Eka kerta ja vielä kahden kanssa

Bi-ukkomies

Olen itselleni tunnustanut jo kauan sitten että olen bi, vaimokin tämän taisi tietää, ainakin olin muutamaan otteeseen vihjannut. Meni vuosiakausia ja asian annoin olla jossain mieleni takana, olin kuitenkin erittäin tyytyväinen elämääni ihanan vaimoni kanssa. Haaveissani kuitenkin oli myös kokea miesten välistä "rakkautta" ja jostain syystä vielä heti kahden miehen kanssa. Nyt kuitenkin ajatus rupesi enemmän ja enemmän pyörimään ja ajoituskin oli sopiva, sillä tiesin saavani pitkän komennuksen toiselle puolelle Suomea eikä vaimo voinut lähteä mukaan omien työkiireiden takia. Rupesinkin pikkuhiljaa tutkimaan löytyisikö komennuspaikkakunnalta joko sopivaa paria tai kaveruksia haaveeni toteuttamiseen. Tarjontaa tuntui olevan, olihan kyseessä yksi suurimmista kaupungeista. Vähän ennen komennukselle lähtöä laitoinkin sitten ilmoituksen ja vaikka ilmoituksia tulikin, niin yksi oli niistä jostain syystä yli muiden. Tämä oli minun kanssa suunnilleen samanikäisten Jannen ja Laurin ilmoitus. Sähköpostiliikenne oli aika vilkasta ja hyvin kiihottavaa. Kun komennukseni sitten alkoi päätimme tavata ja katsoa vieläkö kaikki haluaa jatkaa eteenpäin.

Tapaamisen jälkeen halusimme todellakin jatkaa eteenpäin ja vaivoin maltoimme odottaa testien tuloksia, vaikka kaikki tiesi olevansa puhtaita, koska halusimme olla aivan varmoja asiasta ja unohtaa kortsut sinne yöpöydän laatikkoon. Kaikki kun tykättiin enemmän touhuta kumitta.

Vihdoin testit tulivat puhtaina ja päätimme tavata Jannen ja Laurin asunnolla. Jännittyneenä pimpotin uusien ystävieni ovikelloa ja pian se avattiinkin. Pojat tuntuivat olevan yhtä jännittyneenä kuin minäkin, olihan tämä heillekin eka kerta olla kolmestaan. Koska sauna oli lämpimänä, päätimme mennä sinne. Josko liika jännitys laukeaisi löylyissä. Ja kyllähän se laukesi.

Pesulla sitten alkoikin tapahtumaan. Janne ja Lauri halusivat pestä minut ja kyllä tuntui hyvältä ja kiihottavalta tuntea neljä kättä vilistelemässä vartalollani. Kaluni tuntui saavan erityispesun ja oli eirääin kiihottavaa tuntea ensimmäistä kertaa miehen käsi kalullani. Kauaa en käsittelyö kestänyt ja laukesin poikien käsittelyssä. Minulle tämä oli huono kauppa, koska jouduin puolestani pesemään molemmat yksinäni. Pesin molemmat päästä varpaisiin ja erityisest molempien jalkovälit. Kullini tapitti pystyssä pestessäni noita kahta kohta minuun tulevaa kullia. Eipä kauaa kestänyt pojatkaan pesukäsittelyssäni ja niin sainkin päälleni molempien spermat.

Kuivattuamme itsemme menimme suoraan makuuhuoneeseen, jossa oli tosi leveä parisänky. Pojat kävivät istumaan sängynreunalle ja minä taasen keskityin täysin noihin kahteen ihanaan seisovaan kulliin. Ensimmäisenä otin Laurin kullin suuhuni, ensin vain terskan ja kielelläni livoin sen juurta. Samalla runkkasin hiljalleen Jannea. Tuntui mahtavalta saada ensimmäistä kertaa ottaa suihin. Vaihtelin useaan kertaan kullia suussani, kunnes minut siirrettiin keskelle sänkyä nelinkontin. Janne kävi taakseni samalla kun Lauri tuli eteeni ja nappasin välittömästi Laurin kullin suuhuni. Ensin Janne välillä nuoli peppureikääni ja välillä imi pallejani, hetken päästä hän valutti pepulleni liukastetta ja rupesi työntämään hellästi ja hiljaa sormeaan sisääni. Inisin onnesta Laurin kova kyrpä suussani kun Janne rupesi hiljalleen runkkaamaan peppuani sormellaan. Kauaa ei tarvinnut odottaa kun Janne rupesi työntämään kulliaan peppureikääni. Olin pakahtua onnesta, kyrpä suussa ja toinen persessä, juuri tätä olin haaveillut ja nyt se on totta. Janne aloitti naimiseni rauhallisesti ja kun paikkani aukenivat kiiihdytti hän hiljalleen vauhtia. Jannen pepussani liikkuva kyrpä stimuloi ihanasti eturauhastani. Lauri vetäytyi edestäni ja kiepsautti itsensä alleni 69:in ja kävimme molemmat toistemme kulleihin kiinni. En myöskään voinut vastustaa kiusausta nuolla Jannen peppureikää, saatika olla työntämättä sinne sormeani. Tilanne rupesi olemaan minulle liikaa, kaksi kullia sisälläni, Jannen runkatessa ja imien pallejani ja tunsin kuinka räjähtävä orgasmi lähti liikkeelle. Ilmeisesti tämän huomasi myös Janne, koska vähän ennen tulemistani oli ottanut kullini suuhunsa, johon nyt lastini lähti. Orgasmini tuoma pepun supistelu oli myös Laurille liikaa ja hänkin laukesi peppuuni täyttäen suoleni spermallaan. Janne oli poistunut altani ja siirtynyt taakseni. Hän katseli hetken aikaa avonaista spermaista peppureikääni, kunnes työnsi yhdellä kerralla kyrpänsä syvälle peppuuni. Montaa kertaa ei Jannenkaan tarvinnyt työntää tiukkaan peppuuni kun hänkin sai laskien kuuman lastinsa Laurin spermojen kaveriksi suoleeni. Lysähdin onnellisena makaamaan sängylle saaden pojat viereeni.

Mitä hetken kuluttua tapahtuikaan, se jää toiseen kertaan mikäli tarinasta tykkäsitte. Eli kommentteja tulemaan, kiitos!

14

10505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkomies

      Lukiessa oli kuin olisi syönyt hyvän aterian ilman aterimia ja kaunista kattausta. Vähän sama kuin levähdyspaikan runkkusessio. Hyvin tyypillinen päiväuni ja tyypillinen miehen kertomana. Ei kovinkaan kiihottava sinänsä, koska puuttui se jokin.
      Jutusta puuttui lämpöä ja tunnetta.

    • Caesar 2

      yrjötys. Mene homo hoitoon, älä vahingossakaan ilmesty ihmisten ilmoille.

      • <<<<<->...

        olet "vaivautunut" tarkastamaan jutut tältäkin palstalta....


      • Ripe
        <<<<<->... kirjoitti:

        olet "vaivautunut" tarkastamaan jutut tältäkin palstalta....

        Joo, ei mene myöskään mulla kaaliin, mitä tommoset homofobiset tekee täälä, jos kerran on niin kauheeta lukea miesten välisistä kanssakäymisistä.

        Pysykää poissa tai pitäkää ajatuksenne omina!


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        Joo, ei mene myöskään mulla kaaliin, mitä tommoset homofobiset tekee täälä, jos kerran on niin kauheeta lukea miesten välisistä kanssakäymisistä.

        Pysykää poissa tai pitäkää ajatuksenne omina!

        Oohh spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi

        olet väärällä palstalla taas


    • kyäkyä

      Ihan hyvä tarina, vähä pidempi ja yksityiskohtaisempi ois saanu olla. ;) Ihan vinkkinä seuraavaan tarinaan, jota innolla odotan.

    • Anonyymi

      Ne pilkut ja pisteet sitten ensi kerralla oikeille paikoilke.

      • Anonyymi

        Työnnä ne pilkut perseesees pilkun viilaaja


      • Anonyymi

        täs ei kerkee mitään pilkkuja viilaan nyt sitä suurta saa silmät pullistuu voi kun ihanaa


    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­ts­­um­me sinu­t kä­­­ymään u­­­ude­­­ss­a cha­­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­i miljo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G8a5T1

    • Anonyymi

      Siis aivan mahtava tarina minun mielestäni... kuinka haluaisinkaan olla juuri tuossa Jannen ja Laurin välissä kuten kirjoittaja oli ;)
      No, ehkäpä ensimmäisellä kerralla jota ei vielä ole, yksikin hyvä kaveri riittäisi mutta olisihan tuo kahden keskellä oleminen sitten sitä jotain...
      M49Tre

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulta se oli


    • Anonyymi

      upeeta mahtavaa sain orkun pelkästään lukiessa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe