Visa Electron

Mää vaan

Sellasta tässä tiedustelisin että onnistuuko Visa Electronilla rahan siirto esim. Party Pokeriin ja muille ulkomaisille pelisivustoille?

5

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elektroni

      käy ainakaan vielä.

    • Electron

      Pokerihuoneelle ainakin käy toi electron jos siinä on nettimaksu mahdollisuus käytössä. Kortin myöntäneiden pankkien välillä taitaa olla asiassa eroja, ilmeisesti Sampo pankin kortti on toiminut parhaiten eli siinä on nettimaksatus heti kunnossa. Ihan 100% faktaa en uskalla mennä lupaamaan, mutta tällaisen käsityksen olen saanut keskusteluja selaillessani.

    • fmzee

      Partylle ja muillekin onnistuu, kun maksat rahat electronilla netelleriin ja sieltä sitten pokerisaitille.

      Neteller tosin ottaa jonkun prosentin käsittelykuluja electronista ja maestrosta, joten taloudellisempaa on tehdä swift-siirto ja odottaa pari päivää.

      • fgdfgfg

        Jos on op:n visa niin eipä onnistukaan. Ei käy kuin muutamaan paikkaan jos niinkään.


      • fmzee
        fgdfgfg kirjoitti:

        Jos on op:n visa niin eipä onnistukaan. Ei käy kuin muutamaan paikkaan jos niinkään.

        Oletko kokeillut siis OP:n electronia ja Netelleriä ja todennut yhdistelmän toimimattomaksi vai osoitatko linkin, jossa asia todetaan?

        En ole Netelleriä OP:n electronilla käyttänyt mutta joitakin muita electronin kelpuuttavia paikkoja kylläkin. Kortilla pitää olla verkkomaksuominaisuus päällä ja sen voi kytkeä op:n saitilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3460
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2800
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1972
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1622
    Aihe