Millaisia kokemuksia ihmisillä on eri firmojen kursseista? Mitä voi suositella ja mitä ei? Etenkin yht.kunt. tieteisiin? Kiitos sille joka viitsii vastata!
valmennuskurssi-
2
548
Vastaukset
- tämä tieto
Parhaiten oikikseen valmentaa ainejärjestöt, Pykälä, Lex ja Artikla. Ne on halvempia ja niitä pidetään parempia.
Valtiotieteilijöillä Helsingissä on Kannustin, mutta en tiedä, onko se hyvä ja muista kaupungeista en tiedä sen enempää. - sisään päässyt
itse olen sitä mieltä, että valmennuskursseista on hyötyä. ratkaisevinta kuitenkin on oma motivaatio ja ahkeruus, itse/yksin sen kokeen lopulta kuitenkin tekee. valmennuskurssilla pääsee kuintenkin vertaamaan omaa osaamistaan muihin ja hahmottaa helpommin missä on vielä petraamista. Lisäksi aineistokokeisiin on tosi vaikee valmistautua yksin. En pidä kovin hyvänä ideana maksaa itseänsä kipeeksi jostain kurssista. Hinta-laatu suhteeltaan parhaita kursseja löytyy usein opiskelijoiden ainejärjestöiltä. Itse pääsin tampereelle sisään Iltakoulu Ry:n kurssilta (kuten moni muukin opiskelukaverini). infoo tän vuoden kurssista löytyy osotteesta iltakoulu.org ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742