Ihastunut ihastumisen tunteeseen

Never Again

Tiedän, minulla ei ole ikinä chänssejä ihastuksiini, mutta olen ihastunut ihastumisen tunteeseen. Ääks..Tämä on todella teiniä..:)

6

1103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lafemelle

Mulla on ollut toi sama ongelma joskus pari kertaa.Se on vaan parempi,kun on ihastunut siihen tunteeseen,koska silloin ei tule niin paljon pettymyksiä ja suruja,kuten oikeasta ihastumisesta voi tulla.Ota ihastuminen ihastumiseen avoimin mielin vastaan=)
      Ei se oo"teiniä";)

• jalli

Ihan vaan tarkkanäköinen ja rehellinen havainto itsestäsi. Tämähän se on pelin henki nykyään.

• anonymous=)

...nimittäin se että sen tiedostaa. Mulla oli kans tossa semmonen juttu, että kuvittelin olevani todella rakastunut. Kun opin tuntemaan henkilön kunnolla, oli fiilikset ihan erilaiset... Eniten siinä otti päähän se, että oli itse erehtynyt niin pahasti ja joutui luopumaan ihanasta tunteesta :).
      Huonoksi juttu menee silloin kun rakastuu ihastumisen tunteeseen, eikä sen takia pysy vakavammassakaan suhteessa joka voisi toimia, vaan hakee aina uutta kohdetta johon ihastua. Kokemusta on tälläsistäkin ihmisistä, ikävä kyllä :/...

• neye85

Olen vähitellen alkanut itsekin epäillä, että olen ihastunut ihastumisen tunteeseen. Sen jälkeen kun pitkäaikainen ihastuksen kohteeni muutti pois, olin melkein vuoden kehenkään ihastumatta. Sitten yllättäen joku taäs hetkeksi valtasi mieleni, ja sen jälkeen en ole osannut elää ilman ihastusta. Etsimällä etsin jonkun josta pitää. Jos hän ei osoittaudu pitämisen arvoiseksi, yritän etsiä toisen. Jos en löydä toista, ihastun uudelleen edelliseen, vaikka edelleen tiedän hänen virheensä. Vaikeaksi tämä alkaa mennä nyt, kun olen ihastunut kolmeen yhtä aikaa... Tiedän, ettei kukaan ole mua varten, eikä tunteet kenenkään heistä puolelta koskaan voisi olla vastavuoroiset, mutta mun on vaan etsittävä joku johon ihastua. Silloin elämässä on jotain, minkä takia iloita. (eivät ihastumiset toki ainoa syy iloita ole, se olisi jo vakavampaa)

• neye85

Olen vähitellen alkanut itsekin epäillä, että olen ihastunut ihastumisen tunteeseen. Sen jälkeen kun pitkäaikainen ihastuksen kohteeni muutti pois, olin melkein vuoden kehenkään ihastumatta. Sitten yllättäen joku taäs hetkeksi valtasi mieleni, ja sen jälkeen en ole osannut elää ilman ihastusta. Etsimällä etsin jonkun josta pitää. Jos hän ei osoittaudu pitämisen arvoiseksi, yritän etsiä toisen. Jos en löydä toista, ihastun uudelleen edelliseen, vaikka edelleen tiedän hänen virheensä. Vaikeaksi tämä alkaa mennä nyt, kun olen ihastunut kolmeen yhtä aikaa... Tiedän, ettei kukaan ole mua varten, eikä tunteet kenenkään heistä puolelta koskaan voisi olla vastavuoroiset, mutta mun on vaan etsittävä joku johon ihastua. Silloin elämässä on jotain, minkä takia iloita. (eivät ihastumiset toki ainoa syy iloita ole, se olisi jo vakavampaa)

• Anonyymi

Tyhmää se on,että ihastumisia tulee,vaikka tietää ettei niistä seuraa hyvää ... Ja vaikka yrittää taistella vastaan että ei tuntisi sellaista enää :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      19
      1037
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72