Olen aina miettinyt tuota kerros-ja rivitalohuoneistojen myynti-ilmoituksissa kerrottu lisätieto:yhtiössä kaapeli-tv.Kaapeli-tv maksu niin ja niin paljon(esim.5e/kk).
Näkyykö tuolla (5e/kk) maksulla jo jotain vapaita kanavia vai miten se menee?Ja pitääkö sen aina maksaa riippumatta onko televisiota.
kaapeli tv?
3
1137
Vastaukset
- kanavat
Tuo maksu on luultavasti vain kaapeliteeveen kuukausimaksu. Eli kaapeliyhtiön (puhelinyhtiö) palvelumaksu siitä että signaali tulee kaapelin kautta. Sisältää vain ilmaiset kanavat (ne mitkä ko. operaattorin alueella/verkossa näkyy)
- osakas
se maksetaan, oli sitten telkkua tai ei. Aiemmin kaapeliTV -liittymä oli taloyhtiölle jopa plussaa, nykyisin samantekevää.
Kaapelin kautta näkyy toisaalta enemmän maksukanavia kuin antennin kautta, esim. Viasat vain kaapelista (tai satelliitista), Eurosport (ei vielä antennin kautta) ja monia muita.
Minulla on molemmat, sekä kaapeli- että antenniboksi. Jos joutuisin nyt valitsemaan, kumman ottaisin, olisi valintani kaapeli. Parin vuoden kuluttua voisin olla jo toista mieltä... - vastike...
Kyse on varmaan vanhan lain aikana hankitusta kaapeli-tv:stä, tuolloin kustannukset sai veloittaa vain niiltä huoneistoilta jotka kaapeli-tv:tä halusivat. Yhtiiön tehtiin erillinen kaapeli-tv-vastike jota peritään vain tietyiltä huoneistoilta.
Nykyisen kaikki maksaa ja päätös tehdään normaalina enemmistöpäätöksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865