Uusi video

fanittajaxxx

Mikä on se uusi video minkä christina esittää jonkun meihen aknssa? Tai mikä on biisin nimi? Kuulin sen kerran radiosta, mutten muista enään nimeä. Kiitos.

7

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Destin3

P. Diddy feat. Christina Aguilera - Tell Me. (:

• Erizo

Tell me:kö on jo pyörinyt radioissa? Interesting. Pitäisi kai kuunnella radiota silloin tällöin, että tietäisi mitä suomenkansa kuuntelee... :)

• Briliantti

On niin kaunis... en juuri ennemmin ole Cristiinaa kuunnellut, mutta kun tuon kappaleen radiosta kuulin, olen ollut suuri fani

• Erizo
        Briliantti kirjoitti:

On niin kaunis... en juuri ennemmin ole Cristiinaa kuunnellut, mutta kun tuon kappaleen radiosta kuulin, olen ollut suuri fani

On totisesti mukava kuulla, että ennen Christinaa "ei-niin-kuunnelleet" ihmiset tykästyvät hänen biiseihinsä. Ja siitähän tällä alalla on loppujen lopuksi kyse; hyvästä musiikista.

Christinasta voin sen verran sanoa, että hän on tämän uuden levynsä myötä karistellut yhä enemmän sitä iän ikuista teinipurkkapopparin imagoa pois harteiltaan, mikä on erittäin hyvä asia. Toivottavasti hän tulee tulevaisuudessakin osoittamaan, että on pesunkestävä artisti tähdenlentojen joukossa. Uskon, että näin käy. ;)

• Briliantti
        Erizo kirjoitti:

On totisesti mukava kuulla, että ennen Christinaa "ei-niin-kuunnelleet" ihmiset tykästyvät hänen biiseihinsä. Ja siitähän tällä alalla on loppujen lopuksi kyse; hyvästä musiikista.

Christinasta voin sen verran sanoa, että hän on tämän uuden levynsä myötä karistellut yhä enemmän sitä iän ikuista teinipurkkapopparin imagoa pois harteiltaan, mikä on erittäin hyvä asia. Toivottavasti hän tulee tulevaisuudessakin osoittamaan, että on pesunkestävä artisti tähdenlentojen joukossa. Uskon, että näin käy. ;)

Cristina tosiaan tekee sitä, hyvää musiikkia. Toivottavasti myös tulevaisuus on valoisa ja menestys jatkuu

• Salaattipupu
        Briliantti kirjoitti:

Cristina tosiaan tekee sitä, hyvää musiikkia. Toivottavasti myös tulevaisuus on valoisa ja menestys jatkuu

Heips! Olen itsekin uusi Christina-fani, tykkään Ain´t no other manista ja Hurtista yli kaiken! Niin paljon, että olen ostanut kolme Christinan levyä: Back to basics, Stripped, Christina Aguilera. Mulla on kuitenkin ongelma. Nyt mulla on edessä vaikea paikka, kun mun pitäisi vetää joku biisi oikeasti hyvin. Tavallaan laulukoe edessä siis. Ja osaan laulaa mielestäni ihan hyvin... Vaikea ite sanoa! :D :DD Haluisin laulaa jonku Christinan biisin. Jos täältä joku löytyisi, joka olisi musikaalinen ja avulias sekä tietty kuunnellu kauan Christiinaa, niin voisitko olla kiltti ja kertoa mikä hänen biisi olisi suht helppo laulaa...??

Kiitän suuresti etukäteen!

p.s. Jos joku haluaa jotain lisätietoja niin käyn täällä varmasti tänään ja seuraavina päivinä katselemassa ja voin kertoa lisää...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe