auttakaa minua rubikin kuution ratkaisemisessa!!
rubikin kuutio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3
1060
Vastaukset
- mielenkiintoinen vekotin
Kun sen saa kerran sekaisin, niin voi kestää hetken aikaa kunnes sen saa ratkaistua. Itselläni on 10 vuotta vanha kuutio, yksi puoli on punaista, yksi keltaista ja muut ovatkin sitten ihan sekaisin.
Ei siihen voi mitenkään antaa neuvoja.- Anonyymi
Itse asiassa voi, Rubikin kuution ratkaiseminen on oikeastaan aika helppoa, Tai loogista, Voit katsoa YouTube:sta tutoriaalin, joka on varmaan helpoin tapa. Itse olen harrastanut sen ratkomista jo yli vuoden. Ja siinä ajassa olen oppinut nopeampia tapoja ratkaista sen, Myös YouTuben kautta. On kisoja joissa nopein ratkaisija voittaa. Maailman ennätys tämän ratkaisemiseen on 3.47 Sekunttia. Oma ennätykseni jää 15 sekunttiin.
- löytyy
mutta ovat paperilla. Jos annatte meiliosoitteen niin voin skannata ne ja lähettää. Tänne ei taida saada liitettyä kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471929
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2861070Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.81889- 35868
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18736- 73722
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58674- 43670