Olen ostanut Fallout Collectionin. Minulla on ongelma, että Falloutissa näyttö menee vähän väliä mustaksi, ja F2 valittaa jonkin fontin puuttumisesta. Uudelleenasennukset kokeiltu, ja päivityksiä ei ole löytynyt. Apua?
Falloutit
3
585
Vastaukset
- Erkko!
Onko kysesssä collection, jossa on mukana kaikki tai ainakin melkein kaikki fallout pelit?
Tarkoititko sitten fallout 1 peliä, kun on ongelmia? Luulisi siinä olevan jo, päivitykset asennettuna, koska fallout oli yksi bugisimmista peleistä, joita olen koskaan pelannut. Ongelmaa lisäsi se, että siitä julkaistiin 4-5 versiota (jenkki, eurooppa, eurooppa non gore, englanti jne) ja jokaiseen oli omat päivityksensä.
hae googlella "fallout patch" - <\3
Mullapa toimii nännännännääää
- Brother Hood Of Steel
niin toimii minullakin, ja olen Fallout kakkosessa luonut suur Sankarin joka nitistää vihollisen kuin vihollisen,ja vaikka 50 vihollista yksinään :D 33AGE Male ST 10 PE 7 EN 10 CH 7 IN 6 AG 8 LK 9. 37 levelinen. Karma: 1171 Savior Of The Damned. Champion,Prizefighter,Sexpert,Made Man:Mordino,Made Man:Wright.Hit Point 259.Armor class 43,action points 7,carry weight 325,meelee damage 5,damage res 60%,poison res 50%Radiation res 95%,segnence 14,healing rate 5,critical chance 9%. GIFTED,BRUISER,STRONG BACK,EDUCATED 2,PATHFINDER,QUICK POCKETS,SMOOTH TALKER,CECKO SKINNING,GAIN PE -,EN,CH,AG,LK,HERE AND NOW,small guns 105%,big guns 112%,energy wepaons 109%,unarmed 90%,meelee wepaons 66%%,throwing 22%,first aid 96%, doctor 55%,sneak 65%,lockpick 85%,steal 100%,traps 35%scpence 75%,Repair 90%, speech 110%,barter 50%,gambling 55%,outdoorsman 104% että sellanen ukko! läpi vetäisin,ja kaikki tavarat mitä olen löytänyt (aivan kaikki jopa kivet ja mädät omenat,ja tavaraa on kuin roskaaaa(ja rahakin on täysillä 999999$) olen kerännyt San Fransiscon lokeroihin,mutta yhä askarruttaa mistä löydän 4 Memory Modulen? kun olen löytänyt jostain syystä vain ST,PE ja IN Memory Modulet...vaikka olen haka etsimään,ja tutkin joka nurkan ennen kuin rohkenen vaihtaa huonetta :Dkertokaa mistä viimeinen module löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439