Mistähän löytäisi hyvän timpuri porukan rakentamaan ja korjaamaan läpimädän katon mahd pikaisesti itä uudellamaalla.
Vastaukset 5
- kenet aiot palkata
Voit löytää hyvät timpurit korjaamaan pohjat tuohon kattoon, mutta mistään et löydä timpureita, jotka osaavat kunnolla pinnoittaa nuo pohjat.
22v. alalla pelkästään kusipäisten timpureiden ansiosta, jotka ovat tehneet sutta ja sekundaa.Tässä kysellyt kattofirmoilta he haluavat timpurit tekemään tuon korjauksen ja tulevat sitten tekemään pinnan.
Olen yrittänyt löytää sellaista firmaa joka tekisi alusta loppuun mutta taitaa olla aika vaikea löytää?- make
kelli kirjoitti:
Tässä kysellyt kattofirmoilta he haluavat timpurit tekemään tuon korjauksen ja tulevat sitten tekemään pinnan.
Olen yrittänyt löytää sellaista firmaa joka tekisi alusta loppuun mutta taitaa olla aika vaikea löytää?www.apiservice.ee
teki meille alusta loppuun.
- näiltä kahdelta
meille teki puutyöt katolle ja myös katon pinnan
etelä-suomen kattohuolto oy ja ollaan tyytyväisiä.
Tarjous oli myös rakennusurakointi ismo soininen oy:ltä.
Kysy näiltä ainakin.tuntuu vaan siltä että ovat nihkeitä vastailemaan paitsi yksi johon rupean kallistumaan kun muualta ei kuulu mitään.
Nämä vastaasivat nopeasti ja tulivat paikalle katsomaan nopeasti.
Kattotuolien ja mätävaurioiden korjaus tehdään tuntityönä ja se pikkasen pelottaa koska se on aika arvokkaan tuntuista ja loppusummaa ei tiedä mielusti olisin ottanut sen myös urakkana mutta ei taida onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7950- 96920
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27721Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192666- 71649
- 30620