Voisiko kukaan auttaa? Meiltä puuttuu peliohjeita näistä peleistä:Hi-Ho!Cherry-o/Golden,Kullan Kaivaja/dan-spil,Mickey kids For Mix-up/Mb-peli,Sami Sanko/Mb-peli,Hugo Lotto/alga,norsun muisti/Kirjalito Olen hakenut näihin peleihin ohjeita kauan.Mutta olen myös saanut apuja tältä sivulta ja auttanut myös muita.
Peliohjeita kateessa!
12
4156
Vastaukset
- ultsi
Olen saanut Kirjaliton peliin norsun muisti peliohjeet. Kaikista muista puuttuu edelleen peliohjeet.
- ohjeet hukassa
Tietäisitkö sinä, tai joku muu tuohon hotel peliin ohjeita?? Olisin todella kiitollinen. Itse en löydä niitä mistään...
- ultsi
Mene Hasbro kotisivuille. paina palvelut-käyttö ohjeet jonka jälkeen H kirjain josta tulee hotel nimi sieltä saat skannattua ja kopioitua ohjeen itsellesi. Ei kun pelailemaan.
- paljon!
ultsi kirjoitti:
Mene Hasbro kotisivuille. paina palvelut-käyttö ohjeet jonka jälkeen H kirjain josta tulee hotel nimi sieltä saat skannattua ja kopioitua ohjeen itsellesi. Ei kun pelailemaan.
Paljon kiitoksia! En ole löytänyt ohjeita mistään, vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä. Onhan nämä ohjeet siihen vuosia vanhaan hotel peliin, vai onko siitä tullut joku päivitetty versio johon nämä ohjeet kuuluvat? Tämä minulla oleva peli on ainakin 16 vuotta vanha. Löytyi vintiltä "muistojen" joukosta, ja ohjeet ikävä kyllä olivat kadonneet vuosien saatossa.
- ultsi
paljon! kirjoitti:
Paljon kiitoksia! En ole löytänyt ohjeita mistään, vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä. Onhan nämä ohjeet siihen vuosia vanhaan hotel peliin, vai onko siitä tullut joku päivitetty versio johon nämä ohjeet kuuluvat? Tämä minulla oleva peli on ainakin 16 vuotta vanha. Löytyi vintiltä "muistojen" joukosta, ja ohjeet ikävä kyllä olivat kadonneet vuosien saatossa.
Kyllä on sama ohje ,kun meillä on vielä 1980 luvulta ole hotel peli.Siinä on sama peli ohje,kuin Hasbron sivuilla oleva.
- ultsi
Saatu Hugo-lottoon/ alga Peliohje
Löytiskö peliohjeet peliin:
NORSUN MUISTI
KIRJALITOn 1993 julkaisema (original nimi BAFFLED)
Ohjeet saa olla Suomeks tai Englanniks...
Jo etukäteen kiittäen: [email protected]- pellehermanni2
Moi savunentnz. Ohjeet laitettu matkaan.
- Pelityttö
Hei kaikki, tuo Norsun muisti peli kiinnostaa. Milloinkahan sitä on tehty? Saakohan mistään enää?
- pellehermanni2
Moi Pelityttö. Peli on tehty 1993, kirjalito. Ei löydy kuin käytettynä. Laita yhteystietosi niin laitan viestin sinulle.
- Anonyymi
Säännöt peliin 'tarua vai totta' kateissa
- Anonyymi
Moi. Tarkoitatko True & False, Brio, 1994, 7312350151589?
Tämän peli ohje löytyy ja mihin lähetän ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718