Mistä voisi tilata ohennussakset kotitrimmaukseen ja millaiset sakset olisi hyvät nöffin turkkiin? Kävin Jole-tuonnin sivuilla ja siellä on kyllä sakseja pilvin pimein, mut valitsepa sitten niistä oikeat...
Millaiset ohennussakset
2
981
Vastaukset
- otto-tyttö
Ompa ihmeeellistä ettei kukaan vastaa!! se on ne nöffi sivut erikeen,mut mä vastaan en tie ohennus -saksiata mitään ,ostin jonkinlaiset ja ne ei pelittäny joten nyt oon saksilla aivan reilutsi saksinut siis ohentanut turkkia,jos näyttely juttuja on nin kannattaa kysyä kasvattajalta....ei muut kun reilusti sakase käteen ja sivuttain leikkaa..... kyl siitä hyvä tulee :) kaks nöffiä jokka on koti koirii:))))
- nöhvisti
hyvät saksethan ovat terävät ja sopivat käteen. Ohennussaksista nöffin omistajat suosittelevat toispuoleisia, eli toinen puoli on hammastettu ja toinen suora. Terien pituudesta sen verran, että lyhyemmillähän saa tehtyä tarkempaa jälkeä ja helpompi työskennellä vaikeissa ja ahtaissa paikoissa (kuten uroskella jalkojen väli), mutta pidemmillä terillä homma tulee nopsempaan tehtyä. Itse olen huomannut, että saksissa hinta myös kertoo laadun. Lisäksi hinnakkaamat voi teroituttaa, mutta parin kympin sakset kestävät vain kesän yli ja ovat sitä laatua, jota ei kannata teroittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584