Uusi video

fanittajaxxx

Mikä on se uusi video minkä christina esittää jonkun meihen aknssa? Tai mikä on biisin nimi? Kuulin sen kerran radiosta, mutten muista enään nimeä. Kiitos.

7

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Destin3

P. Diddy feat. Christina Aguilera - Tell Me. (:

• Erizo

Tell me:kö on jo pyörinyt radioissa? Interesting. Pitäisi kai kuunnella radiota silloin tällöin, että tietäisi mitä suomenkansa kuuntelee... :)

• Briliantti

On niin kaunis... en juuri ennemmin ole Cristiinaa kuunnellut, mutta kun tuon kappaleen radiosta kuulin, olen ollut suuri fani

• Erizo
        Briliantti kirjoitti:

On niin kaunis... en juuri ennemmin ole Cristiinaa kuunnellut, mutta kun tuon kappaleen radiosta kuulin, olen ollut suuri fani

On totisesti mukava kuulla, että ennen Christinaa "ei-niin-kuunnelleet" ihmiset tykästyvät hänen biiseihinsä. Ja siitähän tällä alalla on loppujen lopuksi kyse; hyvästä musiikista.

Christinasta voin sen verran sanoa, että hän on tämän uuden levynsä myötä karistellut yhä enemmän sitä iän ikuista teinipurkkapopparin imagoa pois harteiltaan, mikä on erittäin hyvä asia. Toivottavasti hän tulee tulevaisuudessakin osoittamaan, että on pesunkestävä artisti tähdenlentojen joukossa. Uskon, että näin käy. ;)

• Briliantti
        Erizo kirjoitti:

On totisesti mukava kuulla, että ennen Christinaa "ei-niin-kuunnelleet" ihmiset tykästyvät hänen biiseihinsä. Ja siitähän tällä alalla on loppujen lopuksi kyse; hyvästä musiikista.

Christinasta voin sen verran sanoa, että hän on tämän uuden levynsä myötä karistellut yhä enemmän sitä iän ikuista teinipurkkapopparin imagoa pois harteiltaan, mikä on erittäin hyvä asia. Toivottavasti hän tulee tulevaisuudessakin osoittamaan, että on pesunkestävä artisti tähdenlentojen joukossa. Uskon, että näin käy. ;)

Cristina tosiaan tekee sitä, hyvää musiikkia. Toivottavasti myös tulevaisuus on valoisa ja menestys jatkuu

• Salaattipupu
        Briliantti kirjoitti:

Cristina tosiaan tekee sitä, hyvää musiikkia. Toivottavasti myös tulevaisuus on valoisa ja menestys jatkuu

Heips! Olen itsekin uusi Christina-fani, tykkään Ain´t no other manista ja Hurtista yli kaiken! Niin paljon, että olen ostanut kolme Christinan levyä: Back to basics, Stripped, Christina Aguilera. Mulla on kuitenkin ongelma. Nyt mulla on edessä vaikea paikka, kun mun pitäisi vetää joku biisi oikeasti hyvin. Tavallaan laulukoe edessä siis. Ja osaan laulaa mielestäni ihan hyvin... Vaikea ite sanoa! :D :DD Haluisin laulaa jonku Christinan biisin. Jos täältä joku löytyisi, joka olisi musikaalinen ja avulias sekä tietty kuunnellu kauan Christiinaa, niin voisitko olla kiltti ja kertoa mikä hänen biisi olisi suht helppo laulaa...??

Kiitän suuresti etukäteen!

p.s. Jos joku haluaa jotain lisätietoja niin käyn täällä varmasti tänään ja seuraavina päivinä katselemassa ja voin kertoa lisää...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1645
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1432
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1028
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      733
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe