Falloutit

Triarity

Olen ostanut Fallout Collectionin. Minulla on ongelma, että Falloutissa näyttö menee vähän väliä mustaksi, ja F2 valittaa jonkin fontin puuttumisesta. Uudelleenasennukset kokeiltu, ja päivityksiä ei ole löytynyt. Apua?

3

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko!

      Onko kysesssä collection, jossa on mukana kaikki tai ainakin melkein kaikki fallout pelit?

      Tarkoititko sitten fallout 1 peliä, kun on ongelmia? Luulisi siinä olevan jo, päivitykset asennettuna, koska fallout oli yksi bugisimmista peleistä, joita olen koskaan pelannut. Ongelmaa lisäsi se, että siitä julkaistiin 4-5 versiota (jenkki, eurooppa, eurooppa non gore, englanti jne) ja jokaiseen oli omat päivityksensä.

      hae googlella "fallout patch"

    • <\3

      Mullapa toimii nännännännääää

    • Brother Hood Of Steel

      niin toimii minullakin, ja olen Fallout kakkosessa luonut suur Sankarin joka nitistää vihollisen kuin vihollisen,ja vaikka 50 vihollista yksinään :D 33AGE Male ST 10 PE 7 EN 10 CH 7 IN 6 AG 8 LK 9. 37 levelinen. Karma: 1171 Savior Of The Damned. Champion,Prizefighter,Sexpert,Made Man:Mordino,Made Man:Wright.Hit Point 259.Armor class 43,action points 7,carry weight 325,meelee damage 5,damage res 60%,poison res 50%Radiation res 95%,segnence 14,healing rate 5,critical chance 9%. GIFTED,BRUISER,STRONG BACK,EDUCATED 2,PATHFINDER,QUICK POCKETS,SMOOTH TALKER,CECKO SKINNING,GAIN PE -,EN,CH,AG,LK,HERE AND NOW,small guns 105%,big guns 112%,energy wepaons 109%,unarmed 90%,meelee wepaons 66%%,throwing 22%,first aid 96%, doctor 55%,sneak 65%,lockpick 85%,steal 100%,traps 35%scpence 75%,Repair 90%, speech 110%,barter 50%,gambling 55%,outdoorsman 104% että sellanen ukko! läpi vetäisin,ja kaikki tavarat mitä olen löytänyt (aivan kaikki jopa kivet ja mädät omenat,ja tavaraa on kuin roskaaaa(ja rahakin on täysillä 999999$) olen kerännyt San Fransiscon lokeroihin,mutta yhä askarruttaa mistä löydän 4 Memory Modulen? kun olen löytänyt jostain syystä vain ST,PE ja IN Memory Modulet...vaikka olen haka etsimään,ja tutkin joka nurkan ennen kuin rohkenen vaihtaa huonetta :Dkertokaa mistä viimeinen module löytyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe