Falloutit

Triarity

Olen ostanut Fallout Collectionin. Minulla on ongelma, että Falloutissa näyttö menee vähän väliä mustaksi, ja F2 valittaa jonkin fontin puuttumisesta. Uudelleenasennukset kokeiltu, ja päivityksiä ei ole löytynyt. Apua?

3

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko!

      Onko kysesssä collection, jossa on mukana kaikki tai ainakin melkein kaikki fallout pelit?

      Tarkoititko sitten fallout 1 peliä, kun on ongelmia? Luulisi siinä olevan jo, päivitykset asennettuna, koska fallout oli yksi bugisimmista peleistä, joita olen koskaan pelannut. Ongelmaa lisäsi se, että siitä julkaistiin 4-5 versiota (jenkki, eurooppa, eurooppa non gore, englanti jne) ja jokaiseen oli omat päivityksensä.

      hae googlella "fallout patch"

    • <\3

      Mullapa toimii nännännännääää

    • Brother Hood Of Steel

      niin toimii minullakin, ja olen Fallout kakkosessa luonut suur Sankarin joka nitistää vihollisen kuin vihollisen,ja vaikka 50 vihollista yksinään :D 33AGE Male ST 10 PE 7 EN 10 CH 7 IN 6 AG 8 LK 9. 37 levelinen. Karma: 1171 Savior Of The Damned. Champion,Prizefighter,Sexpert,Made Man:Mordino,Made Man:Wright.Hit Point 259.Armor class 43,action points 7,carry weight 325,meelee damage 5,damage res 60%,poison res 50%Radiation res 95%,segnence 14,healing rate 5,critical chance 9%. GIFTED,BRUISER,STRONG BACK,EDUCATED 2,PATHFINDER,QUICK POCKETS,SMOOTH TALKER,CECKO SKINNING,GAIN PE -,EN,CH,AG,LK,HERE AND NOW,small guns 105%,big guns 112%,energy wepaons 109%,unarmed 90%,meelee wepaons 66%%,throwing 22%,first aid 96%, doctor 55%,sneak 65%,lockpick 85%,steal 100%,traps 35%scpence 75%,Repair 90%, speech 110%,barter 50%,gambling 55%,outdoorsman 104% että sellanen ukko! läpi vetäisin,ja kaikki tavarat mitä olen löytänyt (aivan kaikki jopa kivet ja mädät omenat,ja tavaraa on kuin roskaaaa(ja rahakin on täysillä 999999$) olen kerännyt San Fransiscon lokeroihin,mutta yhä askarruttaa mistä löydän 4 Memory Modulen? kun olen löytänyt jostain syystä vain ST,PE ja IN Memory Modulet...vaikka olen haka etsimään,ja tutkin joka nurkan ennen kuin rohkenen vaihtaa huonetta :Dkertokaa mistä viimeinen module löytyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe