nahkahousuissa ja korsetissa baarin tiskille.. xP No ei kaikki sellasista tykkää, pervot vain ;DD

• YksinäinenVaeltaja

Eipä sillä mitenkään erityisemmin ole väliä

Ja JJK, ne pari goottia mitkä tunne eivät ole yhtään angstaavia joten älä yleistä :)

• JJK90
        YksinäinenVaeltaja kirjoitti:

Ja JJK, ne pari goottia mitkä tunne eivät ole yhtään angstaavia joten älä yleistä :)

Ei yleistetä sitte :D

• Pineapple
        YksinäinenVaeltaja kirjoitti:

No, kyllä gooteillekin löytyy kumppani! Mutta, yleensä gootit saavat hevarin kumppanikseen, koska heillä on sama tyyli. Ystävänikin ihastuu hevareihin usein. Kyllä joskus ihan normaaleihinkin. Mutta se kyllä riippuu ihan luonteesta paljon, tosin voivathan gootit joitakin vaikka pelottaakin.^^

• vanhapoika85
        Zettel kirjoitti:

Niinpä ;(
        No ei. Kyllä ne meistäkin kiinnostuu kun menee tiukoissa nahkahousuissa ja korsetissa baarin tiskille.. xP No ei kaikki sellasista tykkää, pervot vain ;DD

Mitä vikaa on kilteissä goottitytöissä? :D

Veikkaampa, että ei teidän maailma muutu miksikään, vaikka minä sanonkin pitäväni enemmän kilteistä naapurintytöistä.

• kin

Jos suoraan puhutaan niin ääripään gootteja en voi sietää, mutta tässä nyt ei varmaankaan siitä ollut kyse onko gootti vai ei. Eli ite tosiaankin tykkään "roskimmasta" naisesta joka puhuu kenties vaikka rupia, ei häpeile turhia jne. jne. Mutta jos ulkoasusta puhutaan niin kyllähän se kiltti naapurintyttö luukki puree =)

• setkam
        kin kirjoitti:

Jos suoraan puhutaan niin ääripään gootteja en voi sietää, mutta tässä nyt ei varmaankaan siitä ollut kyse onko gootti vai ei. Eli ite tosiaankin tykkään "roskimmasta" naisesta joka puhuu kenties vaikka rupia, ei häpeile turhia jne. jne. Mutta jos ulkoasusta puhutaan niin kyllähän se kiltti naapurintyttö luukki puree =)

Naapurintyttöni ovat jotain kuusikymppisiä. Kyllä lookki puree niin, että veri vuotaa.

• Poika--19

Itse tahtoisin sellaisen hieman goottimaisen suloisen naapurintytön :D

• Nevahööd

Tykkään vähän rajummista tytöistä. Rokkarivivahteet purevat myös yleensä; ei välttämättä kuitenkaan ihan ensimmäisenä gootit.

• kysymys,

Miten pojan pitäis pukeutua et se miellyttäis myös tyttöjä?

• Zettel

Yleensä tytöt tykkää pojista jotka ovat mahd. Trendikkäitä, mutta ei liian fruittareita. Rennosti, mutta ei liian trennosti pukeutuvista.. Kuten esim. Farkut ja T-paita käy vallan mainiosti :D Jalkaan tennarit. Ei kuitenkaan mitään hopparipaskan tyylistä, vaan coolia :D Muttei se ulkonäkö kaikista tärkein ole.

• setkam
        Zettel kirjoitti:

Yleensä tytöt tykkää pojista jotka ovat mahd. Trendikkäitä, mutta ei liian fruittareita. Rennosti, mutta ei liian trennosti pukeutuvista.. Kuten esim. Farkut ja T-paita käy vallan mainiosti :D Jalkaan tennarit. Ei kuitenkaan mitään hopparipaskan tyylistä, vaan coolia :D Muttei se ulkonäkö kaikista tärkein ole.

Eivätkö kauluspaidat ja pikkutakit olekaan in? :(((

• .......joku......

minulle kelpaa mikä tyyli vain! ..kunhan vaatteet ovat puhtaita. :)

• Zettel
        setkam kirjoitti:

Onhan ne jos sellaisesta tykkää. Tämä olikin yleiskäsitys. Niinkuin joku tuossa sanoikin. Puhtaat vaatteet jotka ovat ehjät. :D

• setkam
        Zettel kirjoitti:

Onhan ne jos sellaisesta tykkää. Tämä olikin yleiskäsitys. Niinkuin joku tuossa sanoikin. Puhtaat vaatteet jotka ovat ehjät. :D

Eivätkö rikkirevityt farkutkaan ole enää IN? En pysy mukana näissä jutuissa.. :(((

• meetwurstinakki

No itse tykkään, että tyyli on melko samanlainen kuin minulla. Mutta mä nyt olen vähän wnb-poika.. Pieni nuhjuisuus on kivaa! Ja ei vaatteita päivittäin tartte vaihtaa. Semmoinen "grungeasenne" pukeutumisessa iskee minuun. En mä tykkää, jos kaikki vaatteet on rypyttömiä ja suoraan jostain trendipuljusta, vaikka tyyppi olis miten "rock" ja silmänruokaa tahansa. Eihän semmoseen koskea uskaltas, kun ite oon niin saastanen. =D

• lukiolaistyttönen
        setkam kirjoitti:

Awww, jostain syystä ei ole mitään niin söpöä kuin pojat kauluspaidoissa.
        Kunhan paita ei ole housuihin tungettu.
        En tiedä mistä se johtuu, mutta heti tulee vähän fiksumpi vaikutelma kuin sellaiseta iänikuisesta reikäisestä hupparista...

No joo, mutta ei ulkonäkö paljon merkkaa, vaatteet vielä vähemmän.
        Luonne on se kaikkein olennaisin...

• Harvester of sorrow

Tyylillä ei sinänsä ole väliä, mutta siisti pukeutuminen miellyttää silmää. Jos tyyliin kuuluvat risaiset farkut niin se on ok., mutta kokonaisuutena huoliteltu ulkoinen olemus puree.

• hiphiphuman

mietiskelin tässä yksi päivä... Että kun minulla on usein tapana kulkea pää painuksissa, katse kengänkärjissä, tai sitten muuten vain siinä maassa. Se ei johdu siitä että olis huono itsetunto jne. jne. niinkuin kaikki aina olettaa. Vaikuttaisinko mielestänne helpommin lähestyttävämmältä (helpompi mennä juttelemaan), jos kävelisin pää suorassa ja... Äh ihan tyhmä oli kysymys. En vaan halua työntää ihmisiä pois luotani tiedostamattomilla eleillä tms. kun olen oikeasti ihan iloinen jos joku tulee juttelemaan.

• no-se-hiphiphuman

Niin joo. Ja tuo kysymys oli siis enemmänkin pojille, kun itse kerran olen tyttö...

• Ritari-90

Mun on ainakin paljon helpompi puhuu tyypeille, jopa joillekin tytöille, vaikka ujo olenkin, jos nämä eivät vaikuta mitenkään... öö... no, vaikka syrjäänvetäytyviltä, ujoilta (hmm, outoo, kun ite oon ujo :S ) ja tietenkin juttu sujuu paremmin, jos tyypit suostuu jopa kattoon mua päin. Pää pystyyn vaan :D

Ps. Psykologian opettajani on eri mieltä: "No eihän sitä koskaan voi tietää, mitä jännää sieltä maasta löytyy"...

• Nevahööd

On se helpompaa jutella jollekin, joka näyttää kiinnostuneelta ympäröivistä ihmisistä. Katsekontaktia minuun luova tyttö vaikuttaa toki huomattavasti helpommin lähestyttävältä kuin päätään jatkuvasti pois kääntävä ja eleillään välttelevä yksilö.

Itselläni on valitettavasti usein vähän sama ongelma kuin sinulla.

• Anonyymi

Onko seksikästä käyttää tyttöjen vaatteita esim trikoot bodysuit ja alushousut olen poika

• Anonyymi

Ei ois ketään hotteja 12v tyttöjä vapaana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe