Itse otin kytkyn kesällä yritykselleni ja se on todella hyvä meille! Ei väitä että se olisi kaikille hyvä mutta meidän käyttöön tuon paljon säästöjä. Meillä oli 1000min/kk ennen ja laskut oli yli 100e kuussa/liittymä kun puhelinta tarvitaan paljon. Nyt maksetaan 49.95e/kk ja sisältää
3000min/kk 3000txt ym. Nyt lasku on siis alle puolet ja tuli mukaan uusi puhelin.Nyt kun on kokeiltu niin muutentaan vielä yksi vanha kytkyksi....
Kytky on loistava!!
2
1060
Vastaukset
- Tyytyväinen!
Löytyy siinä toki yksi miinuskin eli videopuhelut ei oikein onnistu missään mutta se ei ole meille tarpeellinen....
- 8,95€/kk
Tuli vaihdettua Elisan liittymä taannoin Saunalahden AleSaunapaketiksi. Puheluja (Elisa/Kolumbus/Saunalahti) 3000min/kk ja Ericsson K600i yhteishintaan 8,95€/kk.
Sangen oivallista huomioiden että koko lähipiirillä, useimmilla työkavereilla ja parilla miljoonalla muulla suomalaisella on joku edellä mainituista liittymistä. Vanhemmatkin kiittelevät kun heidänkin puhelinlaskut ovat alentuneet kun voin itse soittaa heillepäin ilman lisämaksua.
K600i puhelinhan tietty on ihan surkea mutta 8,95 pelkästä liittymästäkin on ihan jees hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875