Eli tuleva morsian 21v ja kohta 1v tytön äiti.
Polttareiden järjestäjiä ei ole kovin montaa, joten mitään kauhean kallista ei voi järjestää. Se vasta helppoa oliskin kun olis rahaa älyttömästi niin voisi keksiä mitä vain!
No tilanne on tämä: ollaan yritetty keksiä jotain mukavaa, muttei nuo typeräksi pukemiset ja polttariperinteiset vauvanpukemiset ja pullataikinanteot oikein lämmitä..
Morsian on sellai rento ja rempseä likka, joka kyllä varmasti tekee mitä pyydetään. Nyt vain tilanne on se, että itse polttarijärkkääjä on jäätynyt, joten me taustalta tultiin jeesaamaan, eikä keksitä tähän hätään mitään!
joten vinkkejä kehiin kaikenlaisia!
t:treen tytöt
Ideoita kaivataan!!!
3
2565
Vastaukset
- Justiina
Kannattaa surfata netin polttari- ja keskustelusivuilla, joissa on kertomuksia sekä hyvistä, että huonoista polttareista. Kaiken a ja o on tietty, että polttarit on sankarin näköset ja niiden ei tarvi olla perinteistä pukeutumista ja jonkin myymistä. Itse olen mukana suunnittelemassa parastaikaa pienen budjetin polttareita ja tässä joitakin ideoita, joita ollaan pyöritelty: ensin tehtäviä ja kulkemista kaupungilla, sitten illaksi vuokramökille tai jonkun kotiin, jossa saunotaan, syödään, juodaan, tehdään taikoja ja annetaan morsmaikulle pieniä tehtäviä. Noi kaupunkitehtävät voi olla esim. morsiammelle vähän rahaa ja ostoslista mitä pitää ostaa kirpparilta, biljardia, keilausta, tuhman kirjan lainaus kirjastosta tai alan lehden osto tavaratalosta, yms. Polttariasun voi kuitata itse tekstatulla paidalla (tai talvella pipolla) ja on hauska idea, että myös muilla on päällään jotakin, joka yhdistää heidät morsiammeen. Etsi eri tapahtumia lähympäristössä ja rohkeesti kokeilemaan myös jotakin uutta, mitä morsian ei ennen ole tehnyt. Niin ja kaikki suhteet härskisti käyttöön, sillein säästää rahaa! Onnistuneita pippaloita!
- kihhu
Kokemuksesta sanon et kannattaa miettiä ettei polttareista tule mitään "ulkonäöllistä" harmia... Eli ei kannata viedä morsianta keilaamaan viikkoa ennen häitä, jos morsiamella on pitkät kynnet. Tosi ikävää kun kynnet poikki ja joutuu turvautua tekokynsiin... Ja ainahan morsiamelle jää kivemmat muistot jos se saa tehdä jotain sellaista mistä se tykkää...
- ja sen jälkeen
pupupuvussa keskustaan nolattavaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569