Falloutit

Triarity

Olen ostanut Fallout Collectionin. Minulla on ongelma, että Falloutissa näyttö menee vähän väliä mustaksi, ja F2 valittaa jonkin fontin puuttumisesta. Uudelleenasennukset kokeiltu, ja päivityksiä ei ole löytynyt. Apua?

3

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko!

      Onko kysesssä collection, jossa on mukana kaikki tai ainakin melkein kaikki fallout pelit?

      Tarkoititko sitten fallout 1 peliä, kun on ongelmia? Luulisi siinä olevan jo, päivitykset asennettuna, koska fallout oli yksi bugisimmista peleistä, joita olen koskaan pelannut. Ongelmaa lisäsi se, että siitä julkaistiin 4-5 versiota (jenkki, eurooppa, eurooppa non gore, englanti jne) ja jokaiseen oli omat päivityksensä.

      hae googlella "fallout patch"

    • <\3

      Mullapa toimii nännännännääää

    • Brother Hood Of Steel

      niin toimii minullakin, ja olen Fallout kakkosessa luonut suur Sankarin joka nitistää vihollisen kuin vihollisen,ja vaikka 50 vihollista yksinään :D 33AGE Male ST 10 PE 7 EN 10 CH 7 IN 6 AG 8 LK 9. 37 levelinen. Karma: 1171 Savior Of The Damned. Champion,Prizefighter,Sexpert,Made Man:Mordino,Made Man:Wright.Hit Point 259.Armor class 43,action points 7,carry weight 325,meelee damage 5,damage res 60%,poison res 50%Radiation res 95%,segnence 14,healing rate 5,critical chance 9%. GIFTED,BRUISER,STRONG BACK,EDUCATED 2,PATHFINDER,QUICK POCKETS,SMOOTH TALKER,CECKO SKINNING,GAIN PE -,EN,CH,AG,LK,HERE AND NOW,small guns 105%,big guns 112%,energy wepaons 109%,unarmed 90%,meelee wepaons 66%%,throwing 22%,first aid 96%, doctor 55%,sneak 65%,lockpick 85%,steal 100%,traps 35%scpence 75%,Repair 90%, speech 110%,barter 50%,gambling 55%,outdoorsman 104% että sellanen ukko! läpi vetäisin,ja kaikki tavarat mitä olen löytänyt (aivan kaikki jopa kivet ja mädät omenat,ja tavaraa on kuin roskaaaa(ja rahakin on täysillä 999999$) olen kerännyt San Fransiscon lokeroihin,mutta yhä askarruttaa mistä löydän 4 Memory Modulen? kun olen löytänyt jostain syystä vain ST,PE ja IN Memory Modulet...vaikka olen haka etsimään,ja tutkin joka nurkan ennen kuin rohkenen vaihtaa huonetta :Dkertokaa mistä viimeinen module löytyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe