Antakaa vinkkiä missä järjestää edullisesti juhlat n.30 henkilölle.
Sopiva paikka
8
1608
Vastaukset
- Juhlat pidetty
Suosittelen seuraavaa:
http://www.hameenlinnanravintolat.fi
Valitse listasta haluamasi menu, hintaan sisältyy safkojen lisäksi tietysti kattaus kynttilöineen, tarjoilu, siivous, A-oikeudet ja ennenkaikkea: ainutlaatuinen ympäristö. Eli koko hoito samassa paketissa. 30 hengelle paras tila lienee Linnantupa (mahtuu max. 80).
Vieraat tykkää, varsinkin jos tulevat kauempaa, kokeiltu on. Jos vieraita ei ole hrveesti ja tarvitset ohjelmaa niin osta koko porukalle kierros linnassa, sen päälle syömingit. Mutta ota yhteyttä heti, tilat on usein varattu pitkälle etukäteen. Itse pidin syyskuussa isälleni yllätysjuhlat tervaniemessä. Viihtyisä paikka ja hintaan sisältyy saunomis mahdollisuus. Mielestäni todella edullinen, tosin tarjoilua ei ole. Itse tein vieraille purtavat. Jos kiinnostuit niin kysele Hämeenlinnan liikuntatoimistolta Tervaniemen virkistysalueesta.
- Ehehe-Jarna
Itse olen pitänyt muutamat kekkerit 20...30 hengelle Visakylän saunalla. Paikkaa kannattaa kysellä Hämeenlinnan opiskelija-asuntosäätiöltä.
Avaimen sai ainakin silloin SKV:n toimistolta Saaristenkadulta. - kille
pööö!
juu,samaa ehdotan kun toi seiskaysi titi. eli hämeenlinna ja tervaniemi. kysele vapaita aikoja liikuntatoimistolta. muistaakseni klo 10-16,70 ekua...ja klo 18-22,samat 70 ekua. eli saat koko päivän klo klo 10-22,140 ekulla.
onks se paljo vai vähä? sen päätät sinä! - viime kesänä
kirstulan kartanossa olin itse viime kesänä juhlissa ja oli tosi hieno paikka. hinnoista tosin en tiedä. mielestäni sinne saa ainakin viedä omat juomat.
- the.myth
Yksi hyvä paikka on ravintola seiska. Sinne tuli vietyä taksihommissa paljon porukkaa ja hakiessa lähtivät tyytyväisinä. Saunomismahdollisuuskin löytyy.
- Juhlat
Missä mahtaa olla mainitsemasi paikka ja kuka sitä vuokraa?
- Seiskasta
Juhlat kirjoitti:
Missä mahtaa olla mainitsemasi paikka ja kuka sitä vuokraa?
sanoa, että on keskustassa ja kuitenkin mitä rauhallisimmassa paikassa.
Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Ja Seiskassa on erikokoisia huoneita, eli on mahdollisuuksia erikokoisille seurueille. Olen ollut siellä häissä, synttärijuhlissa ja sitten aivan isänpäivälounaalla, joka kerta ruoka oli hyvää :)
http://www.kerhoravintolaseiska.fi/main.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1549779Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1267902Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin347664Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2577452Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1216142Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865931Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j495731Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1335652Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi25011Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit904799