Kertokaa sen homosivun osoite... Siis se missä saattueen jäsenet ja vähän muutkin homoilee x) kiitos!
APUA
5
274
Vastaukset
- lauriel
kiehtoo? Jotkut tytöt varsinkin on ihan innoissaan jostain Legolas/Haldir-pareista, missä pitkätukkaset androgyyniset miehet, no joo...
Se se kai olikin se selitys... Never mind.- Kurreorava
Heh. Jotenkaan en usko, että alkuperäisen viestin lähettäjä tarkoitti slashia. Homous on vaan yleensä aihe, mihin ihmiset tarttuvat tällä foorumilla tyyliin 'ei ne hahmot/näyttelijät VOI oll ahomoja!!!' Yritti varmaan saada taas keskustelun aikaseksi.
Eikä slashissa ole mitään pahaa. Se on yksi fiktiomuoto siinä missä muutkin. Jotkut kijoittavat ja lukevat sitä, toiset eivät menisi lähelle vaikka maksaisi. Ja niin on hyvä. Suomi on vapaa maa. :D
Voivat ihan aikuiset naisetkin olla innoissaa siitä, että miehekkäät miehet... ;) - Elbereth
...että mun mielestä se on väärin, jos nämä näyttelijät rooliasusteissaan ja maskeerauksessaan homoilee, koska se pilaa tarun arvokkuuden! Tuskin Tolkien tarkoitti, että hänen historiallisista tarinoistaan tehtäisiin mitään homojuttuja! Tuskin hänen historiantuntemuksensa on parhaiten esillä homoilussa!
- Tigwit
Elbereth kirjoitti:
...että mun mielestä se on väärin, jos nämä näyttelijät rooliasusteissaan ja maskeerauksessaan homoilee, koska se pilaa tarun arvokkuuden! Tuskin Tolkien tarkoitti, että hänen historiallisista tarinoistaan tehtäisiin mitään homojuttuja! Tuskin hänen historiantuntemuksensa on parhaiten esillä homoilussa!
Sama täällä, no ei slashissa mitään pahaa ole, mutta se vain tuntuu niin väärälle tarinan kannalta, varsinkin kun Legolaksesta tehdään suurimmaksi osaksi vain sitä slashia. Ei siinä mitään mutta (tämä on siis mielipiteeni) se ei tee kunniaa Legolaksen hahmolle kirjoittaa siitä kaiken maailman homoilu episodeja.
P.s siis Legolashan EI ole minun lempihahmoni... *virnuilee typerästi* - Fagolas
Minä vähän luulen, että ukko Tolkienilla itselläänkin oli hieman sellainen homohuumorin pilke silmäkulmassaan, kun Legolaksen hahmoa kirjoitti. On meinaan niin gayksi vedetty tyyppi kuin olla voi: käyttää sukkahousuja ja letittää koko ajan tukkaansa, Gandalfin ilmestyessä ampuu nuolen ihan minne sattuu ja kirkuu kuin tyttö. Kehittää epäilyttävän läheisen suhteen karvaisen top-kääpiön Gimlin kanssa. Eivät toki muutkaan haltiat ihan normiheteroita taida olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779