Suosikkibiisisi?

*nimetön*

Jos pitäis laittaa biisejä paremmuusjärjestykseen, niin minkälainen olis sun listas?
Mä tykkään kaikista biiseistä tosi paljon, mutta jotenkin näin tällä hetkellä:

1)Un día normal
2)Luna
3)Mala gente
4)Nada valgo sin tu amor
5) Nada

11

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytöntyllerö.

      1. Rosario Tijero
      2. Amame
      3. Mala gente
      4. Podemos hacernos daño
      5. Fijate Bien

      Ja pakko luetella vielä muutama. :p

      6. Ficcion
      7. La historia de Juan
      8. Sueños

    • -S-

      tässä ehkä parhaimpia
      1. Sueños
      2. Qué pasa
      3. Es por ti
      4. Fijate bien
      5. Lo que me gusta a mí
      6. Mala gente
      7. Nada valgo sin tu amor
      kaikki muut...
      tosi hankala valita parhaimpia ku kaikki on yhtä hyviä.. :)

      • *nimetön*

        Ja mulla ainakin vaihtelee mielialojenkin mukaan!

        Mutta kestosuosikiksi rupee muodostumaan tuo Un día normal...

        "Hoy es un día normal pero yo voy hacer lo intenso, hoy puede apagarse el sol pero no la luz de mi alma..."
        Tänään on ihan tavallinen päivä mutta minä elän sen täysillä, aurinko voi sammua tänään mutta sieluni valo ei...


    • Juanecita

      Kaikki on hyviä ja suosikit vaihtelee ajanmyötä, mutta musta paras on A dios le pido, siihen en kyllästy vaikka kuinka paljon kuuntelisin.

    • fan desde -03

      Valinta on vaikea, kuten on jo sanottu! Varsinkin parhaiten biisien kesken on vaikea laittaa mitään paremmuusjärjestystä. Mutta seuraavat biisit ovat ehdottomasti suosikkieni joukossa:

      - Sueños
      - ¿Qué pasa?
      - Nada valgo sin tu amor
      - Volverte a ver
      - Tu guardián
      - Fijate bien
      - Podemos hacernos daño
      - Nada
      - Vulnerable

      Tähän listaan taitaa kerääntyä vähän liikaa biisejä. Mutta ehkä sen johtopäätöksen tuosta voi jo vetää, että mielestäni Mi sangre on kokonaisuudessaan Juanesin parhain levy. Sieltä voisi nostaa niin monia biisejä kaikkien kuultavaksi - mielestäni löytyy paljon parempiakin kuin Suomen 2 hittiä...

      Kesän konsertissa Juanesin Para tu amor -esitys teki muhun suuren vaikutuksen. :) En ollut aikaisemmin myöskään ikinä tykännyt niin paljon Amame-biisistä kuin konsertin jälkeen.
      Livenä kaikki kuulostaa vielä hienommalta! Mi sangre tour edition CD:llä olevat live-versiot A dios le pido ja La camisa negra -biiseistä on mahtavia, varsinkin ensimmäinen.

      Ja täytyy vielä Un día normal levyltä nostaa esiin la historia de Juan, mihin tykästyin ensi kuulemalta. Melodia ei ole niin kiva kuin monissa muissa, mutta kuka voi jäädä kylmäksi kuunneltuaan sanat..

      • *nimetön*

        La historia de Juan ei tosiaankaan jätä kylmäksi, mä itken lähes aina, kun sitä kuuntelen. Musta melodiakin on kaunis.

        Amame livenä konsertissa oli ihanan ROCK!! Ja tosiaan, Para tu amor akustisena osoitti, miten älyttömän taitava laulaja Juanes oikeasti on! *sydämiii*

        Ihmettelen kans kovasti, että kun tyypillä on tämmöinen repertuaari, niin miten ihmeessä Suomen radiot soittaa aina vaan noita kahta hittiä??!!

        Mi Sangre on huippulevy, mutta tykkään kovasti myös Un día normal levystä!


      • fan desde -03
        *nimetön* kirjoitti:

        La historia de Juan ei tosiaankaan jätä kylmäksi, mä itken lähes aina, kun sitä kuuntelen. Musta melodiakin on kaunis.

        Amame livenä konsertissa oli ihanan ROCK!! Ja tosiaan, Para tu amor akustisena osoitti, miten älyttömän taitava laulaja Juanes oikeasti on! *sydämiii*

        Ihmettelen kans kovasti, että kun tyypillä on tämmöinen repertuaari, niin miten ihmeessä Suomen radiot soittaa aina vaan noita kahta hittiä??!!

        Mi Sangre on huippulevy, mutta tykkään kovasti myös Un día normal levystä!

        Jep, aivan samaa mieltä noista kahesta konserttikipaleesta! :) Ja olihan se nyt muutenkin aikamoinen elämys, mutta jotenkin tuommoiset biisit, mitkä on aiemmin jäänyt vähän "sivummalle" (noin ei kyllä oikeen voi sanoa;)), teki muhun ihan uuden vaikutuksen siellä!

        Juanes on kyllä taitava, ja arvostan suuresti sitä, että hän tekee musiikkinsa eteen niin paljon itse; tuottaa, kirjoittaa sanat, laulaa, soittaa...uskomaton heppu! ;)


      • fan desde -03
        *nimetön* kirjoitti:

        La historia de Juan ei tosiaankaan jätä kylmäksi, mä itken lähes aina, kun sitä kuuntelen. Musta melodiakin on kaunis.

        Amame livenä konsertissa oli ihanan ROCK!! Ja tosiaan, Para tu amor akustisena osoitti, miten älyttömän taitava laulaja Juanes oikeasti on! *sydämiii*

        Ihmettelen kans kovasti, että kun tyypillä on tämmöinen repertuaari, niin miten ihmeessä Suomen radiot soittaa aina vaan noita kahta hittiä??!!

        Mi Sangre on huippulevy, mutta tykkään kovasti myös Un día normal levystä!

        Ohhoh, kylläpäs yllätyin eilen kun yhtäkkiä kuulin bussissa Volverte a ver -biisin tutut sävelet. Kaipa se radiosta tuli, mistäs muualta. ;) Y qué sorpresa!


      • kristall
        fan desde -03 kirjoitti:

        Ohhoh, kylläpäs yllätyin eilen kun yhtäkkiä kuulin bussissa Volverte a ver -biisin tutut sävelet. Kaipa se radiosta tuli, mistäs muualta. ;) Y qué sorpresa!

        tosi hyvä, jos alkaisivat soittaa muitakin kuin la camisa negraa ja a dios le pidoa:)


    • lolle.

      Tässä on omat suosikit... Oli tosi vaikea laittaa järjestykseen ku kaikki biisit on niin upeita.. tuo listanki järjestys muuttuu aina sen mukaan että mikä on mielentilana ja muiden vaikutteiden mukaan...
      1. Nada
      2. Sueños
      3. La Historia de Juan
      4. A Dios le pido
      5. Un dia normal
      6. Fijate Bien
      7. Mala Gente
      8. Fotografia
      9. Podemos hacernos daño
      10. Volverte a ver

      Nyt vaan pitää odotella syyskuuta että tulee se uus levy silloin... (vihdoinki)

      • akkavaris

        Mietinpä minäkin tässä suosikki järjestystä Juanesin biiseistä, mutta tulin siihen tulokseen, että kaikki ovat hyviä omalla tavallaan. Sanoista en ikävä kyllä ymmärrä mitään. ( suuri puute! ) Biisit saavat hyvälle mielelle ja melkein voi tuntea Kolumbian auringon lämmön niitä kuunellessaan näin pakkasellakin. Niissä vaan on se jokin taika........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe