Xtina-faneilla hätä

do not panic

Xtina-fanit ovat aloittaneet järjestelmällisen pommituksen Britneyn palstalla. Muistuttaisin kuitenkin, että ei se Xtinakaan niin täydellinen ole. Jos satutte muistamaan, minkälainen horatsu Xtina oli muuan vuosi sitten... Tekipä vielä sen ihan vapaasta tahdostaan ja esitteli paljasta persettään lehdissä. Britney sentään vilautti vahingossa. Xtinan kehitys on ollut horatsusta mummoksi, kun taas Britneyn kehitys tulee olemaan neitsyestä horoksi. Eikö ole ihan sama, kuinka kehitys menee? Sitäpaitsi se horo-Xtina oli paljon parempi kuin nykyinen.

19

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~ Hippo ~

      Tiinun pylly ja tissit on tsekattu laadukaissa Maximin kuvissa. Se taisi Maximin myydyin numero, ja Christina nettosi mukavat rahat. Mutta miten Britney on hyötynyt noista paparazzien ottamista tussu-kuvistaan, ja paljonko niistä on rahaa tullut?

      Ainakin Xtinan levyt myyvät. 3 miljoonaa neljässä kuukaudessa! Kiertue on ollut todellinen menestys. Pystyykö Britney samaan comeback albumillaan - josko sellaista on edes tulossa?

      Vaikka vinoilenkin Britneylle - niin toivon että hänen kaikki asiansa tulevat lopulta kuntoon, ja "kilpasisko" saadaan kiertueelle uuden levynsä kanssa.

      Myönnän että on helppo fanittaa Christinaa kun Britney kompastelee. Muistelen kun Britney kieltäytyi yhteisistä julkisista suudelmista, kun he esiintyiväy Madonnan kanssa. Silloin Christina taisi olla pelkkää ilmaa Briitulle, joka oli silloin voimiensa tunnossa?

      Nyt Christina lähettelee vaatteita Britneyn lapsille - piikki sekin, ellei kukaan ole vielä huomannut. :P

      Mummo ja mummo. Christinan kroppa ja naama ovat huippukunnossa vaikka onkin vuoden vanhempi, Britney näyttää jo kolmekymppiseltä. Pukeutuminen on täysin eri tasoa, kuin Ms.Spearsilla.

    • Erizo

      Salli mun nauraa väitteillesi järjestelmällisestä pommituksesta Britney-palstalla. Ou pliis.

      Ja mitä Chrsitina fanien "hätään" tulee, niin voin kertoa, että täällä Christinan leirissä on kaikki hyvin. It's all good. Good, good, good. :)

      Christinan "horatsumaisuus" oli sentään, kuten Hippokin kirjoitti, Christinan hallussa. Rahat pois Maxim-lehdeltä ja kuvat olivat hienoja. Christina oli kaunis ja on kaunis yhä. Hänellä on upea vartalo. Se oli sitä aikaa, nyt Christina on hieman aikuistunut. Entä ikiteini Britney sitten? Mahtaakohan hän aikuistua koskaan?

      Christina ei ole antanut koskaan lehdistön revitellä yksityiselämäänsä. Entä itse B? Lehdet eivät muuta kirjoitakaan kuin hänen yksityiselämästään. Musiikista on tullut Britneyn kohdalla täysin toissijainen seikka. Ketään ei kiinnosta hänen musiikkinsa, ketään ei-fania siis. Christina sen sijaan on kuuluisa hienosta äänestään ja musiikistaan. Britney on kuuluisa kuuluisuutensa takia. Eli kyllä, Paris Hilton ja Lindsay Lohan ovat hänelle juuri oikeaa seuraa.

      • ~ Hippo ~

        ... että olen seurannut tiiviimmin viime aikoina Britneyn edesottamuksia kuin Christinaa - ehkä siksi, koska Christinasta ei ole tällä hetkellä paljoa uutisia. Sen takia olen myös kirjoitellut usein Britney-foorumilla.

        Täällä Christinan leirissä ei ole todellakaan mitään hamminkiä, olen samaa mieltä Erizon kanssa:

        It's all good. Good, good, good. :)


      • Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

        ... että olen seurannut tiiviimmin viime aikoina Britneyn edesottamuksia kuin Christinaa - ehkä siksi, koska Christinasta ei ole tällä hetkellä paljoa uutisia. Sen takia olen myös kirjoitellut usein Britney-foorumilla.

