pelottava

esimerkki

Eräs kaverini teki itsarin. Yksi syy masennukseeen ja pitkäaikaiseen pahaan oloon oli stainerkoulu jota oli joutunut käymään 15-vuotiaaksi asti.

Älkää laittako lapsianne stainerkouluun!

3

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietipä sitä

No mihinkäs ne lapset laitetaan, kun peruskouluaisetkin tekevät itsemurhia ja ties vaikka mitä?

Kysyn vaan.

• Toinen esimerkki

Eräs koulutoverini teki itsarin. Syy itsariin ei ole selvinnyt vieläkään, mutta hän ei ollut käynyt Steinerkoulua ja kävi silloin ammattikoulua, jota oli joutunut käymään 18-vuotiaaksi asti.

Eräs toinen ystäväni kävi peruskoulua ja häntä kiusattiin 9 vuotta. Hän kävi ammattikoulua 2 vuotta ja jtti kesken ja teki itsarin.

Älkää laittako lapsianne peruskouluun älkääkä ammattikouluun!

Ja hmmm.... Älkää myöskään laittako lapsianne minun kanssani samaan kouluun, koska en kestäisi enää kolmatta itsarintekijää :(

• Steineria käynyt

Amerikassa on ammuttu oppilaita ilman syytä, älkää siis menkö amerikkaan, tai lapsenne ammutaan kesken lounastauon.

Älkää syökä rasvaa tai lihoatte ihrapalloiksi ja kuolette sydänkohtaukseen. Vihatkaa Oivariinia, sillä senhän syytä tämä kaikki on, eikä meidän ihmisten jotka sitä syömme.

Kaverini oli töissä huoltoasemalla ja sai tarpeekseen ja hirtti itsensä bensaletkuun, älkää siis milloinkaan tehkö sellaista työtä. Neste tappaa!!!! Tämä on siis "fakta".

Älkääkä kirjoittako asioista joiden pohtimiseen viisautenne ei riitä. Pitäytykää siis Pirkka-lehden lukemisessa ja laimean teen lipittämisessä, ellei sekin ole teille liian mystistä. Te, hyvät ihmiset, te olette vaarallisen typeriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1164
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe