Hellu.

mielipiteitä.

Millainen lukio Hellu on? (siis Helsingin luonnontiedelukio) Onko hyvät maikat? Hyvä kurssitarjotin? Hyvä kouluruoka? Onko luonnontiedelinja hyvä? Onko hyvä ilmapiiri koulussa? Tuleeko paljon läksyä?

Kiitos!

6

2051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

      Itse olen sieltä luonnontiedelinjalta valmistunut jokunen vuosi takaperin. Rakennus on erittäin siisti (entinen toimisto), esim.privaattivessat eri puolilla taloa aikamoinen plussa verrattuna normaaliin kusilaarimeininkiin.

      Opettajien vaihtuvuus näytti olevan suht vähäistä eli taitavat viihtyä ja ehkä ovat sitä kautta motivoituneempia työhönsä. Osa erittäin asiantuntevia ja innostuneita, teettävät kaikenmaailman raportteja. Toiset päästävät liiankin helpolla. Ja joitakin kursseja saa tenttiä eli ei aina pakko istua.

      Kurssitarjotin monipuolinen varsinkin luonnontieteissä ja reaalissa. Luonnontiedelinjalaisenahan saat vielä jättää muistaakseni 6 pakollista kurssia pois (kaikista kuitenkin väh.1 suoritettava). Eli jos et aio jotakin kirjoittaa eikä muutenkaan kiinnosta....

      Kouluruoka...noh sitä samaa se on joka paikassa. Koulun kahvilasta saa kuitenkin ostaa välipalaa.

      Ilmapiiri on jo omista ajoistani ehtinyt vaihtua, mutta täytyy sanoa että nörtillekin löytyy seuraa jos vain on hiukan avoin.

      • tarkkailija.

        Kiitos. Lisää mielipiteitä?


      • hörhö?

        Kun sanoit että nörtitKIN saavat ystäviä jne. niin tarkoittaako se sitä, että siellä ei ole paljon yhtään nörttejä? Tai siis että onko kaikki siellä todella sosiaalista porukkaa, joihin on vähän vaikeampi tutustua? Ei saisi yleistää, mutta noin yleensä kumminkin :D Ja sitten jos joku tietää, niin tuleeko sinne ruoka Palmialta ja onko se sitten muuten hieno rakennus? :]]Pitäis tässä ihan pian tietää mihin lukioon menen, mutta ei vieläkään oikein mitään hajua. En edes ehdi käydä tutustumassa helluun ennen päätöstä :///


    • Anonyymi

      Hei how are you so tahnks help me I'm MFA Test tauben,n I' need help can you go for me to polis in Helsinki ac.qui.si.tion ac.qui.si.tion n [c] acquisitive/kwiztiv I' did not ac.quit/kwit/vt.tt tahan don't need ac.cus.tom new tahan tahnk you near i'n is helsinki cammieng be tell call tow my vi.tal finish tehran for my near me need I'm polici Amii Jome Maleki ac.tion/n[C]'me i's actively ac.tive/aektiv/ Ullko minustor 10 minun minuä tullä polisi tai hvyää päivään jätkoä tai minä en ole hvyssä tai autoä se tarven se tärekkeä tosi muttä kiitos paljon kerröä ja Sänoisitkö pääkkö tulläsi nopeä vaihtö minä en ole hyvssä jökö jos ole voi ruokoiellä pollstäni kiitos jumäällän paivästä että anoi meittä tai olen pahoiläni 💒⛪🏥 02124051223 toimisto että voi Pälläuttä tehden auttömän joko toinen Amii

    • Anonyymi

      Hei how are you so tahnks help me I'm MFA Test tauben,n I' need help can you go for me to polis in Helsinki ac.qui.si.tion ac.qui.si.tion n [c] acquisitive/kwiztiv I' did not ac.quit/kwit/vt.tt tahan don't need ac.cus.tom new tahan tahnk you near i'n is helsinki cammieng be tell call tow my vi.tal finish tehran for my near me need I'm polici Amii Jome Maleki ac.tion/n[C]'me i's actively ac.tive/aektiv/ Ullko minustor 10 minun minuä tullä polisi tai hvyää päivään jätkoä tai minä en ole hvyssä tai autoä se tarven se tärekkeä tosi muttä kiitos paljon kerröä ja Sänoisitkö pääkkö tulläsi nopeä vaihtö minä en ole hyvssä jökö jos ole voi ruokoiellä pollstäni kiitos jumäällän paivästä että anoi meittä tai olen pahoiläni 💒⛪🏥 02124051223 toimisto että voi Pälläuttä tehden auttömän joko toinen Amii00989226843992

    • Anonyymi

      Anetksi
      Hei how are you so tahnks help me I'm MFA Test tauben,n I' need help can you go for me to polis in Helsinki ac.qui.si.tion ac.qui.si.tion n [c] acquisitive/kwiztiv I' did not ac.quit/kwit/vt.tt tahan don't need ac.cus.tom new tahan tahnk you near i'n is helsinki cammieng be tell call tow my vi.tal finish tehran for my near me need I'm polici Amii Jome Maleki ac.tion/n[C]'me i's actively ac.tive/aektiv/ Ullko minustor 10 minun minuä tullä polisi tai hvyää päivään jätkoä tai minä en ole hvyssä tai autoä se tarven se tärekkeä tosi muttä kiitos paljon kerröä ja Sänoisitkö pääkkö tulläsi nopeä vaihtö minä en ole hyvssä jökö jos ole voi ruokoiellä pollstäni kiitos jumäällän paivästä että anoi meittä tai olen pahoiläni 💒⛪🏥 02124051223 toimisto että voi Pälläuttä tehden auttömän joko toinen Amii 00989926843992

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe