Eli kesällä matkaan Los Angelesiin ja nyt kaipaisin vinkkejä minne majoittua siellä. Minulle kelpaa hostelli, sillä haluan säästää rahani kiertelyyn Losissa :)
Olen kuullut että kannattaisi majoittua Santa Monicassa/Venicessä tai Hollywoodissa. Beverly Hills:iä on myös ehdotettu. Eli nyt neuvoja, haluan päästä mahd. halvalla, toisaalta mielummin lähellä julkista liikennettä ja "nähtävyyksiä". Eli mihin siis kannattaisi mennä?
Saa ehdottaa myös hyviä hostelleja.
Missä majoittua Los Angelesissa
4
740
Vastaukset
- Zazou
Piti vielä lisätä, että onko Losissa alueita joita kannattaa ehdottomasti välttää?
- sen nyt ottaa...
jos haluat halvalla majoittua niin mikään mainitsemistasi paikoista ei ole halpa...
- one of those locals
sen nyt ottaa... kirjoitti:
jos haluat halvalla majoittua niin mikään mainitsemistasi paikoista ei ole halpa...
Downtown, eli keskusta tarjoaa halpoja hotelleita(esim Hotel Cecil 6th/Main st) vain 180$ viikko.
Älä anna paikoittaisen likaisuuden tai kodittomien suuren määrän hämätä. Keskusta on hyvä paikka niin lomailla kun asua, etkä varmasti joudu ongelmiin ellet sitten niihin tarkoituksella hakeudu.
Metroyhteydet ovat keskustasta hyvät. Pääset 15 minuutissa Hollywoodiin, 10 minuutissa Koreatowniin, 2 minuutissa Chinatowniin, 30 minuutissa Pasadenaan, tunnissa Long Beachille.
Aika ei käy keskustassa muutenkaan pitkäksi, sen verran on tehtävää ja nähtävää. Kauppoja, ravintoloita, gallerioita, urheiluareena ja ties mitä muuta.
Milloin olet muuten tulossa tänne päin? Jos kaipaat opasta niin laitahan yhteystietoja. - innam
one of those locals kirjoitti:
Downtown, eli keskusta tarjoaa halpoja hotelleita(esim Hotel Cecil 6th/Main st) vain 180$ viikko.
Älä anna paikoittaisen likaisuuden tai kodittomien suuren määrän hämätä. Keskusta on hyvä paikka niin lomailla kun asua, etkä varmasti joudu ongelmiin ellet sitten niihin tarkoituksella hakeudu.
Metroyhteydet ovat keskustasta hyvät. Pääset 15 minuutissa Hollywoodiin, 10 minuutissa Koreatowniin, 2 minuutissa Chinatowniin, 30 minuutissa Pasadenaan, tunnissa Long Beachille.
Aika ei käy keskustassa muutenkaan pitkäksi, sen verran on tehtävää ja nähtävää. Kauppoja, ravintoloita, gallerioita, urheiluareena ja ties mitä muuta.
Milloin olet muuten tulossa tänne päin? Jos kaipaat opasta niin laitahan yhteystietoja.Heip.
Ollaan suunniteltu matkaa Los Angelesiin, mutta kylläkin vasta syksyllä 2008.
Kuinka pitkälti keskustasta on Burbankiin?
Kannattaisiko vuokrata auto ja ajella?
Ja oletko käynyt WB-studioilla? sinne olisi kovasti mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049