Sopiva paikka

Juhlat

Antakaa vinkkiä missä järjestää edullisesti juhlat n.30 henkilölle.

8

1601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhlat pidetty

Suosittelen seuraavaa:
      http://www.hameenlinnanravintolat.fi

Valitse listasta haluamasi menu, hintaan sisältyy safkojen lisäksi tietysti kattaus kynttilöineen, tarjoilu, siivous, A-oikeudet ja ennenkaikkea: ainutlaatuinen ympäristö. Eli koko hoito samassa paketissa. 30 hengelle paras tila lienee Linnantupa (mahtuu max. 80).

Vieraat tykkää, varsinkin jos tulevat kauempaa, kokeiltu on. Jos vieraita ei ole hrveesti ja tarvitset ohjelmaa niin osta koko porukalle kierros linnassa, sen päälle syömingit. Mutta ota yhteyttä heti, tilat on usein varattu pitkälle etukäteen.

• Itse pidin syyskuussa isälleni yllätysjuhlat tervaniemessä. Viihtyisä paikka ja hintaan sisältyy saunomis mahdollisuus. Mielestäni todella edullinen, tosin tarjoilua ei ole. Itse tein vieraille purtavat. Jos kiinnostuit niin kysele Hämeenlinnan liikuntatoimistolta Tervaniemen virkistysalueesta.

• Ehehe-Jarna

Itse olen pitänyt muutamat kekkerit 20...30 hengelle Visakylän saunalla. Paikkaa kannattaa kysellä Hämeenlinnan opiskelija-asuntosäätiöltä.

Avaimen sai ainakin silloin SKV:n toimistolta Saaristenkadulta.

• kille

pööö!
      juu,samaa ehdotan kun toi seiskaysi titi. eli hämeenlinna ja tervaniemi. kysele vapaita aikoja liikuntatoimistolta. muistaakseni klo 10-16,70 ekua...ja klo 18-22,samat 70 ekua. eli saat koko päivän klo klo 10-22,140 ekulla.
      onks se paljo vai vähä? sen päätät sinä!

• viime kesänä

kirstulan kartanossa olin itse viime kesänä juhlissa ja oli tosi hieno paikka. hinnoista tosin en tiedä. mielestäni sinne saa ainakin viedä omat juomat.

• the.myth

Yksi hyvä paikka on ravintola seiska. Sinne tuli vietyä taksihommissa paljon porukkaa ja hakiessa lähtivät tyytyväisinä. Saunomismahdollisuuskin löytyy.

• Juhlat

Missä mahtaa olla mainitsemasi paikka ja kuka sitä vuokraa?

• Seiskasta
        Juhlat kirjoitti:

Missä mahtaa olla mainitsemasi paikka ja kuka sitä vuokraa?

sanoa, että on keskustassa ja kuitenkin mitä rauhallisimmassa paikassa.

Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Ja Seiskassa on erikokoisia huoneita, eli on mahdollisuuksia erikokoisille seurueille. Olen ollut siellä häissä, synttärijuhlissa ja sitten aivan isänpäivälounaalla, joka kerta ruoka oli hyvää :)

http://www.kerhoravintolaseiska.fi/main.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe