Löysinpä äsken tälle palstalle ja totesin hetken luettuani että miten joillakin on aikaa morkata jotain harrastusta, "että ootteko vähän tyhmiä kun tuommosta harrastatte ja vaihtakaa edes nimee" Geokätkentä on mitä mainioin harrastus, ja itse vielä yhdistän siihen samaan maastoautoilun ja valokuvaamisen ja koiran kanssa ulkoilun. Tämmöset morkkaamis kommentit on ihan samaa sarjaa kun kerran joku sanoi minulle että "puheletko koiralle?? et kai luule että se ymmärtää.." eli puhutaan asioista joista ei tiedetä tuon taivaallista, mutta meitä on moneenlähtöön.
Uskomatonta
5
1971
Vastaukset
- ...!
Älä nyt jumalauta häpäise maastoautoiluakin tuolla antennipipo-tuulipuku-piiperrys vouhotuksella. Sano nyt vielä että käyt joogassa.
- ,,,?
kun jotkut uskovat olevansa hauskoja.
- Joogahihulihei
Mitäs vikaa joogaamisessa on? Jos sulla intoa riittää niin mene jollekin muulle palstalle morkkaamaan vaikka niitä ökyrikkaita optiomiljonäärejä tai fortumin pomoja. Älä viitsi kiusata tavallisia pieniä ihmisiä noilla jutuillasi. Jokainen harrastaa mitä harrastaa ja se ei kuulu sinulle pätkääkään!
PS. Sut muuten tunistaa asenteestasi ja tekstistäsi!
- kanssa.
minusta moottoripyöräily ja geokätkentä sopii myös hyvin yhteen.. yleensä kätköt juuri sellaisten teiden varsilla joita prätkällä tulee kierrettyä.. ja en taida olla edes ainut.. ei muuta kun antenni pipot heilumaan ( tietenkin kypärä pyöräillessä ) ja hyvää kevättä
... näitä kommentoijia ei tarvitse kätköpurkilla yleensä tavata. Vapaassa maassa jokainen harrastakoon mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456