voinko saada sakon jos tarkastaja kuulee

tv:n ääniä asunnostani?

elikkäs voiko tv-lupa tarkastaja kirjoittaa minulle sakon jos hän kuulee asunnostani tv:n ääniä muttei ole nähnyt tv:tä??

17

2013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaa..

sinä tietenkin katsot dvd-levyä tietokoneella. tai jos kyseessä on suora lähetys, niin joku streamaa lähetystä nettiin ja katsot sitä netin kautta.
      kumpikaan ei vaadi tv-maksun suorittamista.

• TV-lupatarkastaja hki

Jos kuulen esim. rappuun telkkarin ääniä raotan postiluukkua että kuulee paremmin.

Sen jälkeen laskua perään niin loppuu se luvaton katselu.

Vahingonilo paras ilo.

Hahhahaharfhahffffaaffaaaa :)

• oikeudessa :)

"kuuntelin postiluukusta että kyllä siellä tv on" :D

• Tuoppis

Niin sitä varten ovenpielessä on pesäpallomaila, jolla voi hieman "näpäyttää" luukkua, oppiipahan tirkistelijä tavoille. Käh Käh Käh!!!

• fugert

Ja minä olen Stanley Kubrick.

• kuuleminen

ei ole riittävä todiste joten ole ihan rauhassa. Ei kannata välittää näistä kyyläreppanoista jotka muuta väittävät ;) Jos alkavat jotain laskuja lähetellä jonkin äänen perusteella niin haasta oikeuteen vaan.

• haasta

maksulappujen mukana tulee ohjeet miten haetaan muutosta päätöksiin

• Teppo

Aikaisemmin olin sähköttänyt vain ovikelloni, mutta nyt tämän ketjun innoittamana vedin piuhat postiluukkuunikin. Mahtaa tarkastajalla tulla kökkäre housuun, kun yrittää luukusta kurkkia. Käh Käh Käh!!!

Piuhoitus on käytössä vain iltasella, ettei posteljooni pasko housuihinsa...

• ilmaisjakelulehtiä

jakelevat lapset, yleensä ovat liikkeellä samoihin aikoihin kuin lupatarkastajat - aika ilkeätä, jos piccolot kastuvat piuhoistasi

• Teppo
        ilmaisjakelulehtiä kirjoitti:

jakelevat lapset, yleensä ovat liikkeellä samoihin aikoihin kuin lupatarkastajat - aika ilkeätä, jos piccolot kastuvat piuhoistasi

Jos ei osaa jakaja lukea lappua ovessani, niin saattaa pikku kakkonen yllättää...

• Ei rikos, ei sakkoa

Tv-maksun maksamattomuus ei ole rikos joten sen maksamattomuudesta ei voida määrätä sakkoa. Tv-maksun maksamattomuudesta voi seurata tarkastusmaksu ja korotettu tv-maksu, mutta ne on helppo välttää koska tv-maksutarkastaja ei voi ilman apuasi saada pätevää havaintoa televisiostasi.

Tv-lähetystä muistuttavien äänten kuuleminen ei ole pätevä havainto (etenkään useamman asunnon rakennuksissa), mutta tarkastusmaksuun ja korotettuun tv-maksuun liittyvät valitukset käsitellään ensisijaisesti puolueellisten henkilöiden toimesta joten kunnon taisteluun on syytä varautua.

• Lueppo62

Onneksi enää ei tarvitse leikkiä tv lupatarkastajan kanssa. Meillä vuonna 2010 kurkki ikkunasta. Asuttiin rivarissa. Oikeasti kaksi kertaa kävi ovella ja pää näkyi olohuoneen ikkunasta. Olin että mitä helvettiä... Ja huuteli postiluukusta Kirjoitetaanko nyt vapaaehtoisesti tv lupa. Voi vittu😂😂

• Anonyymi

Tyypillinen persupummi!

• Anonyymi

Et voi. Ei tarkastajia ole ollut 15-vuoteen, koska lupamaksu poistui. Se on ylevero nykyisin.

• Anonyymi

Valepoliiseilla kuumottaa maa alla joten voivat siirtyä valelupatarkastajiksi

• Anonyymi

Kuusi vuotta sitten Yleveroa alettiin periä ja lupatarkastustoiminta päättyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusi vuotta sitten Yleveroa alettiin periä ja lupatarkastustoiminta päättyi.

Ei ne vanhustenkunnioittajat autoseurueineen siitä piittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      310
      2423
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1840
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      65
      1753
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1410
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      97
      1409
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1190
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1033
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1000
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      993
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      169
      966
    Aihe