Falloutit

Triarity

Olen ostanut Fallout Collectionin. Minulla on ongelma, että Falloutissa näyttö menee vähän väliä mustaksi, ja F2 valittaa jonkin fontin puuttumisesta. Uudelleenasennukset kokeiltu, ja päivityksiä ei ole löytynyt. Apua?

3

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko!

      Onko kysesssä collection, jossa on mukana kaikki tai ainakin melkein kaikki fallout pelit?

      Tarkoititko sitten fallout 1 peliä, kun on ongelmia? Luulisi siinä olevan jo, päivitykset asennettuna, koska fallout oli yksi bugisimmista peleistä, joita olen koskaan pelannut. Ongelmaa lisäsi se, että siitä julkaistiin 4-5 versiota (jenkki, eurooppa, eurooppa non gore, englanti jne) ja jokaiseen oli omat päivityksensä.

      hae googlella "fallout patch"

    • <\3

      Mullapa toimii nännännännääää

    • Brother Hood Of Steel

      niin toimii minullakin, ja olen Fallout kakkosessa luonut suur Sankarin joka nitistää vihollisen kuin vihollisen,ja vaikka 50 vihollista yksinään :D 33AGE Male ST 10 PE 7 EN 10 CH 7 IN 6 AG 8 LK 9. 37 levelinen. Karma: 1171 Savior Of The Damned. Champion,Prizefighter,Sexpert,Made Man:Mordino,Made Man:Wright.Hit Point 259.Armor class 43,action points 7,carry weight 325,meelee damage 5,damage res 60%,poison res 50%Radiation res 95%,segnence 14,healing rate 5,critical chance 9%. GIFTED,BRUISER,STRONG BACK,EDUCATED 2,PATHFINDER,QUICK POCKETS,SMOOTH TALKER,CECKO SKINNING,GAIN PE -,EN,CH,AG,LK,HERE AND NOW,small guns 105%,big guns 112%,energy wepaons 109%,unarmed 90%,meelee wepaons 66%%,throwing 22%,first aid 96%, doctor 55%,sneak 65%,lockpick 85%,steal 100%,traps 35%scpence 75%,Repair 90%, speech 110%,barter 50%,gambling 55%,outdoorsman 104% että sellanen ukko! läpi vetäisin,ja kaikki tavarat mitä olen löytänyt (aivan kaikki jopa kivet ja mädät omenat,ja tavaraa on kuin roskaaaa(ja rahakin on täysillä 999999$) olen kerännyt San Fransiscon lokeroihin,mutta yhä askarruttaa mistä löydän 4 Memory Modulen? kun olen löytänyt jostain syystä vain ST,PE ja IN Memory Modulet...vaikka olen haka etsimään,ja tutkin joka nurkan ennen kuin rohkenen vaihtaa huonetta :Dkertokaa mistä viimeinen module löytyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe