Kuolema lähellä, vaimo ei välitä

ssddsf

Onnettomuudessa (4-5 paukkua nauttineena ) kaaduin ja löin pääni. Hengen lähtö erittäin lähellä 6 kk sitten.Vaimo vihoittelee edelleen. Vaikka oli menettää miehensä. Se oli minun vikani. Jos otan muutaman paukun haukut tulee: olen alhokolisti ja hanki oma kämppä jne. En siis ole ns.sikakännisä. Käytännössä en saisi ottaa yhtään paukkua puolen vuoden jälkeen. Hän itse juo ainakin puoli tusinaa olutta viikonloppuisin.
Tuo onnettomuus syyllisti minut juopoksi iankaikkisesti.

14

5862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skäribo

Miksiköhän hän sitten sinulle vihoittelee? No koska pelkää, että sinulle ei käy seuraavalla kerralla yhtä hyvin! Pässikö olet?

• kuulostaa tutulta

tunnusta: Oletko Nykäsen Matti?

• dokaat

Omaa syytäsi jos juot. On rattijuopotkin vastuussa jos ajavat autoa kännissä.

• AA:ssa voi lopettaa

Jatka vaan juomista. Jokaisen on saatava juoda niin paljon, että riittää, kyse on yksilönvapaudesta. Eroa tunnekylmästä ja syyllistävä akastasi ja hanki toinen, joka ymmärtää juomistasi, rakastaa sitä ja juo yhdessä kanssasi teidät molemmat nirvanaan. Hyviä juomisia ja kaatumisia myös, sillä niitä tulee varmasti lisää valitsemallasi tiellä.

• kaatua selvin päin

Jokin tässä tarinassa ei täsmää,miksi vaimo haukkuu sinua jos itse kittaa kaljaa joka viikonloppu?.

• ssddsf
        kaatua selvin päin kirjoitti:

Jokin tässä tarinassa ei täsmää,miksi vaimo haukkuu sinua jos itse kittaa kaljaa joka viikonloppu?.

Ei ole kysymys kaljan kittaamisesta. Juon ehkä 3-4 kaljaaa viikossa.Kaaduin siis melkein selvin päin. En ole rapajuoppo. Mitä jos tulet juhlista ja kaadut ja käy näin. Aivan selvin päinkin voi liukkaalla kaatua. Saatko puolen vuoden vihat päällesi ? Kysymys oli siis muutamasta paukusta. En ollut edes humalassa. Kysymys on siitä että vaimo panee kaikki minun (muutaman paukun) syyksi.Liukkaat puurappuset kostealla.

• vaimo myös...
        ssddsf kirjoitti:

Ei ole kysymys kaljan kittaamisesta. Juon ehkä 3-4 kaljaaa viikossa.Kaaduin siis melkein selvin päin. En ole rapajuoppo. Mitä jos tulet juhlista ja kaadut ja käy näin. Aivan selvin päinkin voi liukkaalla kaatua. Saatko puolen vuoden vihat päällesi ? Kysymys oli siis muutamasta paukusta. En ollut edes humalassa. Kysymys on siitä että vaimo panee kaikki minun (muutaman paukun) syyksi.Liukkaat puurappuset kostealla.

ja ei osaa purkaa säikähdystään muutoin, kun tuolla tavalla mitä kerrot.
        Koita ottaa asia puheeksi, mutta älä riitele.
        Tiedän sen, että liukastua voi vaikkei ole juonutkaan, joten ei kannata noiden toisten kirjotuksista välittää tuon taivaallista.
        Toivottavasti vaimosi ymmärtää että syy ei ollut juomisesi ja lopettaa mäkättämisen.
        Ja, voithan toki kysyä, että onko hän oikeasti sitä mieltä, että sinun pitäisi muuttaa. Ehkä hän sitten tajuaa omat uhkailunsa.

• puolesi
        ssddsf kirjoitti:

vai viihdytkö mieluummin uhrin roolissa. Uhrihan aina kerjää sympatiaa toisilta, kun on tullut niin väärin kohdelluksi.

Jos avioliitossa ei enää ole sympatiaa, niin kannattaa harkita eroa. Ota vastuu elämästäsi.

• Kaunis ja nuori
        ssddsf kirjoitti:

Rakastajatar..joka ymmärtää.. Pussailee, lohduttaa, antaa myötätuntoa, hellii jne, jne, jne...

• akaksesi
        Kaunis ja nuori kirjoitti:

Rakastajatar..joka ymmärtää.. Pussailee, lohduttaa, antaa myötätuntoa, hellii jne, jne, jne...

tämä rakastajatar, katsotaanpa kuinka pian hänkin mäkättää...

• calmato

Hauskinta varmaankin olisi juopotella yhdessä. Jos tämä ei käy, sopikaa että kumpikin juo kaljansa ja paukkunsa omissa porukoissaan.

Jos itsensä telomisia tulee, niin kuin juodessa yleensä tulee, sopikaa etukäteen saako toista tulla katsomaan sairaalaan ja mitä tuliaisia tuodaan. Myös hautajaisjärjestelyistä kannattaa sopia jo nyt puolin ja toisin, niin ei tule sitten jälkeenpäin sanomista.

:-D

• teje

Jos kerrot juoneesi 4-5 paukkua, niin ehkä meni useampikin. Mitä sääliä sinä tarvitset jos sekoilet humalassa. Mene AA:han tai lyö pääsi ensi kerralla niin ettei tarvise sääliä. Tuomoiset sekoilijat tulevat yhteiskunnalle kalliiksi.

• hömps

Luulen tosiaan että jos teillä muuten menee hyvin, että vaimosi säikähti ja reagoi siihen näin voimakkaasti, yrittäen kontrolloida. Mieluummin on siis lähdössä kuin odottaa suhteessa kuolemaasi ja tulevaa kauhu-uutista ja menetystään. Kannattais varmaan nostaa kissa pöydälle ja keskustella asia kunnolla auki (selvin päin) ja että johtuuko reaktio tästä vai jostain muusta.

• minä, sinä, hän...

Jos olet joskus ollut alkoholisti, niin olet aina alkoholisti tai ainakin entinen alkoholisti. Parempi olla kuitenkin se entinen, vaikka se nimitys kulkisikin mukana läpi elämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6174
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3202
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2496
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2138
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      353
      1779
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1656
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1410
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      224
      1394
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1342
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      29
      1312
    Aihe