Sunnuntai 7.1.2007

Papio1

Raitis sunnuntaipäivä tänään.

22

1405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunnuntai.

Raittiina alkoi ja jatkuu loppuun saakka tämä sunnuntai.

• karbidi

sen enempii lisäyksii kaipaa!

• ambivalenttineN
        karbidi kirjoitti:

sen enempii lisäyksii kaipaa!

..että oot pystynyt oleen raittiina. Raittius on musta paljon tärkeempää kuin tupakanpolton lopettaminen. Joten älä murehdi sitä, että tupakkalakko ei onnistunut. Voithan tehdä vaikka sellasen ratkaisun, että lupaat polttaa vaikka puolet vähemmän kuin ennen. Tupakanpolton vähentäminenkin on oikeesti hyvä juttu. Itse pyrin polttaan max. 5 tupakkaa/ päivä ja niin kauan kuin se pysyy tossa määrässä, olen tyytyväinen.

• otan vastaan ja vietän tämän sunnuntain.

• Cettuz!

Raittiina ja maate.

• On tarkoitus viettää eli raitis sunnuntai.

• ambivalenttineN

raittiina menee tämä sunnuntai ja nyt mä menen nukkuun. Vaikkei kyl nukuta. On taas unirytmi menny ihan sekasin ku ei oo ollu aamuherätyksiä tällä viikolla, eikä oo muuten vielä ensi viikollakaan, ihanaa! :)

• ma-sa

Alkoton Akunpäivä aamusta asti.

• Oskari2

Raittiina on heräilty. Ei ole krapuloita, eikä vapinoita.
      Lumeton maisema vaan näyttää kovin tummalta.

• raitistelijasuotuulia

niin ei muuta kuin tänne "ylimaihin", täällä on lunta ihan tarpeeksi.
        Ja raitis olen tänään minä.

• aahoohoo

Oskari - sinä yrittäjä. Etkö nyt huomaa markkinarakoa tässä lumettomassa talvessa?! Keinolunta tekemään ja sitä säkissä myymään. Säkissä sen takia tietenki että siitä pakatusta voi nyhtää isomman hinnan.

Vihje ei maksa mitään - oon niin hövelillä tuulella tänään.

• Oskari2
        aahoohoo kirjoitti:

Oskari - sinä yrittäjä. Etkö nyt huomaa markkinarakoa tässä lumettomassa talvessa?! Keinolunta tekemään ja sitä säkissä myymään. Säkissä sen takia tietenki että siitä pakatusta voi nyhtää isomman hinnan.

Vihje ei maksa mitään - oon niin hövelillä tuulella tänään.

Eräs kaukainen tuttavani täällä etelässä teki keinolunta epätoivon vimmalla. Aina, kun kone sammutettiin, lumi sulasi heti. Meni runsaasti tappion puolelle.
        Kiitos kuitenkin vinkistä.

• åpoi

menee tämä päivä, mutta menköön

• aahoohoo

selkäruoto jäykkänä kun oon vetäny unta kaheksan tuntii yhtäsoittoo - luonnonunta. Empä muista millon viimeks olis yö menny niin ku ihmisillä kuunaan.

Näyttää vähän siltä että taudin selkä vuorostaan ois katkennu ja se on hyvä. Mitä nyt räkä lentää niin kun bullmastiffilla.

Vaihteeks alotin vitamiinikuurin oikein tohkeissani ja tohinalla - saas nähä kestääkö se kuuri viittä päivää pidempään - niin pitkään se mun terveyskuuri on yleensä kestäny.

Ei tarvii muuten kantaa tyhjiä hylsyjä kauppaan mutta kaks tupaten täyttä roskasäkkiä pitää raahata jonnekki. Eikä sitä näin pyhäpäivänä muuta henno tehäkkään kun pyhätyöllä ei oo siunausta.

• tipat pois

Vähänkö hämmästyin katsoessani aamulla ikkunasta ulos. Lunta! No, eipä ne kauan pysy, pahus vieköön.
      Ilman krapulaa kuitenkin kiva viettää sunnuntaita.

• raitista

sunnuntaita itselleni ja muille!Tänään tuleekin paha päivä kun eilen tuli kauhea vitutus elämästä.Illalla nukahdin viinanhimoon ja aamulla heräsin siihen.Tuleepa pakostikin käveltyä entisen kantapaikan ohi ja usean kerran ennen olen siihen langennut, vaikka mitä olen itselleni lupaillut.Tänään en kuitenkaan lankea koska tämä päivä on raitis.Ehkä elämä ja oleminen sitten joskus helpottaa.

• Systeri

nauttii kun on raitis ja krapulatta.

• veska58

Ilma on synkkä,mutta mieli kirkas näin raittiina päivänä. Pidetään tää myös sellaisena.

• Hamara

Mukavaa, kun ei ole krapulaa.

• U-Ö

Mutta sitä edelsi kolmen viikon putki tahtiin pullo kossua joka päivä, mikä on muuten tosi.
      Hirveää krapulaa podin viisi päivää, eikä läheskään ole ohi vieläkään.
      Olisin mielellään mennyt klinikalle, mutta en kyennyt mihinkään muuhun, kuin makoiluun, hikoilemiseen ja tärisemiseen. Pakko huomenna taas hiipiä sinne ruikuttamaan, kun ei pysty nukkumaan ja päästä viiraa.
      Että tällaista täällä kurjuudessa.

• U-Ö

Viikkotolkulla päihiössä, Joulusta ei mitään havaintoa ja Uuden vuoden tunnistin räiskeestä yöllä ikkunan takana, niin olisihan sitä suonut itselleen, että sivusto jo viimein toimisi normaalisti. Samanlaista tervanjuontia kuukausia!
        Mikä puulaaki tämä swenssonien Önirö oikein on?
        Vai sanooko joku, että koneeni on tullut etanan vauhtiseksi siitä, kun melkein kuukauden oli virrat poikki? Häh?
        Sheriffi kehiin, ja protestia ylläpitäjälle ja sassiin!

• vaan
        U-Ö kirjoitti:

Viikkotolkulla päihiössä, Joulusta ei mitään havaintoa ja Uuden vuoden tunnistin räiskeestä yöllä ikkunan takana, niin olisihan sitä suonut itselleen, että sivusto jo viimein toimisi normaalisti. Samanlaista tervanjuontia kuukausia!
        Mikä puulaaki tämä swenssonien Önirö oikein on?
        Vai sanooko joku, että koneeni on tullut etanan vauhtiseksi siitä, kun melkein kuukauden oli virrat poikki? Häh?
        Sheriffi kehiin, ja protestia ylläpitäjälle ja sassiin!

olisi koneen käyttäjässä vika:)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe