Ihastunut ihastumisen tunteeseen

Never Again

Tiedän, minulla ei ole ikinä chänssejä ihastuksiini, mutta olen ihastunut ihastumisen tunteeseen. Ääks..Tämä on todella teiniä..:)

6

1291

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lafemelle

Mulla on ollut toi sama ongelma joskus pari kertaa.Se on vaan parempi,kun on ihastunut siihen tunteeseen,koska silloin ei tule niin paljon pettymyksiä ja suruja,kuten oikeasta ihastumisesta voi tulla.Ota ihastuminen ihastumiseen avoimin mielin vastaan=)
      Ei se oo"teiniä";)

• jalli

Ihan vaan tarkkanäköinen ja rehellinen havainto itsestäsi. Tämähän se on pelin henki nykyään.

• anonymous=)

...nimittäin se että sen tiedostaa. Mulla oli kans tossa semmonen juttu, että kuvittelin olevani todella rakastunut. Kun opin tuntemaan henkilön kunnolla, oli fiilikset ihan erilaiset... Eniten siinä otti päähän se, että oli itse erehtynyt niin pahasti ja joutui luopumaan ihanasta tunteesta :).
      Huonoksi juttu menee silloin kun rakastuu ihastumisen tunteeseen, eikä sen takia pysy vakavammassakaan suhteessa joka voisi toimia, vaan hakee aina uutta kohdetta johon ihastua. Kokemusta on tälläsistäkin ihmisistä, ikävä kyllä :/...

• neye85

Olen vähitellen alkanut itsekin epäillä, että olen ihastunut ihastumisen tunteeseen. Sen jälkeen kun pitkäaikainen ihastuksen kohteeni muutti pois, olin melkein vuoden kehenkään ihastumatta. Sitten yllättäen joku taäs hetkeksi valtasi mieleni, ja sen jälkeen en ole osannut elää ilman ihastusta. Etsimällä etsin jonkun josta pitää. Jos hän ei osoittaudu pitämisen arvoiseksi, yritän etsiä toisen. Jos en löydä toista, ihastun uudelleen edelliseen, vaikka edelleen tiedän hänen virheensä. Vaikeaksi tämä alkaa mennä nyt, kun olen ihastunut kolmeen yhtä aikaa... Tiedän, ettei kukaan ole mua varten, eikä tunteet kenenkään heistä puolelta koskaan voisi olla vastavuoroiset, mutta mun on vaan etsittävä joku johon ihastua. Silloin elämässä on jotain, minkä takia iloita. (eivät ihastumiset toki ainoa syy iloita ole, se olisi jo vakavampaa)

• neye85

Olen vähitellen alkanut itsekin epäillä, että olen ihastunut ihastumisen tunteeseen. Sen jälkeen kun pitkäaikainen ihastuksen kohteeni muutti pois, olin melkein vuoden kehenkään ihastumatta. Sitten yllättäen joku taäs hetkeksi valtasi mieleni, ja sen jälkeen en ole osannut elää ilman ihastusta. Etsimällä etsin jonkun josta pitää. Jos hän ei osoittaudu pitämisen arvoiseksi, yritän etsiä toisen. Jos en löydä toista, ihastun uudelleen edelliseen, vaikka edelleen tiedän hänen virheensä. Vaikeaksi tämä alkaa mennä nyt, kun olen ihastunut kolmeen yhtä aikaa... Tiedän, ettei kukaan ole mua varten, eikä tunteet kenenkään heistä puolelta koskaan voisi olla vastavuoroiset, mutta mun on vaan etsittävä joku johon ihastua. Silloin elämässä on jotain, minkä takia iloita. (eivät ihastumiset toki ainoa syy iloita ole, se olisi jo vakavampaa)

• Anonyymi

Tyhmää se on,että ihastumisia tulee,vaikka tietää ettei niistä seuraa hyvää ... Ja vaikka yrittää taistella vastaan että ei tuntisi sellaista enää :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      808
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe