niittivyö

Beat'EmUp

mitä mieltä porukka on niittivyöstä, onko vielä IN?

13

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevinörtti

      Niitit on aina IN! Mitä pitemmät ja häijymmät näköset sitä hienompia. Pyramidiniitit sucks!

    • mies

      85-89 oli IN nyt OUT !!

    • mikset käytä semmosia vaatteita ku tykkäät? mitä väliä mikä on in ja mikä ut ?

    • jimmy

      daa, onko sillä jotain vitun väliä onko se IN???

      mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa ku pitää jotain NOIN tyhmää kysyä???

      kyllä mulla on niittivyö -ollut jo 6 vuotta- ja mulle on yks paskan hailee onko se in!!!

    • Joonatan

      En tiedä onko viellä IN(?)
      Mutta mä ainakin käytän! =)

    • op

      ei se oo enää muodissa ehei jos kuulut tiettyyn genreen missä niittivöit käytetään niin sitte mut ei se nyt trendikästä ole enää jos nyt ees on kauheesti ollu..saat wannabe leiman

    • Tyylipoliisi

      Ihan vitun sama onko se IN! Niittivyöt on aina hienoja. Etenkin kaksiriviset pyramidiniittivyöt. 1riviset ei näy, 3riviset on liioiteltuja ja rottaniitit rikkoo villapaidat ja raapii muita.
      Joten 2rivinen pyramidi on magein!

    • ¤ThugGirl¤

      wannbe kamaa.. se sopii joillekki mut wannbe panda rajaukset silmissä wannbe avril lavigne ämmille ei sovi!!!!!!!!!!!!

    • ~Jolly

      ...siis mitä välii onks se in vai out?
      niittivyö ei mun mielest (huom. mun mielestä) oo koskaan ollu mikään muotijuttu... se kuuluu hevii punkkiin ja rokkiin... en tietty väitä ettei muut sais niit pitää, mut mä en vaan tajuu tota in out-juttuu... meinaan, ei me ainakaan kamujen kaa mietitä onks tää nyt in vai ei... me pidetään sitä koska se ns. kuuluu meidän "tyyliin"... oon siis punkkari...

    • joutsi

      Lökäreiden kans niitä on kiva käyttää!
      (pysyy housutki paremmi jalas ja ne on paremmat ku mikää käärmeen nahka vyö)

    • RokkiKukko

      Mun mielestä se on ok juttu. Mutta miksi miettiä onko se In vai Out koska eikö pukeutuminen ole kuitenkin henkilökohtaista... Minä ainakin pukeudun siten minkä näen itselleni sopivaksi.

    • Emojätkä

      Ite käytän mutta se on enemmän wannabe emo juttu mulla

    • gklg

      juu niitti vyöllä housut jalassa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe