Ajattelin rekisteröityä, jotta ihmiset tietäisivät kuka ja millainen koiraihminen täällä kirjoittelee. Käykääpäs vilkaisemassa galleria sivuni niin tiedätte :) laittaisin kuvankin koirastani, mutta en osaa.
Vastaukset 15
- -tulemaks!
näkkyy sielä muukki käyneen vilasemas ...
(nauruttaa davalyanin päivystys mut textii ei irtoo)- *******'''''''******
Milloinkas tänne on tullut KIRJOITTAMISPAKKO.
SINÄKÖ sen olet MÄÄRÄNNYT????????????????? - vai mistä
pursuavat nuo "viisaat" oivalluksesi".
- nettikyttääjiä
vai mistä kirjoitti:
pursuavat nuo "viisaat" oivalluksesi".
on täällä enemmän kun tarpeeksi. kuka täyttää ruutuvihkoa tai kuka kerää email.osotteita. Tooosi sairasta.
- ainakin
*******'''''''****** kirjoitti:
Milloinkas tänne on tullut KIRJOITTAMISPAKKO.
SINÄKÖ sen olet MÄÄRÄNNYT?????????????????VASTAAMISPAKKO; näköjää
- ????
nettikyttääjiä kirjoitti:
on täällä enemmän kun tarpeeksi. kuka täyttää ruutuvihkoa tai kuka kerää email.osotteita. Tooosi sairasta.
mistäs tää rekkaamattomien joukkio tähän ilmesty
hehhehheeeee
Tervetuloa rekattuna joukkoon.
tervetuloa rekattujen joukkoon.
- Reissureeta
Tervetuloa minunkin puolestani:D
sinne päin täältä myös ja tervetuloa joukkoon :)
...kiva kun rekkauduit! :D Koirasi on varmaan tosi nätti, kuvauksesta päätellen, toivottavasti saat joskus näytettyä kuvan meille. Rapsutuksia.
- Rice
Pitäisiköhän minunkin käydä rekkaamassa itseni, tulee meinaa kaiket päivät ravattua tällä foorumilla. Olen vain niin pirskutin saamaton tuollaisissa yksinkertaisissa asioissa. No ehkä jonakin päivänä vielä..
- Maya81
munki puolesta :)
- paivansadeko
Kiva kun tulit mukaan :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474