Eli tuleva morsian 21v ja kohta 1v tytön äiti.
Polttareiden järjestäjiä ei ole kovin montaa, joten mitään kauhean kallista ei voi järjestää. Se vasta helppoa oliskin kun olis rahaa älyttömästi niin voisi keksiä mitä vain!
No tilanne on tämä: ollaan yritetty keksiä jotain mukavaa, muttei nuo typeräksi pukemiset ja polttariperinteiset vauvanpukemiset ja pullataikinanteot oikein lämmitä..
Morsian on sellai rento ja rempseä likka, joka kyllä varmasti tekee mitä pyydetään. Nyt vain tilanne on se, että itse polttarijärkkääjä on jäätynyt, joten me taustalta tultiin jeesaamaan, eikä keksitä tähän hätään mitään!
joten vinkkejä kehiin kaikenlaisia!
t:treen tytöt
Ideoita kaivataan!!!
3
2593
Vastaukset
- Justiina
Kannattaa surfata netin polttari- ja keskustelusivuilla, joissa on kertomuksia sekä hyvistä, että huonoista polttareista. Kaiken a ja o on tietty, että polttarit on sankarin näköset ja niiden ei tarvi olla perinteistä pukeutumista ja jonkin myymistä. Itse olen mukana suunnittelemassa parastaikaa pienen budjetin polttareita ja tässä joitakin ideoita, joita ollaan pyöritelty: ensin tehtäviä ja kulkemista kaupungilla, sitten illaksi vuokramökille tai jonkun kotiin, jossa saunotaan, syödään, juodaan, tehdään taikoja ja annetaan morsmaikulle pieniä tehtäviä. Noi kaupunkitehtävät voi olla esim. morsiammelle vähän rahaa ja ostoslista mitä pitää ostaa kirpparilta, biljardia, keilausta, tuhman kirjan lainaus kirjastosta tai alan lehden osto tavaratalosta, yms. Polttariasun voi kuitata itse tekstatulla paidalla (tai talvella pipolla) ja on hauska idea, että myös muilla on päällään jotakin, joka yhdistää heidät morsiammeen. Etsi eri tapahtumia lähympäristössä ja rohkeesti kokeilemaan myös jotakin uutta, mitä morsian ei ennen ole tehnyt. Niin ja kaikki suhteet härskisti käyttöön, sillein säästää rahaa! Onnistuneita pippaloita!
- kihhu
Kokemuksesta sanon et kannattaa miettiä ettei polttareista tule mitään "ulkonäöllistä" harmia... Eli ei kannata viedä morsianta keilaamaan viikkoa ennen häitä, jos morsiamella on pitkät kynnet. Tosi ikävää kun kynnet poikki ja joutuu turvautua tekokynsiin... Ja ainahan morsiamelle jää kivemmat muistot jos se saa tehdä jotain sellaista mistä se tykkää...
- ja sen jälkeen
pupupuvussa keskustaan nolattavaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043