        Täällä Christinan leirissä ei ole todellakaan mitään hamminkiä, olen samaa mieltä Erizon kanssa:

        It's all good. Good, good, good. :)

        Christinan leirissä on asiat totisesti hyvin. Ei valittamista. Mutta mieluimmin mielestäni näin. Christinan yksityiselämä ei kuulu meille.

        Huvittaa yhä tuo kommentti Christinan horatsumaisuudesta. Ensin kritisoidaan ja sitten viesti lopetetaan ajatukseen "horatsu Xtina oli parempi". Siis päätä jo! Lol!

        Ja voiko Britneyn edesottamuksilta välttyä, kun sen naama on jokapuolella ja ei välttämättä niin edustavassa kunnossa. Nyt se muija oli kantanut oman CD:nsä johonkin LA-klubiin soitettavaksi... okei... Tyrkky, tyrkky...

        PS. Perez on kirjoittanut blogiinsa, että B-faneille on luvassa huonoja uutisia, mutta ei sen enempää... hmm...

        Mutta päätän tämän tekstin mietelauseeseen, jonka luin hiljattain Perezin blogista: "alkuun Britney ja Christina asetettiin toistensa kilpailijoiksi... Ja nyt on käynyt niin, että Christina voitti!"

        Ha haa. Saa nähdä onnistuuko tuo lausahdus provoamaan jotakuta B-fania... ;)


    • vilahdellu

      vahingossa kolme kertaa!!! Kolmesti ei ole vahinko!!!

      Christina rulez!!!!!

    • Erizo

      Otsikossasi lukee, että "Xtina-faneilla hätä".

      Öööh? Hätä mistä? Logiikkasi ei oikein avaudu minulle.

    • B forever

      Ei se Christinakaan hääviltä näytä ilman sentin meikkikerrosta. Tosin Christinahan tunnetaan siitä, että hän ei näyttäydy meikittä edes omalle koiralleen.

      • Erizo

        Vai on Christina tuollaisesta asiasta tunnettu? Jopas sinä oletkin Christina-asiantuntija! ;) Taidat tietää siis Christinasta vielä enemmän kuin Britneystä...

        Christina meikatkoon vaikka kolmensentin pakkelit, kunhan laulaa upealla äänellään livenä. Britney sen sijaan... hmm... hän saa joka konsertissaan pelätä teknistä häiriötä, joka vaientaisi hänen taustanauhansa.


      • erezak
        Erizo kirjoitti:

        Vai on Christina tuollaisesta asiasta tunnettu? Jopas sinä oletkin Christina-asiantuntija! ;) Taidat tietää siis Christinasta vielä enemmän kuin Britneystä...

        Christina meikatkoon vaikka kolmensentin pakkelit, kunhan laulaa upealla äänellään livenä. Britney sen sijaan... hmm... hän saa joka konsertissaan pelätä teknistä häiriötä, joka vaientaisi hänen taustanauhansa.

        ...alkaa olla jo aika turhaa, joten Britney fanit menkää ihan omille keskustelualueille.


      • B forever
        erezak kirjoitti:

        ...alkaa olla jo aika turhaa, joten Britney fanit menkää ihan omille keskustelualueille.

        Xtinan fanit voivat myös pysyä omalla palstallaan.


      • MercyOnMe
        B forever kirjoitti:

        Xtinan fanit voivat myös pysyä omalla palstallaan.

        Damn, missasin taas kaiken hauskan. :P


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        Damn, missasin taas kaiken hauskan. :P

        Kuka mitäkin hauskana pitää... (: Mutta tuo edellinen viestiketju ( etenkin viesti No. 1 ) oli kyllä aika huvittavaa luettavaa, jos jokin!! :D


      • Destin3
        Destin3 kirjoitti:

        Kuka mitäkin hauskana pitää... (: Mutta tuo edellinen viestiketju ( etenkin viesti No. 1 ) oli kyllä aika huvittavaa luettavaa, jos jokin!! :D

        Tulipa mieleeni eräs kysymys. (: Haluan myös tätä kysymällä osoittaa kaikille, jotka sattuvat asiaa epäilemään, että myös Christina-fanit kyseenalaistavat idolinsa tekemisiä ja kritisoivat niitä. Mitä ihmeen hyötyä Christinan nakuposeerauksista Maxim-lehdessä oli hänelle itselleen taikka hänen uralleen? Rahaa luulisi hänellä muutenkin olevan... Arvostan enemmän Christinan nykyistä B2B- tai "mummo"-imagoa, sillä yleensäkin arvostan etenkin naisartisteja, jotka eivät myy musiikkiaan paljaalla pinnalla, vaan pitävät musiikkia äänen ohella keskeisinpänä asiana.


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Tulipa mieleeni eräs kysymys. (: Haluan myös tätä kysymällä osoittaa kaikille, jotka sattuvat asiaa epäilemään, että myös Christina-fanit kyseenalaistavat idolinsa tekemisiä ja kritisoivat niitä. Mitä ihmeen hyötyä Christinan nakuposeerauksista Maxim-lehdessä oli hänelle itselleen taikka hänen uralleen? Rahaa luulisi hänellä muutenkin olevan... Arvostan enemmän Christinan nykyistä B2B- tai "mummo"-imagoa, sillä yleensäkin arvostan etenkin naisartisteja, jotka eivät myy musiikkiaan paljaalla pinnalla, vaan pitävät musiikkia äänen ohella keskeisinpänä asiana.

        Tuskin Maxim-lehden kuvauksista oli levymyyntiin mitään merkittävää hyötyä. Pikemminkin päinvastoin.

        Luulen, että Christina halusi vääntää tuolloin 21-vuotiaana rautalangasta sen, ettei hän ole enää mikään teinipurkkapoppari. Ja senhän hän tekikin. Varsin uskottavasti vielä, sillä kukaan fanipohjan ulkopuolelta ei enää juuri muista Christinan alkuaikoja vaan ihmisten mielissä päälimmäisenä lienee tuo kaksi kolme kuukautta kestänyt dirrty-hetki.

        Hänen piti varmaankin tuolloin saada irtiotto, shokeerata, provosoida, ja niin hän tekikin. Enemmän siitä tuli kuitenkin erityisesti USA:ssa takkiin kuin että siitä olisi ollut merkittävää hyötyä.


      • ~ Hippo ~
        Destin3 kirjoitti:

        Tulipa mieleeni eräs kysymys. (: Haluan myös tätä kysymällä osoittaa kaikille, jotka sattuvat asiaa epäilemään, että myös Christina-fanit kyseenalaistavat idolinsa tekemisiä ja kritisoivat niitä. Mitä ihmeen hyötyä Christinan nakuposeerauksista Maxim-lehdessä oli hänelle itselleen taikka hänen uralleen? Rahaa luulisi hänellä muutenkin olevan... Arvostan enemmän Christinan nykyistä B2B- tai "mummo"-imagoa, sillä yleensäkin arvostan etenkin naisartisteja, jotka eivät myy musiikkiaan paljaalla pinnalla, vaan pitävät musiikkia äänen ohella keskeisinpänä asiana.

        Ilmeisesti rahaa tuli ihan kivasti, ja samalla huomiota jota tarvitaan leyvymyyntiä varten? Lisäksi Christina karisti teini-imagon harteiltaan. Onhan nytkin Christina poseerannut alasti, mutta kuvat olivat aika kesyjä. Promootio vaatii näkyvyyttä lehdissä. Kaipa alastomuus ja sexi kuuluvat aina Christinan imagoon? Täysin puhtoinen julkisivu voi sekin olla ongelma pop-artistille.


      • Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

        Ilmeisesti rahaa tuli ihan kivasti, ja samalla huomiota jota tarvitaan leyvymyyntiä varten? Lisäksi Christina karisti teini-imagon harteiltaan. Onhan nytkin Christina poseerannut alasti, mutta kuvat olivat aika kesyjä. Promootio vaatii näkyvyyttä lehdissä. Kaipa alastomuus ja sexi kuuluvat aina Christinan imagoon? Täysin puhtoinen julkisivu voi sekin olla ongelma pop-artistille.

        Niin. Christina on luonteeltaan seksuaalinen. Jos nyt noin voi sanoa. Hänestä alkoi se väkisin tuotettu neitseellinen esitys kuoritua vähitellen jo GIAB-videon jälkeen, vaikka sitä yritettiin kaikkien mainossopimusten nimissä hillitä ja peitellä viimeiseen asti.

        Tuohon aikaan Christina oli muutenkin niin "ghetto-girl", että kaikenlainen provo kuului enemmän kuin asiaan. Mutta ajat muuttuvat. Stripped aikakausi oli erilainen kuin debyyttilevyn aikakausi, ja B2B on taas omansa. Saa nähdä kuinka Christina tästä jatkaa.

        Christina on kuitenkin alalla, jossa imago on kaiken a ja o. Seksi myy. Sillä, jos millä saa huomiota osakseen. Mutta se, missä menee raja mauttomuuden ja hyvän maun rajoilla, on häilyvä ja se varmasti vaihtelee artisteittain. Jos joku Celine Dion tekisi nyt Maxim-tyylisen kuvauksen, putoaisin penkiltäni. Jos taas Janet Jackson tekisi sen, niin ei siinä olisi mitään kummallista, koska seksikkyys kuuluu myös Janetin imagoon.


      • Soar
        Destin3 kirjoitti:

        Tulipa mieleeni eräs kysymys. (: Haluan myös tätä kysymällä osoittaa kaikille, jotka sattuvat asiaa epäilemään, että myös Christina-fanit kyseenalaistavat idolinsa tekemisiä ja kritisoivat niitä. Mitä ihmeen hyötyä Christinan nakuposeerauksista Maxim-lehdessä oli hänelle itselleen taikka hänen uralleen? Rahaa luulisi hänellä muutenkin olevan... Arvostan enemmän Christinan nykyistä B2B- tai "mummo"-imagoa, sillä yleensäkin arvostan etenkin naisartisteja, jotka eivät myy musiikkiaan paljaalla pinnalla, vaan pitävät musiikkia äänen ohella keskeisinpänä asiana.

        Mistä nakuposeerauksista? Tarkoitatko niitä Stripped-levyn aikaisia kuvia? No olipa mitkä tahansa kuvat kyseessä, sillä ei ole väliä.

        Kysymys on kiinnostava koska eihän niistä kuvista ollutkaan sikäli Xtinalle hyötyä, hänethän haukuttiin joka paikassa aivan lyttyyn. Hänestä puhuttiin kyllä paljon mutta melkein kaikki oli negatiivista. Monet muut naisartistit poseerasivat myös nakuna lehdissä tai videoissa mutta kukaan ei älähtänyt. Mikä mua erityisesti suututti siinä loanheitossa oli se, että Christinan lahjakkuus ja itse musiikki jätettiin usein tarkoituksellakin huomiotta. Ja se musiikki on mulle ainakin tärkein asia, se millä on väliä.

        Christina teki ne kuvat silti koska halusi. Mun mielestä pointti on se, että seksuaalisuus on hänelle osa itseilmaisua. Kysehän ei ole rahasta. Olen lukenut monia haastatteluja ja hän kertoo olevansa seksuaalisesti ja muutenkin itsevarma ja ilmaisee itseään tällä tavoin. Ja minä ainakin ymmärrän täysin mitä hän tarkoittaa. Suomeksi sanottuna hän tekee näitä juttuja koska hänellä on oikeus siihen ja koska hän haluaa. Ja hän tekee ne rikkoakseen rajoja, ei miellyttääkseen ketään.

        Tämä itseilmaisu on ehkä unohtunut musiikista koska musiikkivideot ja lehtikuvat on tuoneet niin paljon alastomuutta alalle että siitä on tullut sääntö, ei poikkeus. Ja se on myynyt hyvin, jossain tapauksissa. Mutta alastomuudenkin on pitänyt olla tietynlaista ja kun joku rikkoo niitä rajoja niin tulee haukkumista. Eli naisartistin tulee olla seksikäs kunhan on tietyllä tavalla, ja joitain artisteja taas kritisoidaan siitä että ei ole tarpeeksi seksikäs... Mutta mikä on tarpeeksi seksiä ja mikä taas "liian" paljon?


      • oot TOLLO

        JA SUT TUNNETAA SIIÄ ET OOT IHA VITUN TYHMÄ


    • Ain't no other man

      Ei hätää, en ole kiinnostunut Britneystä. Toivon tosin hänelle kaikkea hyvää ja toivon että hän selvittää ongelmansa.

      Itse pidän Christinan musiikista ja hänen suorapuheisuudestaan. Laulujen sanat ovat rohkaisevia, optimistisia ja henkilökohtaisia mutta pidän myös Christinan erilaisista tyyleistä, koska hän rikkoo rajoja ja ja panee ihmiset ajattelemaan. Christina on provosoiva, hän kyseenalaistaa asioita ja niin pitää ollakin. Mitä tarkoitat sillä "ettei se Xtinakaan niin täydellinen ole"? Täydellinen tarkoittaa sinun mielestäsi ilmeisesti neitseellistä, kainoa ja mukautuvaa.

      Yhdessä lauseessa haukut Xtinaa horatsuksi ja seuraavassa väität että "horo-Xtina" oli paljon parempi kuin nykyinen? Kaksinaismoralistista ja helvetin tekopyhää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe