Millainen lentokone Finnmatkojen TUIfly on Isla de Margaritalle? Onko istumapaikat 2-3-2? Millainen tarjoilu, onko itse maksettava kaikki juotava, vai tarjoataanko edes vettä ilmaiseksi? En aio maksaa premiumpaikkaa, joten ihmettelen saako syötävää tarpeeksi, vai kannattaako ottaa jotain mukaan? Onko jokaisen paikan kohdalla TV-näytöt, vai onko niitä vain harvassa paikassa? Saako pitää päällä kännykän MP3-soitinta lennon aikana?
Millainen lentokone TUIfly?
9
5078
Vastaukset
- fly fly tui tui
Joo se on juuri sellainen lentokone. Täynnä ilmaista juomaa ja ruokaa paljon penkkejä ja kännykkää saa käyttää
- Nimetön
Kone on 2-4-2 ja netistä voi etukäteen maksua vastaan varata istumapaikat haluamalleen kohdalle tai ykkösluokkaan.
Ihan normaali turistitarjoilu (paitsi ykkösluokassa). Kaikki juomat maksavat ja tietsikkaa yms. saa käyttää jne.
Ahdasta on..... Itse olen 166cm ja ihka normaali ja kyllä kävi ahtaaksi. Lapseni mahtuivat paremmin. Mutta menomatka menee loman toivossa ja paluumatka nukkuessa (hope so).- emmmmmmi
mistä päin nettiä pystyy siis varaamaan istuinpaikat haluamalleen kohdalle?
- canaima
emmmmmmi kirjoitti:
mistä päin nettiä pystyy siis varaamaan istuinpaikat haluamalleen kohdalle?
Paikat voi varata TuiFly sivuilta:
http://britanniaairways.ezytravel.nu/fi/
- mara susirajalta
Kone on B... 767, paikat: 2-4-2 Ruokaa riittävästi, vettä saa vessareissulla ulkoseinän "lähteestä", senkun vain kuppi käteen. Tv-homma on alan ihmisille varmaankin surkea, itse en moista kaipaa. Juomat ovat kuuluisaa pohjoismaista hintatasoa.
- home
TUI vaan!
Meidän porukan ensimmäinen shokki oli TuiFlyn lentokone. Alkumatka Köpikseen asti sujui hyvin kun porukkaa oli vain 1/3 koneellinen, mutta kun tanskalaiset tunkivat itsensä koneeseen niin ongelmat alkoivat. Heti alkuun Köpiksessä huomattiin, että meidän paikat olikin buukattu kahteen kertaan.....eipä se tanskalaisia haitannut kun saivat toisaalta paremmat paikat.
Matkattaessa Porlamariin lentokoneen viidestä vessasta tukkeutui 4. Kaikki pöntöt olivat reunojaan myöten täys "tavaraa" yhtä lukuunottamatta.
Lentokoneessa oli vain yksi henkilökuntaan kuuluva joka osasi palvella suomeksi...hänkin alkoi välilaskun jälkeen puhumaan tanskaa.
Itse häpeisin jos työskentelisin tuollaisessa
yhtiössä. Toivottavasti ei tarvitse ikinä enää matkustaa ko. koneilla. - ei koskaan enää
home kirjoitti:
TUI vaan!
Meidän porukan ensimmäinen shokki oli TuiFlyn lentokone. Alkumatka Köpikseen asti sujui hyvin kun porukkaa oli vain 1/3 koneellinen, mutta kun tanskalaiset tunkivat itsensä koneeseen niin ongelmat alkoivat. Heti alkuun Köpiksessä huomattiin, että meidän paikat olikin buukattu kahteen kertaan.....eipä se tanskalaisia haitannut kun saivat toisaalta paremmat paikat.
Matkattaessa Porlamariin lentokoneen viidestä vessasta tukkeutui 4. Kaikki pöntöt olivat reunojaan myöten täys "tavaraa" yhtä lukuunottamatta.
Lentokoneessa oli vain yksi henkilökuntaan kuuluva joka osasi palvella suomeksi...hänkin alkoi välilaskun jälkeen puhumaan tanskaa.
Itse häpeisin jos työskentelisin tuollaisessa
yhtiössä. Toivottavasti ei tarvitse ikinä enää matkustaa ko. koneilla.TuiFly Nordic on aivan kamala yhtiö. Henkilökunta on ammattitaidotonta ja koneet likaisa ja ja rähjäisiä sillipurkkeja. Varautukaa, että ette saa minkäänlaista palvelua, jos matkustatte " muuliluokassa". Premiumpaikat eivät näyttäneet sen suuremmilta ja siellä pitää palvelua saadakin, jos siitä maksaa 270 e lisää TUI:n koneessa. Päätin vaihtaa matkatoimistoa jatkossa, jos Finkut käyttävät noin huonoa lentoyhtiötä,(ei taida heillä olla siihen mitään sanomista.)Yhteispohjoismaiset lennot ovat painajaista. Jos et osaa ruotsia tai norjaa, niin pulassa olet lennolla. Henkilökunta on hommsuista ja töykeää. Kyllä se vaan niin on , että jatkossa kannattaa luottaa "sinivalkoisiin siipiin".
- Venezueelaan 20.2.
ei koskaan enää kirjoitti:
TuiFly Nordic on aivan kamala yhtiö. Henkilökunta on ammattitaidotonta ja koneet likaisa ja ja rähjäisiä sillipurkkeja. Varautukaa, että ette saa minkäänlaista palvelua, jos matkustatte " muuliluokassa". Premiumpaikat eivät näyttäneet sen suuremmilta ja siellä pitää palvelua saadakin, jos siitä maksaa 270 e lisää TUI:n koneessa. Päätin vaihtaa matkatoimistoa jatkossa, jos Finkut käyttävät noin huonoa lentoyhtiötä,(ei taida heillä olla siihen mitään sanomista.)Yhteispohjoismaiset lennot ovat painajaista. Jos et osaa ruotsia tai norjaa, niin pulassa olet lennolla. Henkilökunta on hommsuista ja töykeää. Kyllä se vaan niin on , että jatkossa kannattaa luottaa "sinivalkoisiin siipiin".
Oletko lukenut muita vastauksia?poikkeavat antamastasi kuvasta aika kirkkaasti
- Fly
Venezueelaan 20.2. kirjoitti:
Oletko lukenut muita vastauksia?poikkeavat antamastasi kuvasta aika kirkkaasti
Kyllä tuo edellinen kuvaus pitää valitettavan hyvin paikkansa. En minäkään enää ikinä aio lähteä mihinkään paikkaan johon vie vain tuo yhtiö. Penkitkin on niin surkeat, ettei niissä pysty nukkumaan, kun pää kenottaa aivan väärään suuntaan. Se lento Porlamariin ja takaisin oli yhtä tuskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882