HEi Hölmöt! Blue Onea on kohdannut ennenkuulumaton pulma kotimaanlennolla ja palsta on hiljaa???
Missä kaikki Asiantuntijat?
5
1218
Vastaukset
- kerro__
Mikä muka ?
- ennenkuulumatonta
Jos Finnairille ois tapahtunut sama,siitä ei olisi edes mainittu missään, nyt kuitenkin oletat että matkustajat olivat hengenvaarassa ja kuolemankielissä ja ties missä. Voe voe. Asiantuntijat selkeesti osaavat katos pitää turpansa kiinni.
- tiedotetta
Eipä vain löydy yhtiön sivuilta mitään tiedotetta asiasta. Kilpailijan sivuilta yleensä samana päivänä löytyy tiedote tämänlaisista asioista. Mutta tiedotuspolitiikka taitaa vaihdella yhtiöittäin. Toki lehdet kirjoittavat kun kuulevat asiasta muista lähteistä, kuten matkustajilta, lentokentällä työskenteleviltä yms.
Eipä muuten ole ennenkuulumaton tapaus. Viime vuonna samanlainen tilanne Stanstedin lennolla, eikä taidettu lehdissä olla siitä silloin yhtään uutista. Mutta kukin tyylillään. - Lentäjän poika
Joo, sama juttu. Koneet Tampereelta Tukholmaan ja Köpikseen ovat ihan xxx ja sieltä. Aivan liian pieniä potkureita. Tällä menolla porukka ei enää näillä koneilla lennä. Itse siirryin Finskin kyytiin, ajan autolla Hesaan.
- untamo_
No olisit valinnu Finskin Lennon Tampereelta Tukholmaan, jos kerran se yhtiö on niin paljon parempi.
Luulis että se olis helppo järjestää ja vähintään Jumbojetillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900