Venez/Thaimaa

KumpiKampi

Kumpaa suosittelette? Thaimaan Phuketissa olen käynyt ja joku muu Thaimaan kohde oli ajatuksissa seuraavan kerran mutta nyt löysin Venezuelan... Kumpaa kannatatte? Mikä on Venezuelan hintataso Yms... Lasten kanssa 15 ja 13 v olisi tarkoitus reissata. Kiitos jo etukäteen.

5

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • travelling mama

      Molemmat on nähty ja koettu; Venezuela ehdottomasti eksoottisempi ja tavallaan vaativampi matkakohde kuin Thaimaa. Thaimaassa struktuuri valmis ja palvelut pelaavat, Venezuelassa vielä homma hakusessa mutta hyvällä asenteella mennään.

    • reissuja

      Mikäli sinulla on Isla Margarita mielessä, niin unohda se ja valitse Thaimaa.

    • mara susirajalta

      On "arvottu" tarjolla olleita kohteita.
      Thaimaa ja Mexiko vielä käymättä. Nyt päädyttiin Isla de Margaritalle. Viime vuonna oltiin Natalissa Brasseissa. Molemmat ovat hyviä ja onnekseen erilaisia. Mutta jos pitää suositella jollekulle, joka lähtee "puhtaalta pöydältä", niin Natal on ykkönen.

      • matka-aino

        Vastasin että kumpi vaan.Thaimaassa saa nauttia hyvästä palvelusta.Ainakin jos olet valmis panostamaan hotelliin.Kohteitakin on monia.Pattayaa en suosittelisi lapsiperheelle.Prostituutio hyppää silmille joka paikassa.Hua-Hin on mielestäni paras Thaimaassa käymäni kohde lapsiperheelle.
        Venezuela on taas aika toisenlainen.Lomailu siellä all-inclusive hotelleissa on helppoa.
        Jos nautitte löhöilystä ja auringosta on paikka siihen sopiva.
        Henkilökohtainen suosikkini on tosin Brasilia, ja
        Fortaleza siellä.Kaupunki- ja rantaloma samassa paikassa.
        Vaikea on vastata mikä on sinulle ja perheellesi sopivin kohde.Toinen tykkää äidistä ja toinen jne...


    • Rina

      Heí! Juuri Venezuelasta palanneena ja Thaimaassa neljä kertaa käyneenä suosittelisin Thaimaata ja Hua Hiniä. Siellä on ranta- ja pikkukaupunkielämää, joten nuorisonnekin varmaankin viihtyisi (ota hyvätasoinen hotelli).Khao Lakikin oli ihana ennen tsunamia.
      Hienoimman all inclusive-hotellin palveluista olen nauttinut Meksikossa Play del Carmenissa (hotellin nimi taisi olla Tequila).
      Isla Margaritan hintatasosta sen verran, että euroja voi vaihtaa hyvään kurssiin , tällä viikolla 4200 bolivaria = 1 euro, joten hintataso tuolla epävirallisella kurssilla on halpa, kun käytetään esim. takseja tai ostetaan kaniinimarkkinoilta rantarihkamaa ja t-paitoja. Sambil-ostokeskuksessa kaikki on hienoa merkkituotetta ja kallista, taitaapa olla jopa kalliinpaa kuin Suomessa. Finnmatkoilta voi vuokrata 8 hengen ilmastoidun tila-auton kuljettajineen 320 000 bolivarilla 8 tunniksi, eli n. 10 euroa/tunti. Sillä kiertää mukavasti jeeppisafarin ja saarikierroksen reitit ja kohteet mitä isommalla porukalla, sen halvempaa.
      Lento- ja veneretkiä saa paikallisilta hieman halvemmalla kuin Finnmatkoilta.Rentouttavaa lomaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      150
      1117
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      911
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe