niittivyö

Beat'EmUp

mitä mieltä porukka on niittivyöstä, onko vielä IN?

13

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevinörtti

Niitit on aina IN! Mitä pitemmät ja häijymmät näköset sitä hienompia. Pyramidiniitit sucks!

• mies

85-89 oli IN nyt OUT !!

• mikset käytä semmosia vaatteita ku tykkäät? mitä väliä mikä on in ja mikä ut ?

• jimmy

daa, onko sillä jotain vitun väliä onko se IN???

mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa ku pitää jotain NOIN tyhmää kysyä???

kyllä mulla on niittivyö -ollut jo 6 vuotta- ja mulle on yks paskan hailee onko se in!!!

• Joonatan

En tiedä onko viellä IN(?)
      Mutta mä ainakin käytän! =)

• op

ei se oo enää muodissa ehei jos kuulut tiettyyn genreen missä niittivöit käytetään niin sitte mut ei se nyt trendikästä ole enää jos nyt ees on kauheesti ollu..saat wannabe leiman

• Tyylipoliisi

Ihan vitun sama onko se IN! Niittivyöt on aina hienoja. Etenkin kaksiriviset pyramidiniittivyöt. 1riviset ei näy, 3riviset on liioiteltuja ja rottaniitit rikkoo villapaidat ja raapii muita.
      Joten 2rivinen pyramidi on magein!

• ¤ThugGirl¤

wannbe kamaa.. se sopii joillekki mut wannbe panda rajaukset silmissä wannbe avril lavigne ämmille ei sovi!!!!!!!!!!!!

• ~Jolly

...siis mitä välii onks se in vai out?
      niittivyö ei mun mielest (huom. mun mielestä) oo koskaan ollu mikään muotijuttu... se kuuluu hevii punkkiin ja rokkiin... en tietty väitä ettei muut sais niit pitää, mut mä en vaan tajuu tota in out-juttuu... meinaan, ei me ainakaan kamujen kaa mietitä onks tää nyt in vai ei... me pidetään sitä koska se ns. kuuluu meidän "tyyliin"... oon siis punkkari...

• joutsi

Lökäreiden kans niitä on kiva käyttää!
      (pysyy housutki paremmi jalas ja ne on paremmat ku mikää käärmeen nahka vyö)

• RokkiKukko

Mun mielestä se on ok juttu. Mutta miksi miettiä onko se In vai Out koska eikö pukeutuminen ole kuitenkin henkilökohtaista... Minä ainakin pukeudun siten minkä näen itselleni sopivaksi.

• Emojätkä

Ite käytän mutta se on enemmän wannabe emo juttu mulla

• gklg

juu niitti vyöllä housut jalassa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe