criss angle

loopppa

miten ihmeessä criss angel pystyy levitoimaan talon katolta toiselle keskellä kirkasta päivää?!

11

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..s..

      Mietippä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • looppa

        niinpä.. tekstistäni käy varmaan ilmi, että sitä juuri mietinkin, joten kehotuksesi ei nyt paljoa auttanut, mietippä sitä!


      • on...
        looppa kirjoitti:

        niinpä.. tekstistäni käy varmaan ilmi, että sitä juuri mietinkin, joten kehotuksesi ei nyt paljoa auttanut, mietippä sitä!

        Kuka on Criss Angle??? Kurt Anglesta oon kyllä kuullut. Tuo on taas näitä Crissin temppuja..

        Onko se lintu???
        Onko se lentokone?!?!?
        Ei, se on Criss Angel


      • magician000
        looppa kirjoitti:

        niinpä.. tekstistäni käy varmaan ilmi, että sitä juuri mietinkin, joten kehotuksesi ei nyt paljoa auttanut, mietippä sitä!

        Olisiko hauskaa jos kuluttaisit paljon rahaa johonkin temppuun jonka tarkoitus olisi pistää ihmiset miettimään ja se paljastettaisiin? "Mieti sitä"


      • jälleen
        magician000 kirjoitti:

        Olisiko hauskaa jos kuluttaisit paljon rahaa johonkin temppuun jonka tarkoitus olisi pistää ihmiset miettimään ja se paljastettaisiin? "Mieti sitä"

        suuri taikuri magician on puhunut


      • joka kerta
        magician000 kirjoitti:

        Olisiko hauskaa jos kuluttaisit paljon rahaa johonkin temppuun jonka tarkoitus olisi pistää ihmiset miettimään ja se paljastettaisiin? "Mieti sitä"

        tunkee se sun nokkas joka paikkaan... katoin sen sun videos "magic clips".. se oli iha perseestä.. osaan kaikki ne ja puolet paremmin.. saatana oikeesti voit joskus olla kommentoimatta ku oot tollane niin "suuri ja mahtava" taikuri. Sun "olisko kivaa jos kerrottais ja vali, vali, vali..." kommenttis alkaa pännii. joten stfu


      • mestari
        magician000 kirjoitti:

        Olisiko hauskaa jos kuluttaisit paljon rahaa johonkin temppuun jonka tarkoitus olisi pistää ihmiset miettimään ja se paljastettaisiin? "Mieti sitä"

        Vitut tuo magician000 mistään mitään tiedä!


      • ynkh
        mestari kirjoitti:

        Vitut tuo magician000 mistään mitään tiedä!

        mistäs sitä tietää kuka tietää parhaiten, ette vaan kestä jos joku sanoo totuuksia


      • Rane
        ynkh kirjoitti:

        mistäs sitä tietää kuka tietää parhaiten, ette vaan kestä jos joku sanoo totuuksia

        Olisin itse ylpeä siitä jos edes pystyisin tekemään videon. Olen suunnittelemassa sitä kyllä mutta en osaa laittaa youtubeen. Eli vasta kun itsellänne on video niin arvostelkaa muiden?


      • [Pheet]
        joka kerta kirjoitti:

        tunkee se sun nokkas joka paikkaan... katoin sen sun videos "magic clips".. se oli iha perseestä.. osaan kaikki ne ja puolet paremmin.. saatana oikeesti voit joskus olla kommentoimatta ku oot tollane niin "suuri ja mahtava" taikuri. Sun "olisko kivaa jos kerrottais ja vali, vali, vali..." kommenttis alkaa pännii. joten stfu

        no vähä se rasittaa ku tollaset 10w pennut tulee kyselee et miten criss tekee sitä ja tätä.. sit kun ne saa tietää sen ni sit ne leijuu 4lk kavereilleen et määpäs tiiän miten se tekee sen..
        että kasvakaa aikuisiks!


    • magician000

      ...onko videossani nyt niin kauhean hienoja temppuja mutta video se on silti. Olen saanut hyvää palautetta siitä useimmiten ellei jollain sitten ole loppunut sanavarasto kesken ja on alkanut meneen videon puolelle. Eli tyyliin: Sun videos on ihan paska oon puolet parempi ei haittaa minua yhtään :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe