Hyviä pokeri sessioita kaikille vaan nyt ja jatkossa!
Jotkut ovat kyselleet tällä palstalla Short-pelistä ja miten se eroaa full ringistä tai yleisesti lähtökäsien pelaamisesta. Itse olen täysin short peluri, pelaan turnauksia shortteina ja (myös täyden pöydän turnauksia) sekä sittareita. Sittarit muuttuvat shorteiksi jolloin astun kuvaan. Olen fixed shortti pelaaja kun on tylsää ja varsinaisesti pidän paljon pot limit shorteista, no limit oli joskus aikaisemmin pääpelini mutta sittareiden räjähdysmäinen suosio sivuutti tuon no limitin myös minulla.
Kukaan ei paljasta en minäkään sitä mitkä ja missä positionissa pelattavat kortit ampuvat teidän ässä-kuningas tai muut korkeat parinne alas 70-80 % ajasta (tietyillä trash käsillä). Mutta ihan perus peliä alemman fixed short-handiin tarjoaa linkissä oleva kartta. Tämä kartta toimii varsin hyvin kun noudatat milloin ja missä millä reissataan. Ongamesta en tiedä kuinka pelittää, eli jos olet esim. paffisti niin se jääköön sinun ongelman ratkaistavaksesi.
Näin lyhyesti; shorted pelin ideana on agressiivisuus ilmaisia kortteja ei jaella paitsi flopin koostumus huomioon otettaessa kun sinne saakka olet päässyt ja vain siinä tapauksessa että sinulla on erittäin vahva käsi. Suurempien limiittien peleissää suurin osa poteista voitetaann jos muodostat parin ässä-kuningas-kuningatar flopista. Suuremmissa limiitteissä myös bluffaaminen on tuhoon tuomittu yritys paitsi ansojen asettamis mielessä. Pienemmissä limiiteissä roikkujia on hieman enemmän mutta ei läheskään niin paljon kuin täyden pöydän pelissä.
Et tule voittamaan kaikkia käsiä mitä pelaat kartan mukaan mutta pitkällä tähtäimellä tulet tekemään profiittia. Muista yksi tärkeä asia, sinun ei tarvitse olla pöydän paras vaan keskitasoa parempi. Jos huomaat olevasi jokaisessa kädessä muita heikompi, vaihda pöytää. Kysymys ei aina ole sinun kyvystäsi pelata muita vastaan kun puhutaan shortista vaan joskus joissain tilanteissa vastustajasi vain saavat paremmat kortit, flopin, turnin etc. Jos havaitset nämä merkit niin sen pöydän pelit on lopetettava välittömästi. Mutta kun puhutaan pidemmän tähtäimen pelistä, saldosi kasvusta niin silloin kun noudatat omaa opittua strategiaa tiedät että paisteja löytyy joka ikinen päivä.
Ole hyvä ja aloita perusteet shortista linkissä löytyvästä kartasta. Kartta tarjoaa hyvän potkun kaikille aloittelijoille joka myös toimii, siinä pitkässä juoksussa,,low limit peleissä.
Poker Toolbox -->> Starting Hands
http://www.expertinsight.com/_Phil Gordon Insights.html
Shorthanded Texas Hold'em
8
1554
Vastaukset
- I-knock-Out-U
Kerrotko vielä mitä eroa mielestäsi Ongamen verkossa on muihin verkkoihin nähden? Itse en ole huomannut SH-table peleissä mitään suurempaa eroavaisuutta muiden verkkojen pelikäytökseen ko pöydissä. (Pelaan myös, mm. Ultimatella ja B2B-verkossa sekä Ladsilla). Kaikista näistä löytyy paisteja 24/7, joten tuo Ongamen nostaminen esiin hieman ihmetyttää???
- Professional..Gambler
Shortissa ei niinkään mutta full ringeissä vedetään suhteettoman paljon värejä joka alkoi ottamaan siinä määrin pannuun että pitäkööt ruotsalaiset verkkonsa.
Jos paisteja metsästät niin tämän hetken ylivoimaisin on bodog poker, pelasitpa sitten mitä holdem lajia tahansa.
- riittää.
>joissain tilanteissa vastustajasi vain saavat paremmat kortit, flopin, turnin etc. Jos havaitset nämä merkit niin sen pöydän pelit on lopetettava välittömästi
Eli siis pelaajat huijaavat jotenkin tai pelisaitti on epärehellinen?- Professional..Gambler
(( >joissain tilanteissa vastustajasi vain saavat paremmat kortit, flopin, turnin etc. Jos havaitset nämä merkit niin sen pöydän pelit on lopetettava välittömästi
Eli siis pelaajat huijaavat jotenkin tai pelisaitti on epärehellinen? ))
Kysymys ei ole huijauksesta vaan joskus pokerisaitin sekottaja syöttää muutamalle pelaajalle useamman syklin sarjoissa hyviä aloituskäsiä liian usein. Tämä balansoituu kyllä pelin aikana mutta näitä ylipitkiä syklejä joita harvakseltaan onneksi tulee on syytä tarkkailla kun kysymyksessä on shortti, syy on se että et voi jäädä istumaan koska blindit kiertävät nopeasti. Sinun on pakko varastaa korottaa ja pelata. Huonoilla käsillä se on mahdottomuus.
Itselleni on käynyt myös niitä päiviä kun kaikki natsaa, tulee harhauttava fiilis, tämähän on helvetin helppoa. Laskimet kädessä pelipäivän päätteeksi jos tuon verran päivässä niin toi tuliterä bemari tai toi avomersu on mun puolessa vuodessa.
Paluu arkeen onkin sitten sitä tylyä tappelua jokaisesta dollarista. - riittää.
Professional..Gambler kirjoitti:
(( >joissain tilanteissa vastustajasi vain saavat paremmat kortit, flopin, turnin etc. Jos havaitset nämä merkit niin sen pöydän pelit on lopetettava välittömästi
Kysymys ei ole huijauksesta vaan joskus pokerisaitin sekottaja syöttää muutamalle pelaajalle useamman syklin sarjoissa hyviä aloituskäsiä liian usein. Tämä balansoituu kyllä pelin aikana mutta näitä ylipitkiä syklejä joita harvakseltaan onneksi tulee on syytä tarkkailla kun kysymyksessä on shortti, syy on se että et voi jäädä istumaan koska blindit kiertävät nopeasti. Sinun on pakko varastaa korottaa ja pelata. Huonoilla käsillä se on mahdottomuus.
Itselleni on käynyt myös niitä päiviä kun kaikki natsaa, tulee harhauttava fiilis, tämähän on helvetin helppoa. Laskimet kädessä pelipäivän päätteeksi jos tuon verran päivässä niin toi tuliterä bemari tai toi avomersu on mun puolessa vuodessa.
Paluu arkeen onkin sitten sitä tylyä tappelua jokaisesta dollarista.>sekottaja syöttää muutamalle pelaajalle useamman syklin sarjoissa hyviä aloituskäsiä liian usein.
Tämähän siis tarkoitta että jakogeneraattoria on käpälöity, eli jotain epärehellistä touhua tässä rahapelissä liikkuu. - mateo_
Professional..Gambler kirjoitti:
Paluu arkeen onkin sitten sitä tylyä tappelua jokaisesta dollarista.on nähty kyllä livepeleissäkin. Itse asiassa omat kammottavimmat kokemukset ovat juuri live puolelta.
- toki--
mateo_ kirjoitti:
on nähty kyllä livepeleissäkin. Itse asiassa omat kammottavimmat kokemukset ovat juuri live puolelta.
onhan jokainen sykli tavallaan ainutlaatuinen. Mutta livepeleissä ei useamman syklin sarjoissa eikä liian usein. Ja kun ne vielä erityisesti, kuten indikoit, ennustavat tulevia jakoja, jokainen tehköön itse johtopäätöksensä.
- oikeesti noin hölmö?
riittää. kirjoitti:
>sekottaja syöttää muutamalle pelaajalle useamman syklin sarjoissa hyviä aloituskäsiä liian usein.
Tämähän siis tarkoitta että jakogeneraattoria on käpälöity, eli jotain epärehellistä touhua tässä rahapelissä liikkuu.Vai onko tää joku surkee trollaus yritys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778