Harkinnassa muutto Upinniemen varuskunta-alueelle.
Onko tietoa millaista asuminen siellä on?
Upinniemi
9
3350
Vastaukset
- mahtava
paikka. tosin suht kuollut. eli ei mitään palveluja paitsi sode ja kerho. Ja ennen se oli ainankin tosi sulkeutunut mesta, mutta tuskin enää nykyään. Ennenhän siellä ei ollut mahd. asua ellei ollut puolustusvoimissa töissä.
- kautta asuin
1. komppaniassa aikoinaan.
Karseat muistot paikasta.
Kuolen, ennenkuin menen takaisin.
hrrrr...kylmät väreet käy...- Keskustelun
Aloittaja puhuu kasarmille muuttamisesta?
Vapaaehtoisella asumisella ja armeijassa olemisella on kenties hieman eroa? - useitavuosia
Keskustelun kirjoitti:
Aloittaja puhuu kasarmille muuttamisesta?
Vapaaehtoisella asumisella ja armeijassa olemisella on kenties hieman eroa?Olen asunut Upinnemessä monta vuotta, tosiasiahan on se että, vuokrien hintataso on
melkein samaa kun muuallakin sitten kannattaa
katsoa mihin taloon muuttaa koska osassa vanhimmista taloista on mitätön äänieriste.
Toinen asia on se että tarvitset oman auton jolla
kuljet muualla kaupoilla yms.. siellä ei ole kun
toimiupseerikerho ja erittäin hyvä sotilaskoti.
Luonto on erittäin kaunista ja liikuntamahdollisuudet ovat erittäin hyvät, siellähän on juuri peruskorjattu uimahalli kuntoilulaitteineen... ja ilmainen käyttäjilleen - kotia etsivä
useitavuosia kirjoitti:
Olen asunut Upinnemessä monta vuotta, tosiasiahan on se että, vuokrien hintataso on
melkein samaa kun muuallakin sitten kannattaa
katsoa mihin taloon muuttaa koska osassa vanhimmista taloista on mitätön äänieriste.
Toinen asia on se että tarvitset oman auton jolla
kuljet muualla kaupoilla yms.. siellä ei ole kun
toimiupseerikerho ja erittäin hyvä sotilaskoti.
Luonto on erittäin kaunista ja liikuntamahdollisuudet ovat erittäin hyvät, siellähän on juuri peruskorjattu uimahalli kuntoilulaitteineen... ja ilmainen käyttäjilleenMeritie?
- Skappari
Upinniemen asuinalue on viihtyisä ja rauhallinen asuinpaikka. miltei kaikki alueen asunnot on remontoitu muutaman vuoden sisällä ja loputkin remontoidaan ihan lähiaikoina. Naapureina on pääosin Puolustusvoimien henkilökuntaa, koti varuskunnan aidatulla alueella ja luonnonkaunis ympäristö. Voisiko parempaa toivoa. Bussilla pääsee muistaakseni kerran tunnissa Kirkkonummelle (n. 10km) ja suora junayhteys Helsinkiin. Oma auto helpottaa kulkemista huomattavasti. Voin lämpimästi suositella aluetta kenelle tahansa.
- kiinnostais
asua skapparien kanssa samassa? voi kiesus sentään
- kotia etsivä
kiinnostais kirjoitti:
asua skapparien kanssa samassa? voi kiesus sentään
Jollekin voi olla tärkeätä päästä asumaan paikkaa missä ei joka nurkassa törmää huumehörhöihin ja holisteihin.
Joillekin turvallinen koti ja asuinympäristö on elämisen ehto. - Nocturne76
Itse olen muuttamassa perjantaina Meritielle. Seutu vaikuttaa todella upealta ja rauhalliselta. Itselläni on koira joten aivan upeat maastot liikkua... Innolla odotan siellä asumista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155