mitä mieltä porukka on niittivyöstä, onko vielä IN?
niittivyö
13
992
Vastaukset
- hevinörtti
Niitit on aina IN! Mitä pitemmät ja häijymmät näköset sitä hienompia. Pyramidiniitit sucks!
- mies
85-89 oli IN nyt OUT !!
- mä
mikset käytä semmosia vaatteita ku tykkäät? mitä väliä mikä on in ja mikä ut ?
- jimmy
daa, onko sillä jotain vitun väliä onko se IN???
mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa ku pitää jotain NOIN tyhmää kysyä???
kyllä mulla on niittivyö -ollut jo 6 vuotta- ja mulle on yks paskan hailee onko se in!!! - Joonatan
En tiedä onko viellä IN(?)
Mutta mä ainakin käytän! =) - op
ei se oo enää muodissa ehei jos kuulut tiettyyn genreen missä niittivöit käytetään niin sitte mut ei se nyt trendikästä ole enää jos nyt ees on kauheesti ollu..saat wannabe leiman
- Tyylipoliisi
Ihan vitun sama onko se IN! Niittivyöt on aina hienoja. Etenkin kaksiriviset pyramidiniittivyöt. 1riviset ei näy, 3riviset on liioiteltuja ja rottaniitit rikkoo villapaidat ja raapii muita.
Joten 2rivinen pyramidi on magein! - ¤ThugGirl¤
wannbe kamaa.. se sopii joillekki mut wannbe panda rajaukset silmissä wannbe avril lavigne ämmille ei sovi!!!!!!!!!!!!
- ~Jolly
...siis mitä välii onks se in vai out?
niittivyö ei mun mielest (huom. mun mielestä) oo koskaan ollu mikään muotijuttu... se kuuluu hevii punkkiin ja rokkiin... en tietty väitä ettei muut sais niit pitää, mut mä en vaan tajuu tota in out-juttuu... meinaan, ei me ainakaan kamujen kaa mietitä onks tää nyt in vai ei... me pidetään sitä koska se ns. kuuluu meidän "tyyliin"... oon siis punkkari... - joutsi
Lökäreiden kans niitä on kiva käyttää!
(pysyy housutki paremmi jalas ja ne on paremmat ku mikää käärmeen nahka vyö) - RokkiKukko
Mun mielestä se on ok juttu. Mutta miksi miettiä onko se In vai Out koska eikö pukeutuminen ole kuitenkin henkilökohtaista... Minä ainakin pukeudun siten minkä näen itselleni sopivaksi.
- Emojätkä
Ite käytän mutta se on enemmän wannabe emo juttu mulla
- gklg
juu niitti vyöllä housut jalassa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545