voinko saada sakon jos tarkastaja kuulee

tv:n ääniä asunnostani?

elikkäs voiko tv-lupa tarkastaja kirjoittaa minulle sakon jos hän kuulee asunnostani tv:n ääniä muttei ole nähnyt tv:tä??

17

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaa..

      sinä tietenkin katsot dvd-levyä tietokoneella. tai jos kyseessä on suora lähetys, niin joku streamaa lähetystä nettiin ja katsot sitä netin kautta.
      kumpikaan ei vaadi tv-maksun suorittamista.

    • TV-lupatarkastaja hki

      Jos kuulen esim. rappuun telkkarin ääniä raotan postiluukkua että kuulee paremmin.

      Sen jälkeen laskua perään niin loppuu se luvaton katselu.

      Vahingonilo paras ilo.

      Hahhahaharfhahffffaaffaaaa :)

      • oikeudessa :)

        "kuuntelin postiluukusta että kyllä siellä tv on" :D


      • Tuoppis

        Niin sitä varten ovenpielessä on pesäpallomaila, jolla voi hieman "näpäyttää" luukkua, oppiipahan tirkistelijä tavoille. Käh Käh Käh!!!


      • fugert

        Ja minä olen Stanley Kubrick.


    • kuuleminen

      ei ole riittävä todiste joten ole ihan rauhassa. Ei kannata välittää näistä kyyläreppanoista jotka muuta väittävät ;) Jos alkavat jotain laskuja lähetellä jonkin äänen perusteella niin haasta oikeuteen vaan.

      • haasta

        maksulappujen mukana tulee ohjeet miten haetaan muutosta päätöksiin


    • Teppo

      Aikaisemmin olin sähköttänyt vain ovikelloni, mutta nyt tämän ketjun innoittamana vedin piuhat postiluukkuunikin. Mahtaa tarkastajalla tulla kökkäre housuun, kun yrittää luukusta kurkkia. Käh Käh Käh!!!

      Piuhoitus on käytössä vain iltasella, ettei posteljooni pasko housuihinsa...

      • ilmaisjakelulehtiä

        jakelevat lapset, yleensä ovat liikkeellä samoihin aikoihin kuin lupatarkastajat - aika ilkeätä, jos piccolot kastuvat piuhoistasi


      • Teppo
        ilmaisjakelulehtiä kirjoitti:

        jakelevat lapset, yleensä ovat liikkeellä samoihin aikoihin kuin lupatarkastajat - aika ilkeätä, jos piccolot kastuvat piuhoistasi

        Jos ei osaa jakaja lukea lappua ovessani, niin saattaa pikku kakkonen yllättää...


    • Ei rikos, ei sakkoa

      Tv-maksun maksamattomuus ei ole rikos joten sen maksamattomuudesta ei voida määrätä sakkoa. Tv-maksun maksamattomuudesta voi seurata tarkastusmaksu ja korotettu tv-maksu, mutta ne on helppo välttää koska tv-maksutarkastaja ei voi ilman apuasi saada pätevää havaintoa televisiostasi.

      Tv-lähetystä muistuttavien äänten kuuleminen ei ole pätevä havainto (etenkään useamman asunnon rakennuksissa), mutta tarkastusmaksuun ja korotettuun tv-maksuun liittyvät valitukset käsitellään ensisijaisesti puolueellisten henkilöiden toimesta joten kunnon taisteluun on syytä varautua.

    • Lueppo62

      Onneksi enää ei tarvitse leikkiä tv lupatarkastajan kanssa. Meillä vuonna 2010 kurkki ikkunasta. Asuttiin rivarissa. Oikeasti kaksi kertaa kävi ovella ja pää näkyi olohuoneen ikkunasta. Olin että mitä helvettiä... Ja huuteli postiluukusta Kirjoitetaanko nyt vapaaehtoisesti tv lupa. Voi vittu😂😂

      • Anonyymi

        Tyypillinen persupummi!


    • Anonyymi

      Et voi. Ei tarkastajia ole ollut 15-vuoteen, koska lupamaksu poistui. Se on ylevero nykyisin.

      • Anonyymi

        Valepoliiseilla kuumottaa maa alla joten voivat siirtyä valelupatarkastajiksi


      • Anonyymi

        Kuusi vuotta sitten Yleveroa alettiin periä ja lupatarkastustoiminta päättyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusi vuotta sitten Yleveroa alettiin periä ja lupatarkastustoiminta päättyi.

        Ei ne vanhustenkunnioittajat autoseurueineen siitä piittaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe