Löysinpä äsken tälle palstalle ja totesin hetken luettuani että miten joillakin on aikaa morkata jotain harrastusta, "että ootteko vähän tyhmiä kun tuommosta harrastatte ja vaihtakaa edes nimee" Geokätkentä on mitä mainioin harrastus, ja itse vielä yhdistän siihen samaan maastoautoilun ja valokuvaamisen ja koiran kanssa ulkoilun. Tämmöset morkkaamis kommentit on ihan samaa sarjaa kun kerran joku sanoi minulle että "puheletko koiralle?? et kai luule että se ymmärtää.." eli puhutaan asioista joista ei tiedetä tuon taivaallista, mutta meitä on moneenlähtöön.
Vastaukset 5
- ...!
Älä nyt jumalauta häpäise maastoautoiluakin tuolla antennipipo-tuulipuku-piiperrys vouhotuksella. Sano nyt vielä että käyt joogassa.
- ,,,?
kun jotkut uskovat olevansa hauskoja.
- Joogahihulihei
Mitäs vikaa joogaamisessa on? Jos sulla intoa riittää niin mene jollekin muulle palstalle morkkaamaan vaikka niitä ökyrikkaita optiomiljonäärejä tai fortumin pomoja. Älä viitsi kiusata tavallisia pieniä ihmisiä noilla jutuillasi. Jokainen harrastaa mitä harrastaa ja se ei kuulu sinulle pätkääkään!
PS. Sut muuten tunistaa asenteestasi ja tekstistäsi!
- kanssa.
minusta moottoripyöräily ja geokätkentä sopii myös hyvin yhteen.. yleensä kätköt juuri sellaisten teiden varsilla joita prätkällä tulee kierrettyä.. ja en taida olla edes ainut.. ei muuta kun antenni pipot heilumaan ( tietenkin kypärä pyöräillessä ) ja hyvää kevättä
... näitä kommentoijia ei tarvitse kätköpurkilla yleensä tavata. Vapaassa maassa jokainen harrastakoon mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351497
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5231327Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581024Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172802- 54724
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va213702- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt23631- 49624
- 74573