Löysinpä äsken tälle palstalle ja totesin hetken luettuani että miten joillakin on aikaa morkata jotain harrastusta, "että ootteko vähän tyhmiä kun tuommosta harrastatte ja vaihtakaa edes nimee" Geokätkentä on mitä mainioin harrastus, ja itse vielä yhdistän siihen samaan maastoautoilun ja valokuvaamisen ja koiran kanssa ulkoilun. Tämmöset morkkaamis kommentit on ihan samaa sarjaa kun kerran joku sanoi minulle että "puheletko koiralle?? et kai luule että se ymmärtää.." eli puhutaan asioista joista ei tiedetä tuon taivaallista, mutta meitä on moneenlähtöön.
Uskomatonta
5
2075
Vastaukset
- ...!
Älä nyt jumalauta häpäise maastoautoiluakin tuolla antennipipo-tuulipuku-piiperrys vouhotuksella. Sano nyt vielä että käyt joogassa.
- ,,,?
kun jotkut uskovat olevansa hauskoja.
- Joogahihulihei
Mitäs vikaa joogaamisessa on? Jos sulla intoa riittää niin mene jollekin muulle palstalle morkkaamaan vaikka niitä ökyrikkaita optiomiljonäärejä tai fortumin pomoja. Älä viitsi kiusata tavallisia pieniä ihmisiä noilla jutuillasi. Jokainen harrastaa mitä harrastaa ja se ei kuulu sinulle pätkääkään!
PS. Sut muuten tunistaa asenteestasi ja tekstistäsi!
- kanssa.
minusta moottoripyöräily ja geokätkentä sopii myös hyvin yhteen.. yleensä kätköt juuri sellaisten teiden varsilla joita prätkällä tulee kierrettyä.. ja en taida olla edes ainut.. ei muuta kun antenni pipot heilumaan ( tietenkin kypärä pyöräillessä ) ja hyvää kevättä
... näitä kommentoijia ei tarvitse kätköpurkilla yleensä tavata. Vapaassa maassa jokainen harrastakoon mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511