Lukisitko rock lady 69?! KIITOS.

raivostunut.

Etkö sä tajuu rock lady 69?!!
Ei sun kuulu puuttuu muitten asioihin.Jos jotkut tykkää ihan hirveesti Jack Sparrowista ja pirates of the Caribbeanista niin antaa tykätä.Ei sun sitten siihen tarvii mitenkään puuttuu jos et tykkää johnny deppin jack sparrow-roolista niin, sä et tykkää ja piste.se ei siis sitä tarkota että muut ei sais tykätä siitä.Ja mun mielestä tässä johnny depp palstassa saa puhuta kaikesta johnny deppin liittyvistä asioista, kuten esimerkiksi jack sparrowista.

Elikkä anna muiden puhua Jack Sparrowista ja Pirates of the Caribbeanista jos he tahtovat ja älä viitsi keksiä tommosia ihan perättömiä tarinoita,se on lapsellista.

5

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shillis

      Eipähä suurinosa nuorista puhukkaan muusta kuin Jack Sparrowista ja siitä kuinka ihku Sparrowi on. Tosin onhan poikkeuksiakin, tietysti.
      Mutta ymmärrän Rock Leady 69:ä, sillä fakta on se, että suurinosa Johnny Deppin uusista faneista ei ole nähnyt muita elokuvia kuin Edwarin ja Caribbean. Ja PotC on ohimenevää, joka kyllä tasaantuu viimeistään silloin, kun hra. Depp tekee uuden elokuvan.
      Ja näin miehen näkökulmasta katsottuna hra. Deppillä on todellakin paljon parempia elokuvia kuin tuo piraattipätkä.

      • johnny depp

        oon samaa mieltä,että on johnny deppilläkin muitakin leffoja kuin tuo piraatti pätkä. mutta en taas ymmärrä sillä rock leade 69:ä, koska tuossa yhdessä keskustelussa hän keksi ihan perättömän tarinan että olisi muka nähnyt jack sparrowin jossain ja ym. joten ei mun mielestä hänen kannata keksiä semmoisia tarinoita mitä muut voivat uskoa.


      • rock lady 69
        johnny depp kirjoitti:

        oon samaa mieltä,että on johnny deppilläkin muitakin leffoja kuin tuo piraatti pätkä. mutta en taas ymmärrä sillä rock leade 69:ä, koska tuossa yhdessä keskustelussa hän keksi ihan perättömän tarinan että olisi muka nähnyt jack sparrowin jossain ja ym. joten ei mun mielestä hänen kannata keksiä semmoisia tarinoita mitä muut voivat uskoa.

        Heh!Mä vain vitsailin kun kirjotin sen tarinan!Muo alko vaan nii ärsyttämään kun melk. jokainen täällä puhuu siitä Jack Sparrowista! Ja suurin osa niistä on teinejä. Haluan vain että ihailette Johnny Deppiä! Tämä palsta on nimen omaan tehty Johnny Depin faneja varten.Ehkä olisi parempi että Pirates of the caribbeanilla olisi oma palsta, sillä aina kun luen mitä tahansa tällä palstalla, niin se sama Jack Sparrowi, tai Pirates of the caribbean nimi hyppää joka tekstistä silmään! Muistakaa, että Johnny Depp on monipuolinen näyttelijä ja on varmasti tehnyt muitakin hyviä elokuvia kuin tuon Pirates of the caribbeanin.Välillä sekin asia teiltä monilta unohtuu...:/


      • raivostunut.
        rock lady 69 kirjoitti:

        Heh!Mä vain vitsailin kun kirjotin sen tarinan!Muo alko vaan nii ärsyttämään kun melk. jokainen täällä puhuu siitä Jack Sparrowista! Ja suurin osa niistä on teinejä. Haluan vain että ihailette Johnny Deppiä! Tämä palsta on nimen omaan tehty Johnny Depin faneja varten.Ehkä olisi parempi että Pirates of the caribbeanilla olisi oma palsta, sillä aina kun luen mitä tahansa tällä palstalla, niin se sama Jack Sparrowi, tai Pirates of the caribbean nimi hyppää joka tekstistä silmään! Muistakaa, että Johnny Depp on monipuolinen näyttelijä ja on varmasti tehnyt muitakin hyviä elokuvia kuin tuon Pirates of the caribbeanin.Välillä sekin asia teiltä monilta unohtuu...:/

        niih..kyllä oon siinä samaa mieltä että sitten pitäis olla ihan oma palsta pirates of the caribbeanille ja täällä vain johnnyn-palsta,koska ymmärrän sen että kaikki ei välttämättä tykkää yhtään johnnyn jack sparrow- roolista ja muutenkaan piratesista.
        joten anteeks rock lady 96.. taisin suuttuu vähän liikaa:/:)


      • rock lady 69
        raivostunut. kirjoitti:

        niih..kyllä oon siinä samaa mieltä että sitten pitäis olla ihan oma palsta pirates of the caribbeanille ja täällä vain johnnyn-palsta,koska ymmärrän sen että kaikki ei välttämättä tykkää yhtään johnnyn jack sparrow- roolista ja muutenkaan piratesista.
        joten anteeks rock lady 96.. taisin suuttuu vähän liikaa:/:)

        Juu et ole ensinmäinen, joka muhun on väsynyt! :D
        Ihan hyvä vaan, että ilmaiset oman mielipiteesi tarpeen tullen.Kyllä munkin olisi pitänyt ajatella ennen kirjoittamistani paremmin, etten aiheuta turhaa harmia, tai väärinkäsityksiä toisille.No anyway ei ne pirates jutut muo kauheesti haittaa, koska sama Johnny siinä leffassa näyttelee ja on varmasti Johnny itse tyytyväinen rooliinsa ainakin taloudellisesti!:D
        Mulla ei varsinaisesti ole mitään vastaan niitä piraatti leffoja, mutta rajansa kaikella.Liiallinen hössötys yhdestä asiasta ottaa varmasti muita päähän ja vie myös itseltä paljon aikaa.Näin on näreet!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe