Tulin juuri kotiin ja matkalla ohjaustehostin paukahti. Öljyt lensi pitkin moottoria ja piti pahaa meteliä vikat 10 km. Loppumatkasta äänet rauhoittui ja niin ohjaustehostimen tehotkin. Voikohan autolla ajaa?
Ohjaustehostin rikki - voiko ajaa?
4
9822
Vastaukset
- antaa mennä vaan
No voihan sillä ajaa, ja ajoitkin jo.
Tehostimen pumppu menee varmaankin piloille, mutta toisaalta, se meni jo.- polosti
Pololla ei voi ajaa jos pumppu menee rikki. Se leikkaa kiinni ja rikkoo hihnan, jossa ovat kiinni laturi ja vesipumppu. Sen jälkeen on leikki kaukana, jos et ajoissa huomaa hihnan rikkoutumista ja olet tien päällä.
Tokihan auto kulkee ilman hihnaakin - vähän aikaa... =) - Anonyymi
polosti kirjoitti:
Pololla ei voi ajaa jos pumppu menee rikki. Se leikkaa kiinni ja rikkoo hihnan, jossa ovat kiinni laturi ja vesipumppu. Sen jälkeen on leikki kaukana, jos et ajoissa huomaa hihnan rikkoutumista ja olet tien päällä.
Tokihan auto kulkee ilman hihnaakin - vähän aikaa... =)Vain yli 20 vuotta vanhoissa Poloissa tehostimen pumppua pyörittää hihna. 2001 vuosimallista lähtien ohjaustehostin on ollut sähköhydraulinen ja 2009 lähtien täyssähköinen.
- Anonyymi
Ite kelasi lähtee just rattii ja öljy pumppu paskana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966