Voisiko kukaan auttaa? Meiltä puuttuu peliohjeita näistä peleistä:Hi-Ho!Cherry-o/Golden,Kullan Kaivaja/dan-spil,Mickey kids For Mix-up/Mb-peli,Sami Sanko/Mb-peli,Hugo Lotto/alga,norsun muisti/Kirjalito Olen hakenut näihin peleihin ohjeita kauan.Mutta olen myös saanut apuja tältä sivulta ja auttanut myös muita.
Peliohjeita kateessa!
12
4022
Vastaukset
- ultsi
Olen saanut Kirjaliton peliin norsun muisti peliohjeet. Kaikista muista puuttuu edelleen peliohjeet.
- ohjeet hukassa
Tietäisitkö sinä, tai joku muu tuohon hotel peliin ohjeita?? Olisin todella kiitollinen. Itse en löydä niitä mistään...
- ultsi
Mene Hasbro kotisivuille. paina palvelut-käyttö ohjeet jonka jälkeen H kirjain josta tulee hotel nimi sieltä saat skannattua ja kopioitua ohjeen itsellesi. Ei kun pelailemaan.
- paljon!
ultsi kirjoitti:
Mene Hasbro kotisivuille. paina palvelut-käyttö ohjeet jonka jälkeen H kirjain josta tulee hotel nimi sieltä saat skannattua ja kopioitua ohjeen itsellesi. Ei kun pelailemaan.
Paljon kiitoksia! En ole löytänyt ohjeita mistään, vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä. Onhan nämä ohjeet siihen vuosia vanhaan hotel peliin, vai onko siitä tullut joku päivitetty versio johon nämä ohjeet kuuluvat? Tämä minulla oleva peli on ainakin 16 vuotta vanha. Löytyi vintiltä "muistojen" joukosta, ja ohjeet ikävä kyllä olivat kadonneet vuosien saatossa.
- ultsi
paljon! kirjoitti:
Paljon kiitoksia! En ole löytänyt ohjeita mistään, vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä. Onhan nämä ohjeet siihen vuosia vanhaan hotel peliin, vai onko siitä tullut joku päivitetty versio johon nämä ohjeet kuuluvat? Tämä minulla oleva peli on ainakin 16 vuotta vanha. Löytyi vintiltä "muistojen" joukosta, ja ohjeet ikävä kyllä olivat kadonneet vuosien saatossa.
Kyllä on sama ohje ,kun meillä on vielä 1980 luvulta ole hotel peli.Siinä on sama peli ohje,kuin Hasbron sivuilla oleva.
- ultsi
Saatu Hugo-lottoon/ alga Peliohje
Löytiskö peliohjeet peliin:
NORSUN MUISTI
KIRJALITOn 1993 julkaisema (original nimi BAFFLED)
Ohjeet saa olla Suomeks tai Englanniks...
Jo etukäteen kiittäen: [email protected]- pellehermanni2
Moi savunentnz. Ohjeet laitettu matkaan.
- Pelityttö
Hei kaikki, tuo Norsun muisti peli kiinnostaa. Milloinkahan sitä on tehty? Saakohan mistään enää?
- pellehermanni2
Moi Pelityttö. Peli on tehty 1993, kirjalito. Ei löydy kuin käytettynä. Laita yhteystietosi niin laitan viestin sinulle.
- Anonyymi
Säännöt peliin 'tarua vai totta' kateissa
- Anonyymi
Moi. Tarkoitatko True & False, Brio, 1994, 7312350151589?
Tämän peli ohje löytyy ja mihin lähetän ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100